Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No i program zrobiony:) Na razie delikatnie Do wymiany niestety jest DV bo siadł więc czas na nowy wzmocniony od ProPerfekt na tygodniu będzie wymieniony wtedy można już będzie bez obaw kręcić do końca:)
No szału nie ma ale i więcej nie chciałem.Na razie DV do wymiany bo uszkodzony, katalizator już jeden wywaliłem przy okazji programu bo zapchany był strasznie, teraz czas na drugi katalizator i końcowy wydech i zobaczymy jak na tym programie będzie jechało najwyżej zrobi się poprawkę z NM jak wszystko będzie dobrze:)
Teraz to opony na lato trzeba kupować bo sezon idzie i trzeba wrócić do alusków:)
Dziś założone pssssyczące cacko:) Blow -off + DV od Pro Perfekt
Dźwięk nie jest zbyt głośny ale i doładowanie nie jest zbyt duże ale już i tak ładnie słychać:)
Wszystko elegancko zrobione żadnych błędów, nie zakładałbym jak by miało błędy wywalać:) wszytko musi cykać jak w zegarku:) teraz czas na nowe opony na lato chyba Hankook VENTUS V12 EVO2 K120
Wg mnie zaślepka dv nie potrzebna, lepiej było by kupić dv metalowy w miejsce seryjnej dv-ki. A bova wpiąć przy regulatorze ciśnienia paliwa. Nie masz problemów z jazdą na tempomacie?
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2017, 21:19 przez tomekx9, łącznie zmieniany 1 raz.
Wsadziles DV czy zaslepke DV?
co do dzwieku po upuscie to powinien byc glosny. Ja mam u siebie fabryczne 0.8 bara i syczy jak zwariowany. Tez posiadam dwutlokowego BOVa i DV od ProPerfakta. Czasami przy mulastej jezdzie w korku na np. 3 biegu potrzfi wyrzucic przeladowanie.
Zaślepkę metalowa DV. U mnie też juz przy 3 tyś potrafi zasyczeć ale w w porównaniu z odgłosem Lancera to jednak ciszej jest:) Na tempomacie jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam gdzie cały czas ogień jest nie ma miejsca na stała prędkość:)dam znać jak sprawdzę:)