[A] - kacza1982 - 1,8 Selection, 125 KM, 2001
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
jesteś pewien że mają ET35.bo z tego co wiem wychodziły tylko z ET39.sprawdź na feldzerafant4011 pisze: 17" 225/45 ET35 tyle że 7J i nic nie trze.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Były takie i takie ja mam ET35 sprawdzałem, zerknij strona 100 i 101 http://dixi-car.pl/doc/Wheel_Cat_2007_2.pdfryba1 pisze:jesteś pewien że mają ET35.bo z tego co wiem wychodziły tylko z ET39.sprawdź na feldzerafant4011 pisze: 17" 225/45 ET35 tyle że 7J i nic nie trze.
Stąd ten screen w moim garażu http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=317892#317892
Ostatnio zmieniony 09 lis 2016, 20:06 przez rafant4011, łącznie zmieniany 2 razy.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Nie wiem czy to ważne koledzy ale ja w zeszłą zimę jeździłem na ori alu z omegi tylko,że rozmiar 15tki 7j i ET33 na oponach 195/65 i przy każdym chuśtnięciu zawieszenia profilowałem wew stronę rantu błotnika a zew. część nadkola . Dlatego po jednym sezonie poszły na sell. Tylko ja mam zawieszenie -40 !
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Rafał malowanie proszkowo w dobrej firmie tam gdzie ja będę robił 300zł za 4 koła wraz z piaskowaniem prostowanie w firmie z nią zaprzyjaźnioną mnie wyszło 200zł z tym że moje Spectry jeździły ładnych parę lat na niskich profilach i idealnie proste nie były
Jak chcesz napisze do gościa czy nadal ma Steinmetzy chciał bodaj 7 stów nie były idealne ale po zrobieniu jedne z wyjątkowych alusów pośle ci PW ze zdjęciem o jakie mi chodzi
Jak chcesz napisze do gościa czy nadal ma Steinmetzy chciał bodaj 7 stów nie były idealne ale po zrobieniu jedne z wyjątkowych alusów pośle ci PW ze zdjęciem o jakie mi chodzi
Dzięki chłopaki za podpowiedzi tutaj i w pytanku odnośnie szerokich felg/opon. Maćku - poproszę o PW odnośnie firmy, która robi to tanio (o tym za chwilę, dlaczego pytam), Wojtek - widziałem Twoje auto na zimówkach i wygląda zacnie, ja mam na zimę 6 cali i ET35 - nic nie obciera...
Dobra, wracając do tematu, po dzisiejszej lekturze forum i podpowiedzi kilku ludzi - felgi z Omegi, które najbardziej mi się podobają (7,5 cala, et39) odpadają, duże ryzyko uszkodzenia błotników czy nawet opon. Co raz bardziej kusi mnie oferta felg z ZB - 7 cali ET39 w dobrej cenie, dobrym stanie (stanie raczej dostatecznym dla mnie - pedanta) + renowacja, znaczy malowanie porządne, bo mają obcierki na rantach i na ramionach, felgi raczej proste, bo mają mało odważników i śladów po kleju ze starych odważników, ale to nie świadczy do końca o niczym... Rozpocznę chyba szukanie firmy, która zajmuje się malowaniem felg w mojej okolicy, ale...
ale... Zosia chwyciła "grypę"... wczoraj po odpaleniu auta pod marketem wywaliła kontrolkę TC i auto z kluczykiem... błąd U2108-00, więc trzeba się zabrać za ABS, najpierw czyszczenie kostek przy kołach, a jeżeli nie pomoże to podpięcie pod mądrzejszy interfejs (elm327 nic nie zobaczy)... Niestety po kilku kilometrach auto z kluczykiem przerodziło się w check... P0100... po kasowaniu już się nie pokazał, ale to kolejny bardzo drogi krok...
Wiecie doskonale, że Zosia u mnie musi być sprawna i najpierw mechanika, później estetyka, więc jeżeli okaże się piasta do wymiany z powodu piasty czy też przepływka do tego to felgi raczej odpadną...
na koła to dużo pójdzie, bo:
1. zakup 550-600
2. renowacja (bo muszą być idealne) - 400-500
3. opony... hmmmm nowe kormorany 800, ale czy warto? nowe uniroyal - 1200, używki dobre i w miarę świeże (od 2013) to też 800-1000
czy warto wywalić 2000zł na wygląd? prowadzenie na drugim miejscu, bo nie poganiam auta po rajdach, liczy się trzymanie na mokrym a jeździć bez absu czy wnerwiać się z przepływką?
