[A] -Kota-Babaloo - OPC 2.0T 200KM 2004r
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
[A] -Kota-Babaloo - OPC 2.0T 200KM 2004r
Kupiona kilka miesięcy temu jako szybki koszyk na zakupy dla mojej kochanej żonki i dla mnie jako rodzinny dupo wóz i troszkę nowa zabawka.
Auto z 2004r 173km 2 właścicieli od nowości i sprawdzone miernikiem wsio w oryginale do tego zadbany środeczek i kupione w dość atrakcyjnych papierach )(Tyle było wiadomo na początku przy zakupie hehehe )
Auto z 2004r 173km 2 właścicieli od nowości i sprawdzone miernikiem wsio w oryginale do tego zadbany środeczek i kupione w dość atrakcyjnych papierach )(Tyle było wiadomo na początku przy zakupie hehehe )
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, 08:30 przez Kota-Babaloo, łącznie zmieniany 7 razy.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Zadowolenia z nowej zabawki, kolor tapicerki odważny
Pochwal się co tam jeszcze ma? Widzę grzanie tyłki, climatronic, antena rozbudowana
Pochwal się co tam jeszcze ma? Widzę grzanie tyłki, climatronic, antena rozbudowana
Ostatnio zmieniony 27 mar 2017, 12:23 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Potem po opłatach ściągnięciu do Szczecina i zarejestrowaniu ubezpieczeniu itd przyszedł czas na umycie i nawoskowanie oraz kosmetyka skór we wnętrzu oraz jak zweryfikowaliśmy auto idzie na pakiet startowy i wymiana rozrządu przynajmniej takie były plany i zamierzenia.
Auto wylądowało u znajomych na warsztacie ,który znam 19 lat i ufam bo opinia sprawdzona przez lata (tak myślałem ale o tym dalej)
1)Cześć siema ogarnijcie auto sprawdźcie co i jak wymieńcie wszystkie filtry i oleje i rozrząd i co tam trzeba może coś z turbo bo nie podoba mi się dźwięk pracy możliwe , że będzie do regeneracji.
Wyszło tak , że autko stało bite 2 miesiące na wymianę podstawowych płynów i gratów, warsztat zadzwonił i poinformował, że do naprawy alternator (akumulator kupiłem nowy 2 dni wcześniej niż auto poszło na warsztat) do naprawy opornica dmuchawy wentylatorów i turbo zostało wysłane gdzieś do Bydgoszczy na sprawdzenie i regenerację (Ja prosiłem wyślijcie do Cartour) a poszło niby i sprawdzili w innej firmie i wróciło tylko z czyszczenia itd.
Mnie w tym czasie nie było w Szczecinie a moja żona z małymi dziećmi nie chciała i zbytnio nie miała jak jechać i sprawdzać co i jak a na telefon spoko "lalka" robi się za tydzień będzie zrobione itd.
Po prawie 3 miesiącach auto zostało odebrane z wyjeżdżonym 3/4 bakiem paliwa i powiedziane wszystko zrobione ale auto po zdjęciu katalizatorów widać , że spala olej.
Ja jak się dowiedziałem telefonicznie to jak układ wydechowy założony to nie widać a jak zdjęty to widać.
Ok żona odebrała auto ja przyjechałem następnego dnia i następnego dnia udaliśmy się na zakupy.Przejechaliśmy po mieście jakieś 50 60 km i na środku skrzyżowania ruszając nagle dziwny dźwięk i biało w lusterku.
Do domu miałem jakieś 2 przecznice więc powoli dojechałem i auto pod blok.
Co dalej??
Laweta i na warsztat tym razem gdzie indziej (bo telefon do znajomych okazał się bezsensowną rozmową , że oni nie mają do siebie żadnych zastrzeżeń i po okresie świątecznym zapraszają jak coś mogą za 2 tyg zobaczyć co i jak i przeprowadzić naprawę bądź remont itd)
Wiec szybka decyzja auto do innego warsztatu i mówię sprawdzić turbo itd.
