opel zafira 1.9 cdti panorama 6-biegów płock

Moderator: Tunio999

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
czarko
Debiutant
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2016, 19:23
Imię: czarek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Opel Zafira B 1.9 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

opel zafira 1.9 cdti panorama 6-biegów płock

#1 Post autor: czarko »

Witam wszystkich posiadaczy zosiek przymierzam się do wymiany na młodszy model co sądzicie o niej http://allegro.pl/show_item.php?item=67 ... ab18673869 i sprawdzenie vin WOLOAHM7582174858
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 13:19 przez czarko, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
czarekcw
Zafiromaniak
Posty: 738
Rejestracja: 05 wrz 2016, 11:09
Imię: Cezary
Lokalizacja: Mrągowo
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo Panorama
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#2 Post autor: czarekcw »

To tak:
- foty podkręcone
- zaślepka na kierownicy (czarna) nie jest od tego auta (reszta dekorów jest jasna)
- na tylnej kanapie dziwny kolor zapięcia pasów bezpieczeństwa

Dobre auta szybko się sprzedają, te już sporo stoi. Nie sądzę aby to był godny egzemplarz.

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#3 Post autor: Flora »

Wyposażenie nie jest złe, ale silnik mocno zniechęcający. Kierownica wymieniona.

VIN: W0L0AHM7582174858
Model: ZAFIRA-B
Nadwozie: 5-drzwiowy minivan
Data produkcji: 2008-04-23
Rok modelowy: 2008
Produkcja dla: Belgii (kierownica po lewej)
Fabryka: Bochum, Niemcy
Silnik: Z19DTL (diesel, 1.9 CDTI - 100 KM, filtr DPF)
Kolor: Srebrny Lightning (Silver Lightning, kod lakieru: 4AU)
Nr silnika: 5986182
Nr seryjny: 174858

*** Ogólne informacje: ***
4AU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
BRL = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY RM 2008 1/2
C2K = SZKLANY DACH, KONSOLA PEŁNOWYMIAROWA
CT1 = DLA BELGII
E4Q = WERSJA ENJOY
NC0 = WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
Z0D = DLA BELGII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

*** Napęd (silnik, skrzynia biegów): ***
FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
K13 = FILTR CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO (DPF)
LPP = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTL[LPP]
MM3 = WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
NT4 = NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05

*** Zawieszenia i koła: ***
G62 = MOCOWANIE FELG NA 5 ŚRUB
P92 = KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QN1 = FELGI STRUKTURALNE 6.5J X 16, 5-RAMIENNE
QQ5 = KOŁO ZAPASOWE STALOWE O PEŁNYCH WYMIARACH

*** Szyby i lusterka: ***
A23 = SZYBA PRZEDNIA, ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A33 = SZYBY DRZWI TYLNYCH STEROWANE ELEKTRYCZNIE
DD8 = ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE)
DDG = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE Z PODGRZEWANIEM, SKŁADANE RĘCZNIE
DDU = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE
DH6 = OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
DP6 = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA

*** Oświetlenie: ***
C95 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
T2Q = REFLEKTORY, AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TR0 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TYLNE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
TSP = PAKIET OŚWIETLENIA WNĘTRZA: LAMPKI DO CZYTANIA PRZÓD/TYŁ, PODŚWIETLENIE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TSQ = PAKIET DOBREJ WIDOCZNOŚCI: AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA, CZUJNIK DESZCZU, ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WSTECZNE WEWNĘTRZNE, PODŚWIETLANE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TTB = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE DLA 3-GO RZĘDU SIEDZEŃ, Z LAMPKĄ DO CZYTANIA

*** Nadwozie: ***
B86 = BOCZNE LISTWY OZDOBNE W KOLORZE NADWOZIA
BNS = LISTWA WEWN. DRZWI, SATYNOWY KAMIEŃ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA B
D75 = KLAMKI ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
TPV = OSŁONA CHŁODNICY CZARNA Z CHROMOWANĄ LISTWĄ OZDOBNĄ
V3E = RELINGI DACHOWE, SREBRNE
VG2 = USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
VGB = RELINGI DACHOWE, ANODYZOWANE