Mam zagwozdkę, bo felg 17" pragnę i chyba jednak kupię te, które oglądałem pierwsze z ZB i albo oddam do renowacji/malowania albo sam będę szlifował, aby oddać do malowania... w międzyczasie zrobię abs, a może w sezonie 2018 dokupię oponki... czas pokaże
dzięki moi drodzy za dobre słowa
Dobra, wracając do tematu, po dzisiejszej lekturze forum i podpowiedzi kilku ludzi - felgi z Omegi, które najbardziej mi się podobają (7,5 cala, et39) odpadają, duże ryzyko uszkodzenia błotników czy nawet opon. Co raz bardziej kusi mnie oferta felg z ZB - 7 cali ET39 w dobrej cenie, dobrym stanie (stanie raczej dostatecznym dla mnie - pedanta) + renowacja, znaczy malowanie porządne, bo mają obcierki na rantach i na ramionach, felgi raczej proste, bo mają mało odważników i śladów po kleju ze starych odważników, ale to nie świadczy do końca o niczym... Rozpocznę chyba szukanie firmy, która zajmuje się malowaniem felg w mojej okolicy, ale...
ale... Zosia chwyciła "grypę"... wczoraj po odpaleniu auta pod marketem wywaliła kontrolkę TC i auto z kluczykiem... błąd U2108-00, więc trzeba się zabrać za ABS, najpierw czyszczenie kostek przy kołach, a jeżeli nie pomoże to podpięcie pod mądrzejszy interfejs (elm327 nic nie zobaczy)... Niestety po kilku kilometrach auto z kluczykiem przerodziło się w check... P0100... po kasowaniu już się nie pokazał, ale to kolejny bardzo drogi krok...
Wiecie doskonale, że Zosia u mnie musi być sprawna i najpierw mechanika, później estetyka, więc jeżeli okaże się piasta do wymiany z powodu piasty czy też przepływka do tego to felgi raczej odpadną...
na koła to dużo pójdzie, bo:
1. zakup 550-600
2. renowacja (bo muszą być idealne) - 400-500
3. opony... hmmmm nowe kormorany 800, ale czy warto? nowe uniroyal - 1200, używki dobre i w miarę świeże (od 2013) to też 800-1000
czy warto wywalić 2000zł na wygląd? prowadzenie na drugim miejscu, bo nie poganiam auta po rajdach, liczy się trzymanie na mokrym a jeździć bez absu czy wnerwiać się z przepływką?
Mam zagwozdkę, bo felg 17" pragnę i chyba jednak kupię te, które oglądałem pierwsze z ZB i albo oddam do renowacji/malowania albo sam będę szlifował, aby oddać do malowania... w międzyczasie zrobię abs, a może w sezonie 2018 dokupię oponki... czas pokaże
dzięki moi drodzy za dobre słowa
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Niestety temat felg zostaje odsunięty... niestety, Zosia zaczyna chorować... błędów masa się pojawiła
najgorsze:
P0500, U2108, U2104, U2103 czyli wszystko związane z czujnikiem ABS/TC... licznik działa, TC nie działa (aż szkoda opon), nie wiem czy ABS chodzi, bo nie mam okazji sprawdzić... Nie ma czasu też odstawić auto to lekarza, dopiero na przyszły tydzień
Gorsze błędy dla mnie to P0100 i P0170, czemu gorsze? Bo długo się nie pojawiały, ale przepływka jest w porządku, ten błąd nie wyskakuje od razu po kasowaniu jak pierwsze, podmieniłem nawet przepływkę na starą, ale jest jeszcze gorzej, jazda bez przepływki - trochę bardziej auto zamulone, ale nie jest to tryb serwisowy, minimalnie gorzej przyspiesza, ale na autostradzie spokojnie leci. Jest jednak większy problem, bo czasem sobie zgaśnie na wolnych obrotach, dojazd do skrzyżowania i loteria, raz zgaśnie, raz spadną obroty, pofalują i się stabilizują, a bywa, że normalnie spadną do ok. 780, często jednak są podniesione do ok. 850 ale stabilne. Wygląda mi to na przepustnicę, bo słabo z wolnymi obrotami, auto przygasa jedynie na wolnych przy wysprzęglaniu itp. od ok. 1000 obrotów auto ciągnie dobrze, nie ma podwyższonego spalania, idzie jak ta lala... Pora na czyszczenie, ostatnie robiłem po zakupie (ok. 40000km temu) w ASO i chyba coś nie do końca to zrobili, teraz zrobi to dobry mechanik
Pożyczyłem Op-coma (tego tańszego ), odczytałem błędy, ale nie wiem jak odczytać, który czujnik ABS szwankuje (na początek będzie czyszczenie wtyczek, kostek itp)... dodatkowo chciałem sobie zmienić język na "turecki" w MIDzie i lipa... nie łączy mi się z nim, wszystko inne odczytuje (ABS, poduszki, centralny, licznik i inne duperele) i nadal muszę patrzeć na "aussentemp." i inne hehehe