Po 2 dniach telefon turbo się rozpadło kawałki prawdopodobnie poleciały gdzieś dalej wiec co pan chce dalej robić oraz turbina nie myła odkręcana i zdejmowana bo wszystko po zapiekane było a podobno było wysłane do Bydgoszczy na regeneracje a wróciło z czyszczenia za co zapłaciłem 900zł
Decyzja zdejmujemy głowice i zobaczymy co i jak??
Telefon za kolejny dzionek głowica zdjęta ale proszę przyjechać na warsztat.
Pojechałem na warsztat:
Na trzecim cylindrze popękane pierścienie do tego po zdjęciu miski widać lekko przytarta panewka i co pan chce robić remont czy odebrać w takim stanie itd
Decyzja remont tego co mam niż szukanie silnika używki.
Telefon do "znajomego warsztatu i opisanie sprawy ,że zapłaciłem za coś co nie zostało zrobione do tego wyjeżdżone paliwo podobno w jazdach testowych czy wszystko ok po spawaniu kolektora wydechowego (de fakto brak śladów bo zdjęciu turbiny )i że teraz mam remont silnika bo turbo i pierścienie itd odpowiedź , że była sprawdzana i jest sprawna itd
Mój błąd , że od kolegów nie brało się rachunków za naprawę a po konsultacji z prawnikiem
pan powiedział , że sprawa raczej będzie ciężko wygrać bo mam brak dokumentów na naprawy przeprowadzone w pierwszym warsztacie ....
Decyzja wiec robimy remont w warsztacie nr 2 poleconym przez teścia
Chłopaki w 2,5 tygodnia zrobili remont silnika , silnik poszedł do rozbiórki do zera
zrobiona głowica od podstaw, nowe bebechy silnika , uszczelki śruby itd turbo po regeneracji , oleje itd pierścienie wzmocnione, panewki plus polerka wału korbowego posprawdzanie pompy oleju i wszystkiego co potrzeba.
Następnie zimowy zestaw dywaniki i koryto do bagażnika, zestaw rozrządu i wszystko krok po kroku aby poodgarniać.
Auto wylądowało u znajomych na warsztacie ,który znam 19 lat i ufam bo opinia sprawdzona przez lata (tak myślałem ale o tym dalej)
1)Cześć siema ogarnijcie auto sprawdźcie co i jak wymieńcie wszystkie filtry i oleje i rozrząd i co tam trzeba może coś z turbo bo nie podoba mi się dźwięk pracy możliwe , że będzie do regeneracji.
Wyszło tak , że autko stało bite 2 miesiące na wymianę podstawowych płynów i gratów, warsztat zadzwonił i poinformował, że do naprawy alternator (akumulator kupiłem nowy 2 dni wcześniej niż auto poszło na warsztat) do naprawy opornica dmuchawy wentylatorów i turbo zostało wysłane gdzieś do Bydgoszczy na sprawdzenie i regenerację (Ja prosiłem wyślijcie do Cartour) a poszło niby i sprawdzili w innej firmie i wróciło tylko z czyszczenia itd.
Mnie w tym czasie nie było w Szczecinie a moja żona z małymi dziećmi nie chciała i zbytnio nie miała jak jechać i sprawdzać co i jak a na telefon spoko "lalka" robi się za tydzień będzie zrobione itd.
Po prawie 3 miesiącach auto zostało odebrane z wyjeżdżonym 3/4 bakiem paliwa i powiedziane wszystko zrobione ale auto po zdjęciu katalizatorów widać , że spala olej.
Ja jak się dowiedziałem telefonicznie to jak układ wydechowy założony to nie widać a jak zdjęty to widać.
Ok żona odebrała auto ja przyjechałem następnego dnia i następnego dnia udaliśmy się na zakupy.Przejechaliśmy po mieście jakieś 50 60 km i na środku skrzyżowania ruszając nagle dziwny dźwięk i biało w lusterku.