*** Wnętrze: ***
2J1 = POKRYCIE PODŁOGI: STANDARDOWE
80I = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE
80X = WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: CZARNE
80Y = WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
AJ0 = DWA ZAGŁÓWKI TYLNE BOCZNE POKRYTE TKANINĄ
AV4 = TYLNA KANAPA: DZIELONA, SKŁADANA I REGULOWANA
B75 = POKRYWA / ROLETA / PÓŁKA BAGAŻNIKA
BPI = LISTWA OZDOBNA TABLICY ROZDZIELCZEJ, SATYNOWY KAMIEŃ
D7F = KIESZENIE Z SIATKI I SKŁADANE STOLIKI W OPARCIACH PRZEDNICH FOTELI
DT4 = PAKIET DLA PALĄCYCH: POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA
DVA = CZARNE TARCZE ZEGARÓW Z CHROMOWANYMI OBWÓDKAMI, CZARNE WNĘTRZE PIERŚCIENI
E94 = POKRYWA / ROLETA BAGAŻNIKA
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
N52 = KIEROWNICA TRÓJRAMIENNA
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
VJU = PANEL CENTRALNY, SATYNOWY KAMIEŃ

*** Bezpieczeństwo: ***
A88 = AKTYWNE ZAGŁÓWKI SIEDZEŃ PRZEDNICH
AY0 = PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA
FX3 = UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC)
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI - STABILIZACJA PRZYCZEPY (ESP+)
JL9 = ABS
U07 = KLAKSON DWUTONOWY: FANFARA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
V4M = PAKIET BEZPIECZEŃSTWA "5 GWIAZDEK NCAP" - ZAWIERA: BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE KIEROWCY I PASAŻERA ORAZ KURTYNOWE PODUSZKI POWIETRZNE

*** Multimedia: ***
TRP = RAMKA DO ZAINSTALOWANIA RADIA
TTX = DODATKOWE GNIAZDO RADIOWE: ZŁĄCZE AUX (LINE IN)
U66 = GŁOŚNIKI, 7 SZTUK
U68 = KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK)
UAG = WYŚWIETLACZ WIELOFUNKCYJNY GRAFICZNY MONOCHROMATYCZNY (GID), WARIANT 1
UCH = RADIOODTWARZACZ CD30 MP3 Z ODTWARZACZEM CD I MP3
W1Y = PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
Y67 = WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA

*** Ogrzewanie i klimatyzacja: ***
C68 = KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA ELEKTRONICZNA (CLIMATRONIC)
KCL = NAWIEWY POWIETRZA DLA SIEDZEŃ DRUGIEGO RZĘDU
UEC = CZUJNIK JAKOŚCI POWIETRZA, AUTOMATYCZNA RECYRKULACJA POWIETRZA

*** Wyposażenie komfortowe: ***
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
AH4 = FOTEL KIEROWCY: KOMFORTOWY Z REGULACJA RĘCZNA, 6-CIO KIERUNKOWĄ I REGULACJĄ ODCINKA LĘDŹWIOWEGO
AHA = FOTEL PRZEDNI LEWY Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AY5 = ZAGŁÓWEK TYLNY ŚRODKOWY POKRYTY TKANINĄ
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
CE1 = WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU
D7J = SKŁADANE OPERACIE PRZEDNIEGO FOTELA PASAŻERA NA PŁASKO, ZE STOLIKIEM
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
ECA = KLUCZYK SKŁADANY TYPU SCYZORYK
K34 = TEMPOMAT ELEKTRONICZNY
NR1 = WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO, ELEKTROHYDRAULICZNE O ZREDUKOWANYM PRZEŁOŻENIU

*** Układ elektryczny: ***
K60 = ALTERNATOR,100A
TM7 = AKUMULATOR,60AH
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA

Skasowany użytkownik 6483

#4 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Ja bym sie tym silnikiem nie zrażał , to taki sam jak wersja 120KM a zatem zmiana mapy i mozna dołożyć mu kilka kucy wedle upodobania :) .

niezalogowany
Świeżak
Posty: 18
Rejestracja: 23 gru 2016, 06:38
Imię: Paweł
Lokalizacja: LKS
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#5 Post autor: niezalogowany »

Nie przesadzajcie z tym silnikiem, że jakiś zniechęcający. "Dzięki" lekturze tego forum, skreśliłem go z grona poszukiwanych, gdyż bałem się, że nie uciągnie należycie 1600kg, ale po jeździe testowej lekkie zdziwienie-pozytywne ździwienie. Jeździłem kilkoma zafirami przed kupnem (1.8 bo taką brałem pod uwagę) i muszę powiedzieć, że przy normalnych obrotach (lewa część obrotomierza), 100KM w cdti jedzie lepiej niż 140KM w 1.8. Oczywiście wolałbym 120KM bo to zawsze kilka kuni więcej, a koszty eksploatacyjne takie same. Uważam, że Z19DTL przyzwoicie radzi sobie z budą zafiry (czego oczywiście od dwóch miesięcy nie mogę pojąć)....jakby nie patrzeć 100KM na 1600kg-śmiech na sali :lol: No nie wiem....może mam jakiś bonusik z fabryki, albo delikatny wirusik :/

