[FAQ]wypalanie DPF-u
Witam ponownie.
Rano chyba wywołałem wilka z lasu. Wracając z pracy, na czerwonym świetle zauważyłem spalanie 5,5 L/h, podczas jazdy ok. 10,5 do 25 Ll100. Poczułem specyficzny zapach ale bardzo krótko, zaraz po pierwszych objawach, silnik nabrał metalicznego dźwięku.
Pierwsza myśl DPF. Pojeździłem trochę po osiedlowych uliczkach , przeważnie 3 i 4 bieg,szybciej się nie dało (auto za autem). Obroty do 2000. Cała akcja trwała ok 5 do 8 min.
Po tym czasie spalanie na biegu jałowym wróciło do normy 0,8 do 1,3 z klimą.
Chyba miałem dziewicze wypalanie
Potwierdzacie?
Rano chyba wywołałem wilka z lasu. Wracając z pracy, na czerwonym świetle zauważyłem spalanie 5,5 L/h, podczas jazdy ok. 10,5 do 25 Ll100. Poczułem specyficzny zapach ale bardzo krótko, zaraz po pierwszych objawach, silnik nabrał metalicznego dźwięku.
Pierwsza myśl DPF. Pojeździłem trochę po osiedlowych uliczkach , przeważnie 3 i 4 bieg,szybciej się nie dało (auto za autem). Obroty do 2000. Cała akcja trwała ok 5 do 8 min.
Po tym czasie spalanie na biegu jałowym wróciło do normy 0,8 do 1,3 z klimą.
Chyba miałem dziewicze wypalanie
Potwierdzacie?
Nie wiem nie zaglądałem facetowi (bo jestem świerz, dlatego chcę kupić sobie tech-a) ale coś dotyczyło DPF. Ale wszytko jak na razie ok.
------------------------------scalanie-----------------
Czy mając tech-a będę mógł wypalać DPF kompem?
Przepraszam za głupie pytanie ale nie wiem?
(właśnie nabyłem interfejs i jestem ciekawy?
.
------------------------------scalanie-----------------
Czy mając tech-a będę mógł wypalać DPF kompem?
Przepraszam za głupie pytanie ale nie wiem?
(właśnie nabyłem interfejs i jestem ciekawy?
.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 21:19 przez kabanosik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
tak, aczkolwiek nie jest to wskazane. Jesli wypala się sam to niech tak zostanie, gdyby były jaja to dopiero wypalanie kompem. Za pomocą fejsa dobrze jest mierzyc sobie nasycenie---wiadomo mniej wiecej za ile spodziewac sie wypalaniakabanosik pisze:Czy mając tech-a będę mógł wypalać DPF kompem?
Btw. Kupiłeś techa czy OpComa... Bo to zasadnicza różnica. Techa to w Aso chyba głownie mają koszt. ok 30tyś zl
Kupiłem OpComa.
Mój błąd to 245258 - czujnik ciśnienia DPF. Kontrolka znów sie zaświeciła . W czwartek robię rozrząd to powiem mechanikowi o błedzie. Doczytałem na forum że nie jest to poważana sparawa, najprawdopodobniej uszkodzony (pęknięty) plastikowy przewód króćca pomiarowego przetwornika ciśnienia w komorze grodziowej (ECN 245258)http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... 8&start=90.
Mam nadzieję
Mój błąd to 245258 - czujnik ciśnienia DPF. Kontrolka znów sie zaświeciła . W czwartek robię rozrząd to powiem mechanikowi o błedzie. Doczytałem na forum że nie jest to poważana sparawa, najprawdopodobniej uszkodzony (pęknięty) plastikowy przewód króćca pomiarowego przetwornika ciśnienia w komorze grodziowej (ECN 245258)http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... 8&start=90.
Mam nadzieję
No właśnie po ostatnim wypaleniu zaczęły się problemy z kontrolką kluczyk z autkiem. Mam nadzieję że w czwartek będzie po wszystkim. Auto sprawuje sie bez zarzutu( jest moc, bez zamulania, żadnych objawów problemu- gdyby nie lektura forum i kontrolka nie zwróciłbym na to uwagi), jedynie świecąca kontrolka wkurza. Dlatego mniemam że to nie jest duży problem.
Op-Coma kupiłem tego którego ty polecałeś( nazewnictwo jeszcze mi się myli )
Op-Coma kupiłem tego którego ty polecałeś( nazewnictwo jeszcze mi się myli )
Witam
pisałem już o moich problemach z DPF odebrałem auto z serwisu z nasyceniem filtra 106% na drugi dzień miałem wypalania zakończone powodzeniem nasycenie spadło do 0% po przejechaniu około 380km znowu wypalanie przy 80% czyli ok ale tym razem nasycenie nic nie spadło następnego dnia znowu wypalanie a nasycenie znowu nie spadło wynosi 100% błędów nie ma wypalanie nie zostało przerwane dlaczego nie chce się wypalić???
pisałem już o moich problemach z DPF odebrałem auto z serwisu z nasyceniem filtra 106% na drugi dzień miałem wypalania zakończone powodzeniem nasycenie spadło do 0% po przejechaniu około 380km znowu wypalanie przy 80% czyli ok ale tym razem nasycenie nic nie spadło następnego dnia znowu wypalanie a nasycenie znowu nie spadło wynosi 100% błędów nie ma wypalanie nie zostało przerwane dlaczego nie chce się wypalić???