Do domu miałem jakieś 2 przecznice więc powoli dojechałem i auto pod blok.
Co dalej??
Laweta i na warsztat tym razem gdzie indziej (bo telefon do znajomych okazał się bezsensowną rozmową , że oni nie mają do siebie żadnych zastrzeżeń i po okresie świątecznym zapraszają jak coś mogą za 2 tyg zobaczyć co i jak i przeprowadzić naprawę bądź remont itd)
Wiec szybka decyzja auto do innego warsztatu i mówię sprawdzić turbo itd.
Po 2 dniach telefon turbo się rozpadło kawałki prawdopodobnie poleciały gdzieś dalej wiec co pan chce dalej robić oraz turbina nie myła odkręcana i zdejmowana bo wszystko po zapiekane było a podobno było wysłane do Bydgoszczy na regeneracje a wróciło z czyszczenia za co zapłaciłem 900zł
Decyzja zdejmujemy głowice i zobaczymy co i jak??
Telefon za kolejny dzionek głowica zdjęta ale proszę przyjechać na warsztat.
Pojechałem na warsztat:
Na trzecim cylindrze popękane pierścienie do tego po zdjęciu miski widać lekko przytarta panewka i co pan chce robić remont czy odebrać w takim stanie itd
Decyzja remont tego co mam niż szukanie silnika używki.
Telefon do "znajomego warsztatu i opisanie sprawy ,że zapłaciłem za coś co nie zostało zrobione do tego wyjeżdżone paliwo podobno w jazdach testowych czy wszystko ok po spawaniu kolektora wydechowego (de fakto brak śladów bo zdjęciu turbiny )i że teraz mam remont silnika bo turbo i pierścienie itd odpowiedź , że była sprawdzana i jest sprawna itd
Mój błąd , że od kolegów nie brało się rachunków za naprawę a po konsultacji z prawnikiem
pan powiedział , że sprawa raczej będzie ciężko wygrać bo mam brak dokumentów na naprawy przeprowadzone w pierwszym warsztacie ....
Decyzja wiec robimy remont w warsztacie nr 2 poleconym przez teścia
Chłopaki w 2,5 tygodnia zrobili remont silnika , silnik poszedł do rozbiórki do zera
zrobiona głowica od podstaw, nowe bebechy silnika , uszczelki śruby itd turbo po regeneracji , oleje itd pierścienie wzmocnione, panewki plus polerka wału korbowego posprawdzanie pompy oleju i wszystkiego co potrzeba.
Następnie zimowy zestaw dywaniki i koryto do bagażnika, zestaw rozrządu i wszystko krok po kroku aby poodgarniać.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, 00:47 przez Kota-Babaloo, łącznie zmieniany 3 razy.
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Co jeszcze zdążyliśmy zrobić:
- nowy mieszek do biegomieszałki
- zestaw naprawczy wybieraka
- zakupione koła 4 x 7,5 x 17 et 39 z Omegi z oponami 4 x 225/45/17 opony prawie nowe Dyplomat robione przez Dębice w PL po przebiegu ok 2000 km )
- stanik przyszedł na maskę )
Co do koloru to wymarzony bo czarny i z dwukolorową tapicerką , poprzednie auto też było czarne i dwukolorowa tapicerka a w mieszkaniu mamy czerwony skórzany wypoczynek więc dla Nas bajka )
Obecnie auto na dotarciu i to delikatnym i zalane polecanym i według karty charakterystyki doskonałym w pełni syntetycznym olejem 5w40 polskiej produkcji Spec Gold 5w40 wiec pożyteczne bo polskie i praktyczne bo tanie )
Vin dekoder wypluł :
Logo
VIN: W0L0TGF7542100288
Opel Zafira A
5-drzwiowy minivan
Znaczenie nr VIN:
Producent: General Motors
Płyta: Astra
Model: Zafira A
Nadwozie: 5-drzwiowy minivan
Kod nadwozia: F75
Rok modelowy: 2004
Fabryka: Bochum, Niemcy
Numer seryjny: 100288
Informcje o modelu:
Data produkcji: 20.01.2004
Kierownica po stronie: lewej
Wyprodukowano dla: Niemiec
Kod silnika: Z20LET
Nr silnika: 31026242
Kod GM Drive:: XXPQ
Numer I rejestracji: �� ������
Farba zewnętrzna: Czarny ( Black Sapphire ) 20R - mica, 2 warstwy
Kody wyposażenia:
23F Koło kierownicy: czarne
2J1 Pokrycie podłogi: standardowe
53X Wykończenie siedzeń: czerwone
53Y Wykończenie boczku drzwi: czerwone
80I Wykończenie wnętrza: czarne
A14 Przyciemnione szyby drzwi tylnych i klapy bagażnika
A23 Szyba przednia odbijająca ciepło (atermiczna)
A32 Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie
A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie
A88 Aktywne zagłówki siedzeń przednich
AG4 Fotel kierowcy: ręczna regulacja wysokości 2-kierunkowa
AG5 Fotel pasażera: regulowany ręcznie w 2-kierunach
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AJ3 Poduszka powietrzna kierowcy
AJ4 Poduszka powietrzna pasażera
AN4 Uchwyty do montażu fotelika dziecięcego
AP0 Poduszka powietrzna boczna lewa
AP1 Poduszka powietrzna boczna prawa
ASF Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera oraz kurtyna dachowa
AT1 Zagłówki siedzeń tylnych pełne pokryte skórą
AU0 Centralny zamek zdalnie sterowany
AY4 Zagłówki przednich siedzeń pokryte skórą, pełne
AY6 Zagłówek tylny środkowy pokryty skórą
B75 Roleta bagażnika
BB7 Klamki wewnętrzne: chromowane
C35 Nawiewy na nogi pasażerów tylnych siedzeń
C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie
C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic)
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DA5 Podłokietnik tylny środkowy
DD8 Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
DL8 Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem
DP6 Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
DV6 Zestaw wskaźników: białe/szare tarcze, czerwone wskazówki
FR7 Przełożenie przekładni głównej: 3.95 przód
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
G62 Mocowanie felg na 5 śrub
JF5 Sportowe nakładki na pedały z aluminium
JL9 Układ ABS
K09 Alternator: 120A
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KC5 Gniazdo elektryczne 12V
L70 Silnik benzynowy 2.0 TURBO
MG7 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F23
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
N33 Regulowana kolumna kierownicy
N35 Kierownica 3-ramienna sportowa ze skórą perforowaną
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NR1 Wspomaganie układu kierowniczego, elektrohydrauliczne o zredukowanym przełożeniu
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
NW9 Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany
OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim
P2V Felgi stalowe 6J x 16, 18 otworów
P34 Pełnowymiarowe koło zapasowe
PBQ Wykończenie siedzeń: skóra Nappa stylizowana
QBE Opony 205/55 R16-89 v; Opony 205/55 R16-91 v
R2D Mapa drogowa na CD: Niemcy
T6R Wykończenie wnętrza: skóra
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TN6 Akumulator: 55Ah
U07 Klakson: fanfara
UR4 Radio NCDR 2011/1100
UV5 Wyświetlacz wielofunkcyjny (MID), wariant 3
UV9 Wyświetlacz nawigacyjny kolorowy (CID)
UZ8 Głośniki: 6 sztuki Bose
V22 Osłona chłodnicy z chromowaną listwa
V55 Relingi dachowe: chromowane
VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię
W1G Zmieniarka płyt CD
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W2E Przednie fotele sportowe Recaro
W2N Usunięto boczne emblematy i napisy
W5B Pakiet komfortu: Edycja OPC
W7X Pakiet osiągów: zwiększona moc silnika
W9M Dodatkowa wiązka przewodów dla sytemu OnStar, nawigacji oraz telefonu
XK5 Wyposażenie Jewel
XL8 Zdalne sterowanie na częstotliwości 433MHz
Z0F Wyposażenie dodatkowe dla Niemiec
Z1F Prędkościomierz w km/h
© 2015 - 2017 opelvindekoder.pl All Rights Reserved.
