Problemy związane ze stacyjką
Moderator: Sebu$
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Zerknij sobie na ten temat http://www.samnaprawiam.com/poradniki-7 ... tra-g.html
Prawdopodobnie w kostce stacyjki wyrobiło się gniazdo na oś stacyjki.
Koszt kostki stacyjki ok 25zł , wymienisz sam.
Prawdopodobnie w kostce stacyjki wyrobiło się gniazdo na oś stacyjki.
Koszt kostki stacyjki ok 25zł , wymienisz sam.
Miałem też problem z stacyjką objaw był taki, że po wsadzeniu kluczyka w stacyjkę nie mogłem jej przekręcić. Najpierw myślałem, że kluczyk się wyrobił, bo zapasowy dobrze działała, ale po paru dniach i zapasowy nie mógł przekręcić stacyjki. Po prawie godzinnej walce stukając delikatnie w stacyjkę coś puściło i można było przekręcić. Więc rozebrałem plastiki i wymontowałem bębenek stacyjki. Problemem okazało się nie wyrobienie kluczyka, lecz wtarcie się zapadek w bębenku stacyjki, dokładnie ząbków, które w chodzą w rowek kluczyka. Na razie zeszlifowałem za bardzo odstające zapadki poskładałem do kupy i na razie chodzi. Ale w przyszłości chce zmienić te zapadki na nowe. Już znalazłem sklep, co ma takie zapadki na stanie.
http://kluczesamochodowe.com/en/69-opel
Tak wygląd ostatnia i pierwsza zapadka.
Różnica w grubości bolca w środku zapadki
http://kluczesamochodowe.com/en/69-opel
Tak wygląd ostatnia i pierwsza zapadka.
Różnica w grubości bolca w środku zapadki