Dobra cena. Ja za regenerowany magiel z (podobno) dobrego warsztatu dałem 900zł z półroczną gwarancją. Jeżdżę już rok i nic się nie dzieje.grzegorz3366 pisze:Tak masz rację "Janus" czeka mnie regeneracja układu . Tak stwierdził mechanik - znajomy. 450+200 za robote.
Wspomaganie układu kierowniczego
Moderator: Sebu$
-
- Debiutant
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 sty 2014, 00:19
- Lokalizacja: Śiętochłowice
- Model:
Mechanik jak ten od maglownicy dorabiają po godzinach- wiadomo z kont części, dlatego trochę taniej.Janus pisze:Dobra cena. Ja za regenerowany magiel z (podobno) dobrego warsztatu dałem 900zł z półroczną gwarancją. Jeżdżę już rok i nic się nie dzieje.grzegorz3366 pisze:Tak masz rację "Janus" czeka mnie regeneracja układu . Tak stwierdził mechanik - znajomy. 450+200 za robote.
-
- Debiutant
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 sty 2014, 00:19
- Lokalizacja: Śiętochłowice
- Model:
Wczoraj mechanik wrócił z urlopu ten od regeneracji stwierdził że to nie maglownica tylko przewód główny zasilający który idzie od pompy strzeli ł, szukał na allegro lecz nie znalazł .Pytał się w serwisie jakimś, to mu powiedzieli ponad tysiąc zł Morze są jakieś zamienniki tańsze albo od astry może by się nadawał ?
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, 16:21 przez grzegorz3366, łącznie zmieniany 1 raz.
- szura217
- Zafiromaniak
- Posty: 821
- Rejestracja: 17 sie 2016, 14:28
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Wrocław/Głogów
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Ostatnio straciłem wspomaganie kierownicy, okazało się że gubi płyn, jaka jest szansa że maglownica rozszczelniła się nagle w takim stopniu, że cały płyn znika tak po przejechaniu 30km? Maglownica wcześniej się nie pociła. Niestety na dokładniejsze oględziny na kanale mogę sobie pozwolić po weekendzie.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
To jest efekt prawie natychmiastowyszura217 pisze:Ostatnio straciłem wspomaganie kierownicy, okazało się że gubi płyn, jaka jest szansa że maglownica rozszczelniła się nagle w takim stopniu, że cały płyn znika tak po przejechaniu 30km? Maglownica wcześniej się nie pociła. Niestety na dokładniejsze oględziny na kanale mogę sobie pozwolić po weekendzie.
Janusz
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Zapytaj w ASO Opla, bo katalog pokazuje różne wersjeZiK pisze:mam pytanie, pewnie, mam ostatki pompy wspomagania (coś trzeszczy nawet jak nie kręcę kierownicą) jaką pompę mam w swojej zośce TRW 1 czy 2 ? Zośka z 2000 r X18XE1 VIN: W0L0TGF75Y2313341
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 lut 2017, 21:49 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Zgodnie z opisem firka (4 strona) wymieniłem łożyska w TRW 1.
Jako, że nikt nie odezwał się w sprawie rozbiórki pompy TRW 1 to postanowiłem byc tym pierwszym bo juz nie mogłem wytrzymac jej niezbyt cichej pracy ...
Super opis dzięki, tylko po co mam zdejmować zbiornik płynu skoro łożyska są w "środkowej" 2 części (licząc zbiornik i korpus jako 1, a dolną pokrywę jako 3). Czyżby między zbiornikiem, a korpusem był jakiś uszczelniacz? Pytam bo wymieniłem łożyska, a zbiornika nie rozłączałem od górnej pokrywy.
ps. znacie wymiary oringu który jest między górną pokrywą, a korpusem? Mi wyszło jakieś 90x1,5
Jako, że nikt nie odezwał się w sprawie rozbiórki pompy TRW 1 to postanowiłem byc tym pierwszym bo juz nie mogłem wytrzymac jej niezbyt cichej pracy ...