Awatar użytkownika
czarko
Debiutant
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2016, 19:23
Imię: czarek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Opel Zafira B 1.9 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#6 Post autor: czarko »

Moja dotychczasowa zafira 2.0 dtl ma 101 km i sobie radzi całkiem nieźle ale przyszła pora zmienić na młodszy model . Wczoraj regenerowałem przy niej maglownice pompa już po regeneracji tak że teraz ogarnąć ją w środku i na sprzedasz pójdzie ;)

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#7 Post autor: Flora »

niezalogowany pisze:przy normalnych obrotach (lewa część obrotomierza), 100KM w cdti jedzie lepiej niż 140KM w 1.8.
Ponieważ ropniak ma większy moment obrotowy. Przy wyprzedzaniu na trasie jest już gorzej.

Awatar użytkownika
czarko
Debiutant
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2016, 19:23
Imię: czarek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Opel Zafira B 1.9 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#8 Post autor: czarko »

nie no przy wyprzedzaniu przynajmniej ja tak robię redukcja biegu i do przodu :D

niezalogowany
Świeżak
Posty: 18
Rejestracja: 23 gru 2016, 06:38
Imię: Paweł
Lokalizacja: LKS
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#9 Post autor: niezalogowany »

Flora pisze:Przy wyprzedzaniu na trasie jest już gorzej.
Właśnie z wyprzedzania w trasie bez konieczności redukcji jestem najbardziej zadowolony przy tym silniku.

Awatar użytkownika
czarko
Debiutant
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2016, 19:23
Imię: czarek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Opel Zafira B 1.9 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#10 Post autor: czarko »

tylko 150 km to jak dla mnie już trochę wysilony silnik chyba popatrzę za takim 120 km coś pośredniego a tak pozatym to żonka ma nim jeździć razem z dzieckiem na rehabilitację fakt 50 km w jedną strone

Awatar użytkownika
kita
Przeglądacz
Posty: 77
Rejestracja: 18 lis 2016, 18:52
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH

#11 Post autor: kita »

czarko pisze:tylko 150 km to jak dla mnie już trochę wysilony silnik chyba popatrzę za takim 120 km coś pośredniego a tak pozatym to żonka ma nim jeździć razem z dzieckiem na rehabilitację fakt 50 km w jedną strone
W wielkości 1,9cdti
wersja 120km ma 8 zaworów
wersja 150km ma 16 zaworów dzięki temu jest oszczędniejszy i nie jest to jeszcze wyżyłowany motor, można go jeszcze podkręcić do 170km spokojnie ale to już dla bardziej zaawansowanych

silnik 1,7ctdi w wersji 120km spotkałem też z 16 zaworami ale z opinii wyczytanych w necie odrzuciłem tę wersję z powodu jak to było określone "turbo dziury" podczas rozpędzania.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2017, 11:26 przez kita, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarko
Debiutant
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2016, 19:23
Imię: czarek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Opel Zafira B 1.9 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#12 Post autor: czarko »

dzięki za wyjaśnienie co do silników czyli najlepiej 150 km to mi się trochę rozjaśniło ;)

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#13 Post autor: rafant4011 »

czarko, 150ka fajna, tyle że ich wadą są klapy wirowe, szukaj modelu z usuniętymi lub sam to pewnie zrobisz po czasie ;) A ile to kosztuje to może już ktoś niech się wypowie co to robil ;)

Awatar użytkownika
czarko
Debiutant
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2016, 19:23
Imię: czarek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Opel Zafira B 1.9 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#14 Post autor: czarko »

stara prawda ,czyli dobre silniki były do 2000 roku chyba zostanę przy mojej starej zafirce idę ją w środku oganąć ;)
Ostatnio zmieniony 18 lut 2017, 14:55 przez czarko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#15 Post autor: rafant4011 »

czarko pisze: chyba zostanę przy mojej starej zafirce idę ją w środku oganąć ;)
:lol: :lol:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum ogłoszeń - Zafira B”