Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kubik_CDTi pisze:Przecież i w angliku i w europejczyku manetka od kierunków jest po lewej stronie kierownicy.
Poproś gościa o nr.manetki i sprawdź dla europejskiej.wg.mnie będzie to samo.
Ale nie chcę wprowadzać w błąd,ja robiłem to jak Bozia przykazała i może ma racje. http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=6949 Polecam lekturę
Pozdrawiam
Sprawdzałem w EPC i są 2 wersje na lewą i prawą stronę.
Nie wiem na czym polega różnica fizyczna
Ja nie kombinowałem i kupiłem oryginał na "lewą" stronę a w konsekwencji dało to bezproblemowe działanie
Lorry nie kombinuj z VC i modelami - tylko kup prawidłowy i montuj - wczoraj używałem na trasie Wawa-Katowice i było mniami
Migacze nie niszczą akumulatora!!!
A więc UŻYWAJMY ICH !!!
Ja mam takie manetki fabrycznie nowe i czujniki na sprzęgło
tempomat można aktywować OP-Com więc nie trzeba lecieć do ASO .W Warszawie przy zakupie programowanie za FREE
Mam jeszcze wyłączniki swiateł, sterowniki szyb lusterek, panele ster klimy ,czujniki sprzęgła ,kluczyki ze stacyjką i wkładką do drzwi,centralki ,moduły itp
Jak ktoś chętny to proszę na PW
tempomat dzis założony i aktywowany. Wszystko chodzi elegancko. Super sprawa. Używam sobie nawet w jezdzie po miescie jeśli się tylko da ...i od razu widać mniejsze spalanie. Dziekuje za wszystkie porady.
czas operacyjny: 3 min założenie manetki i 5 minut aktywacja op-comem
koszt: 150 zl nowa manetka, mam nadzieje że sprzedam stara i koszt jeszcze spadnie
Też założyłem manetkę od Miałczyka76 i jest nówka sztuka, jak aktywuję to się pochwale. Czas robocizny rzeczywiście 5 min (:-)
jakby ktoś miał to szukam manetki do wycieraczek lub samej gumki karbowanej bo uszkodzona jakąś chemią i nieestetycznie wygląda
Ja dam małą podpowiedź (bardziej dla benzyn bo to w nich raczej nie ma czujnika przy sprzęgle): W pt sprawdzałem czy mam to cholerstwo i mimo dziwnych wygibasow i użycia siostry nie dało się sprawdzić czy to tam jest. Inaczej trzeba by rozebrać poł Zośki
W celu upewnienia się czy nalezy zakupić:
1) Wcisnąć ręką sprzęgło do oporu
2)Wymacać szczyt dźwigni sprzęgła
3)Polożyć na szczycie palec i puszczać powoli sprzęgło
Jesli poczujemy ze nasz palec coś wciska to czujnik ten mamy
Witam Kolegów
Mam ogromny problem. Próbowałem zamontować w mojej Zośce (1,6 benzyna, 2006 r)tempomat. Niestety w Oplu powiedzieli mi, ze brakuje mi centralki VEC i głównej wiązki elektrycznej. Koszt centralki 1900 pln, koszt wiazki 1900 pln.
Czy ktos może mi powiedzieć CO TO JEST CENTRALKA VEC, bo nigdzie, nawet na anglojezycznych stronach o Zosce nie moge znalezc nic takiego. Czy moge to gdzies kupic poza autoryzowanym serwisem? Czy wiazka główna jest do zastąpienia: czyli czy rozsadny elektryk nie może dorobić takiej wiązki samemu? A jeśli nie (bo byłoby to zbyt czasochłonne), to czy jej też nie można kupić poza ASO?
No i wreszcie: czy znacie w W-wie jakiegoś rozsądnego elektryka, który podjąłby się zajęcia problemem?
bedę wdzięczny za wszelką pomoc, bo byłem juz w 2 warsztatach i wydałem mnóstwo kasy... na nic.
Podobno centralka VEC znajduje się z tyłu nadwozia.
I jest to jakiś główny moduł, bo potrzebna jest również do dorobienia świateł przeciwmgielnych (halogenów). Też z powodu jej braku w serwisie powiedzieli, że nie da się dorobić halogenów.
Lorry napisał/a:
to czy jej też nie można kupić poza ASO?
myślę że Allegro lub szroty z rozebranymi Anglikami/rozbitkami mogą pomóc. Do Zośki bedzie pasowała też z AH.
No właśnie: napisałem do chyba 20 firm sprzedających cześci z rozbitych Opli i żadna nie ma tej centralki. Co jest dość dziwne, bo podobno prawie wszystkie Zośki są w nią wyposażone, tylko moja nie, bo to najsłabszy silnik i najsłabsze wyposażenie. Tak mi tłumaczą.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 09:22 przez bazooki, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tyłu na pewno jest model REC po lewej stronie i jak dla mnie nie ma juz wiecej miejsca w tamtym miejscu by coś tam wsadzić. Gdzie on ma być montowany.
Może spróbuj się dowiedzieć w ASO gdzie to jest montowane, pojeździj po szrotach... powinieneś znaleźć.... szukaj w mocniejszych benzynach (1.8 wzwyż) i dieslach bo tam to juz powinno byc
A widzisz! to pewnie jest REC!
chociaż w dokumentach serwisowych mam wyraznie, kilkakrotnie napisane moduł VEC.
Ale własnie mi pokazywał, że z tyłu, po lewej stronie.
A możesz mi powiedzieć, do czego jest ten moduł? I czy rzeczywiście jest potrzebny zarówno do tempomatu jak i halogenów?
No i ponawiam pytanie, czy ktoś zna w W-wie elektryka od Opli?