Super opis dzięki, tylko po co mam zdejmować zbiornik płynu skoro łożyska są w "środkowej" 2 części (licząc zbiornik i korpus jako 1, a dolną pokrywę jako 3). Czyżby między zbiornikiem, a korpusem był jakiś uszczelniacz? Pytam bo wymieniłem łożyska, a zbiornika nie rozłączałem od górnej pokrywy.
ps. znacie wymiary oringu który jest między górną pokrywą, a korpusem? Mi wyszło jakieś 90x1,5
Witam.
Zafira A, Z1.8XE, 125kM
Zdecydowałem się na wymianę pokorodowanych przewodów hamulcowych. Mechanik zrobił co trzeba. Wlazłem do auta - odpalam i słyszę taki dźwięk że mi jeszcze w głowie piszczy. Jak w samolocie ciągły taki uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... przy pokręceniu kierownicy w lewo lub prawo dźwięk ten zmienia swoją barwę a jak pokręcę do oporu kierownicą i przytrzymam to jak się ustabilizuje to też buczy tyle że na niższym tonie więc jak sądzę wszystko to pochodzi od wspomagania.
Nasuwa się mi więc pytanie co się takiego stało. Podjechałem z powrotem do mechanika i zaprosiłem człowieka do auta i pytam co to? bo wcześniej przed wymianą przewodów hamulcowych było cicho w kabinie. Odpowiedział ,że to normalne i że to wspomaganie. Ja mu na to,że to nie jest normalne.On mi na to że nic nie robili ze wspomaganiem.
Podpowiedzcie mi czy wymiana rurek z płynem od hamulców ma jakiś związek z układem wspomagania? i czy waszym zdaniem coś mi przy okazji spier..ił???
Czy może to zwyczajny zbieg okoliczności i po prostu kończy się pompa?
Dźwięk ten jest męczący raczej w górnej tonacji jakby się pompa męczyła.Jak stoi na postoju to głowa trochę boli w czasie jazdy nie słychać.
Skręcanie kierownicą - słychać mocno.Wspomaganie działa jakby normalnie a płyn w zbiorniku jest na max.
Pozdrawiam i czekam na jakieś info.
Zafira A, Z1.8XE, 125kM
Zdecydowałem się na wymianę pokorodowanych przewodów hamulcowych. Mechanik zrobił co trzeba. Wlazłem do auta - odpalam i słyszę taki dźwięk że mi jeszcze w głowie piszczy. Jak w samolocie ciągły taki uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... przy pokręceniu kierownicy w lewo lub prawo dźwięk ten zmienia swoją barwę a jak pokręcę do oporu kierownicą i przytrzymam to jak się ustabilizuje to też buczy tyle że na niższym tonie więc jak sądzę wszystko to pochodzi od wspomagania.
Nasuwa się mi więc pytanie co się takiego stało. Podjechałem z powrotem do mechanika i zaprosiłem człowieka do auta i pytam co to? bo wcześniej przed wymianą przewodów hamulcowych było cicho w kabinie. Odpowiedział ,że to normalne i że to wspomaganie. Ja mu na to,że to nie jest normalne.On mi na to że nic nie robili ze wspomaganiem.
Podpowiedzcie mi czy wymiana rurek z płynem od hamulców ma jakiś związek z układem wspomagania? i czy waszym zdaniem coś mi przy okazji spier..ił???
Czy może to zwyczajny zbieg okoliczności i po prostu kończy się pompa?
Dźwięk ten jest męczący raczej w górnej tonacji jakby się pompa męczyła.Jak stoi na postoju to głowa trochę boli w czasie jazdy nie słychać.
Skręcanie kierownicą - słychać mocno.Wspomaganie działa jakby normalnie a płyn w zbiorniku jest na max.
Pozdrawiam i czekam na jakieś info.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2017, 21:09 przez slawinek, łącznie zmieniany 2 razy.
- arebuk
- Bywalec
- Posty: 167
- Rejestracja: 14 wrz 2010, 11:58
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Auto: Zafira B Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
witam, wymieniając obudowę filtra oleju przy okazji pomacałem sobie podzespoły pod autem i stwierdziłem że u mnie pompa wspomagania nie jest specjalnie zamocowana do auta, tylko stoi na taki 1,5cm gumowych stopkach na takim płaskowniku , to tak ma być???
Ostatnio zmieniony 06 mar 2017, 10:35 przez arebuk, łącznie zmieniany 1 raz.