- nowy mieszek do biegomieszałki
- zestaw naprawczy wybieraka
- zakupione koła 4 x 7,5 x 17 et 39 z Omegi z oponami 4 x 225/45/17 opony prawie nowe Dyplomat robione przez Dębice w PL po przebiegu ok 2000 km )
- stanik przyszedł na maskę )
Co do koloru to wymarzony bo czarny i z dwukolorową tapicerką , poprzednie auto też było czarne i dwukolorowa tapicerka a w mieszkaniu mamy czerwony skórzany wypoczynek więc dla Nas bajka )
Obecnie auto na dotarciu i to delikatnym i zalane polecanym i według karty charakterystyki doskonałym w pełni syntetycznym olejem 5w40 polskiej produkcji Spec Gold 5w40 wiec pożyteczne bo polskie i praktyczne bo tanie )
Vin dekoder wypluł :
Logo
VIN: W0L0TGF7542100288
Opel Zafira A
5-drzwiowy minivan
Znaczenie nr VIN:
Producent: General Motors
Płyta: Astra
Model: Zafira A
Nadwozie: 5-drzwiowy minivan
Kod nadwozia: F75
Rok modelowy: 2004
Fabryka: Bochum, Niemcy
Numer seryjny: 100288
Informcje o modelu:
Data produkcji: 20.01.2004
Kierownica po stronie: lewej
Wyprodukowano dla: Niemiec
Kod silnika: Z20LET
Nr silnika: 31026242
Kod GM Drive:: XXPQ
Numer I rejestracji: �� ������
Farba zewnętrzna: Czarny ( Black Sapphire ) 20R - mica, 2 warstwy
Kody wyposażenia:
23F Koło kierownicy: czarne
2J1 Pokrycie podłogi: standardowe
53X Wykończenie siedzeń: czerwone
53Y Wykończenie boczku drzwi: czerwone
80I Wykończenie wnętrza: czarne
A14 Przyciemnione szyby drzwi tylnych i klapy bagażnika
A23 Szyba przednia odbijająca ciepło (atermiczna)
A32 Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie
A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie
A88 Aktywne zagłówki siedzeń przednich
AG4 Fotel kierowcy: ręczna regulacja wysokości 2-kierunkowa
AG5 Fotel pasażera: regulowany ręcznie w 2-kierunach
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AJ3 Poduszka powietrzna kierowcy
AJ4 Poduszka powietrzna pasażera
AN4 Uchwyty do montażu fotelika dziecięcego
AP0 Poduszka powietrzna boczna lewa
AP1 Poduszka powietrzna boczna prawa
ASF Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera oraz kurtyna dachowa
AT1 Zagłówki siedzeń tylnych pełne pokryte skórą
AU0 Centralny zamek zdalnie sterowany
AY4 Zagłówki przednich siedzeń pokryte skórą, pełne
AY6 Zagłówek tylny środkowy pokryty skórą
B75 Roleta bagażnika
BB7 Klamki wewnętrzne: chromowane
C35 Nawiewy na nogi pasażerów tylnych siedzeń
C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie
C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic)
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DA5 Podłokietnik tylny środkowy
DD8 Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
DL8 Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem
DP6 Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
DV6 Zestaw wskaźników: białe/szare tarcze, czerwone wskazówki
FR7 Przełożenie przekładni głównej: 3.95 przód
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
G62 Mocowanie felg na 5 śrub
JF5 Sportowe nakładki na pedały z aluminium
JL9 Układ ABS
K09 Alternator: 120A
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KC5 Gniazdo elektryczne 12V
L70 Silnik benzynowy 2.0 TURBO
MG7 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F23
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
N33 Regulowana kolumna kierownicy
N35 Kierownica 3-ramienna sportowa ze skórą perforowaną
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NR1 Wspomaganie układu kierowniczego, elektrohydrauliczne o zredukowanym przełożeniu