W przyszłym tygodniu Zosia pójdzie do lekarza (prywatna klinika, nie NFZ), zobaczymy czy czyszczenie wszystkiego wystarczy, jeżeli tak to felgi 17" zakupuję jak najszybciej, aby się uchronić przed "niekupieniem" hehehe. Gorzej jeżeli dojdzie zakup przepływki, piasty czy wymiana przepustnicy
czas pokażę
najgorsze:
P0500, U2108, U2104, U2103 czyli wszystko związane z czujnikiem ABS/TC... licznik działa, TC nie działa (aż szkoda opon), nie wiem czy ABS chodzi, bo nie mam okazji sprawdzić... Nie ma czasu też odstawić auto to lekarza, dopiero na przyszły tydzień
Gorsze błędy dla mnie to P0100 i P0170, czemu gorsze? Bo długo się nie pojawiały, ale przepływka jest w porządku, ten błąd nie wyskakuje od razu po kasowaniu jak pierwsze, podmieniłem nawet przepływkę na starą, ale jest jeszcze gorzej, jazda bez przepływki - trochę bardziej auto zamulone, ale nie jest to tryb serwisowy, minimalnie gorzej przyspiesza, ale na autostradzie spokojnie leci. Jest jednak większy problem, bo czasem sobie zgaśnie na wolnych obrotach, dojazd do skrzyżowania i loteria, raz zgaśnie, raz spadną obroty, pofalują i się stabilizują, a bywa, że normalnie spadną do ok. 780, często jednak są podniesione do ok. 850 ale stabilne. Wygląda mi to na przepustnicę, bo słabo z wolnymi obrotami, auto przygasa jedynie na wolnych przy wysprzęglaniu itp. od ok. 1000 obrotów auto ciągnie dobrze, nie ma podwyższonego spalania, idzie jak ta lala... Pora na czyszczenie, ostatnie robiłem po zakupie (ok. 40000km temu) w ASO i chyba coś nie do końca to zrobili, teraz zrobi to dobry mechanik
Pożyczyłem Op-coma (tego tańszego ), odczytałem błędy, ale nie wiem jak odczytać, który czujnik ABS szwankuje (na początek będzie czyszczenie wtyczek, kostek itp)... dodatkowo chciałem sobie zmienić język na "turecki" w MIDzie i lipa... nie łączy mi się z nim, wszystko inne odczytuje (ABS, poduszki, centralny, licznik i inne duperele) i nadal muszę patrzeć na "aussentemp." i inne hehehe
W przyszłym tygodniu Zosia pójdzie do lekarza (prywatna klinika, nie NFZ), zobaczymy czy czyszczenie wszystkiego wystarczy, jeżeli tak to felgi 17" zakupuję jak najszybciej, aby się uchronić przed "niekupieniem" hehehe. Gorzej jeżeli dojdzie zakup przepływki, piasty czy wymiana przepustnicy
czas pokażę
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
OP-CON-em tego nie zrobisz.tylko TECHkacza1982 pisze:dodatkowo chciałem sobie zmienić język na "turecki" w MIDzie i lipa..
powinno pokazać które to kołokacza1982 pisze:odczytałem błędy, ale nie wiem jak odczytać, który czujnik ABS szwankuje
Krzychu - dzięki za info, poszukam kogoś z Techem (bodajże Wolf to robi, coś się wymyśli i się skontaktuję)
Dzisiaj znowu byłem w aucie z lapkiem, z ciekawości, aby sprawdzić prędkości poszczególnych kół, pojeździłem autkiem przód/tył i każde koło pokazuje to samo, żadnych przerw, przeskoków... niestety wszystko wskazuje na sterownik abs/tc, nie wiem już czego się złapać... w przyszłym tygodniu oddam autko na czyszczenie przepustnicy i mam nadzieję, że to pomoże na gaśnięcie silnika, a jeżeli chodzi o sterownik abs to też dam do diagnozy jednak komuś mądrzejszemu... op-comem bawię się drugi raz w przeciągu kilku dni i ciężko stwierdzić mi co jest nie tak, licznik działa, auto przyspiesza, nie ma trybu awaryjnego, czasami po odpaleniu nie świeci żadna kontrolka, a po kilku chwilach, czasem kilkunastu km się zaświeci TC. Może na początek dam auto to czyszczenia elektryki... hmmm
Dzisiaj znowu byłem w aucie z lapkiem, z ciekawości, aby sprawdzić prędkości poszczególnych kół, pojeździłem autkiem przód/tył i każde koło pokazuje to samo, żadnych przerw, przeskoków... niestety wszystko wskazuje na sterownik abs/tc, nie wiem już czego się złapać... w przyszłym tygodniu oddam autko na czyszczenie przepustnicy i mam nadzieję, że to pomoże na gaśnięcie silnika, a jeżeli chodzi o sterownik abs to też dam do diagnozy jednak komuś mądrzejszemu... op-comem bawię się drugi raz w przeciągu kilku dni i ciężko stwierdzić mi co jest nie tak, licznik działa, auto przyspiesza, nie ma trybu awaryjnego, czasami po odpaleniu nie świeci żadna kontrolka, a po kilku chwilach, czasem kilkunastu km się zaświeci TC. Może na początek dam auto to czyszczenia elektryki... hmmm