W dniach 09-13.01.2017 przy przebiegu 151000 ogarnięto co następuje:
- wymiana bezpiecznika w REC i uzdrowienie tylnych szyb
- rozrząd komplet INA
- nowe koło dojazdowe
- interfejs bluetooth do STAGa
- lewarek + klucz i uchwyt holowniczy
- likwidacja wycieku płynu chłodniczego w okolicach reduktora LPG (czas pokaże na ile skuteczna) i lekka dolewka płynu
- zakup CanSmartModule i walka z konfiguracją
- sprawdzone luzy zaworowe i zanotowano poniższe wartości:
ssące 0,20|0,20|0,20|0,20 (norma wg AutoData 0,21-0,29)
wydechowe 0,27|0,25|0,27|0,25 (norma j.w. 0,27-0,35)
Pewnie niebawem przyjdzie pora na zabawę ze szklankami, następna kontrola przy wymianie oleju.
Pompa wody nie zmieniana, nie wykazuje śladów nadmiernego zużycia, nie puszcza, nie wydaje niepokojących dźwięków, więc ponieważ nie należy do układu paska rozrządu pozostała nie zmieniona.
Rolka napinacza paska osprzętu zaczyna szumieć, pewnie niebawem nadejdzie pora na zmianę.
Pozostały do zrobienia jak najszybciej:
-spryskiwacze mgłowe
-wygłuszenie maski
-osłona pod silnik
-naprawa zamykania schowka
-zakup i montaż nowego CB-radia
-zakup nowego uchwytu do telefonu
Ps. Pierwszy 1k km od zakupu za mną, rozrząd wreszcie wymieniony i spokojnie można jeździć :>