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
NW9 Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany
OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim
P2V Felgi stalowe 6J x 16, 18 otworów
P34 Pełnowymiarowe koło zapasowe
PBQ Wykończenie siedzeń: skóra Nappa stylizowana
QBE Opony 205/55 R16-89 v; Opony 205/55 R16-91 v
R2D Mapa drogowa na CD: Niemcy
T6R Wykończenie wnętrza: skóra
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TN6 Akumulator: 55Ah
U07 Klakson: fanfara
UR4 Radio NCDR 2011/1100
UV5 Wyświetlacz wielofunkcyjny (MID), wariant 3
UV9 Wyświetlacz nawigacyjny kolorowy (CID)
UZ8 Głośniki: 6 sztuki Bose
V22 Osłona chłodnicy z chromowaną listwa
V55 Relingi dachowe: chromowane
VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię
W1G Zmieniarka płyt CD
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W2E Przednie fotele sportowe Recaro
W2N Usunięto boczne emblematy i napisy
W5B Pakiet komfortu: Edycja OPC
W7X Pakiet osiągów: zwiększona moc silnika
W9M Dodatkowa wiązka przewodów dla sytemu OnStar, nawigacji oraz telefonu
XK5 Wyposażenie Jewel
XL8 Zdalne sterowanie na częstotliwości 433MHz
Z0F Wyposażenie dodatkowe dla Niemiec
Z1F Prędkościomierz w km/h
© 2015 - 2017 opelvindekoder.pl All Rights Reserved.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, 09:43 przez Kota-Babaloo, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- michał0987
- Mieszkaniec
- Posty: 225
- Rejestracja: 31 maja 2016, 14:57
- Imię: Michał
- Lokalizacja: RDM
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20let
- Kontakt:
Ładna opcta co do tych majtek to uwazaj bo widzialem juz odbarwienia na lakierze. To tak samo jak pali słońce ostro a ty jestes w dłuzszych spodenkach podnosisz później do góry i masz flage PL bezawaryjnosci i miliona
Ostatnio zmieniony 27 mar 2017, 22:02 przez michał0987, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Po ostatnich walkach i przebojach może już teraz będzie z górki o yeahhhhhhh.
Po pierwszym remoncie silnika wyszedł drugi remont silnika bo warsztat nie sprawdził i nie wymienił zalecanej nowej pompy oleju wiec po 6 miesiącach pompa zdechła i silnik się przytarł
wiec po wymianie wszystkiego od nowa na nowe i błyszczące rachunek przekroczył 6 cyferek silnik znowu dycha i Żośka jeździ )
Kilka gratów powoli zaczęliśmy składać do założenia )
Pierwszy poszedł restryktor smarowania turbiny , reszta jeszcze czeka na założenie jak poogarniam się z czasem wolnym )
Po pierwszym remoncie silnika wyszedł drugi remont silnika bo warsztat nie sprawdził i nie wymienił zalecanej nowej pompy oleju wiec po 6 miesiącach pompa zdechła i silnik się przytarł
wiec po wymianie wszystkiego od nowa na nowe i błyszczące rachunek przekroczył 6 cyferek silnik znowu dycha i Żośka jeździ )
Kilka gratów powoli zaczęliśmy składać do założenia )
Pierwszy poszedł restryktor smarowania turbiny , reszta jeszcze czeka na założenie jak poogarniam się z czasem wolnym )
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Żoska na alu po malowaniu i na letnich gumkach )
plus kilka szpejów
plus kilka szpejów
Ostatnio zmieniony 26 paź 2017, 16:41 przez Kota-Babaloo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 lis 2016, 17:34
- Imię: Wioletta & Artur
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: 2.0T 200KM OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Środkowa część wydechu