[A]- robert1979gl - Zafira A 2.0 DTI 2004r
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
nie nigdy tego nie czyściłem
A takie pytanie jak to pompa to lepiej regenerować czy kupić używaną
A takie pytanie jak to pompa to lepiej regenerować czy kupić używaną
Ostatnio zmieniony 10 lis 2016, 12:10 przez robert1979gl, łącznie zmieniany 1 raz.
- skit_an
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2016, 15:43
- Imię: Michał
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Auto: Mercedes S500 Coupe
- Model: C140
- Oznaczenie silnika: M119
- Gender:
Ja regenerowałem w Diesel Technika w Lublinie. Jedna z niewielu firm w Polsce która robi regeneracje na nowym sterowniku i ma sprzęt do poprawnego skalibrowania pompy ze sterownikiem. 90% naprawiaczy tych pomp robi to na pałe, na starym przegrzanym sterowniku który często-gesto wytrzymuje niezbyt długo. Na forum Omega Klub Polska bardzo duzo ludzi korzystało z usług tej firmy i nie znam przypadku jakiejś lipy. Mnie to kosztowało w 2013r. 1800 PLN.
Tak czy siak ja bym zaczął od porządnego wymycia baku.....
Tak czy siak ja bym zaczął od porządnego wymycia baku.....
Ostatnio zmieniony 10 lis 2016, 13:52 przez skit_an, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja była:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- skit_an
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2016, 15:43
- Imię: Michał
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Auto: Mercedes S500 Coupe
- Model: C140
- Oznaczenie silnika: M119
- Gender:
J abym naprawde sprawdził ten zbiornik.... W omegach to się dość często zdarza więc pewnie z Zefirach też
Moja była:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- skit_an
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2016, 15:43
- Imię: Michał
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Auto: Mercedes S500 Coupe
- Model: C140
- Oznaczenie silnika: M119
- Gender:
Fajnie że wróciło do żywych:)
Ostatnio zmieniony 15 lis 2016, 15:00 przez skit_an, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja była:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
i znowu się zapowietrza co tym razem obudowa filtra paliwa ?
czy uszczelki wtrysków mają coś z tym wspólnego
gdyby była walnięta świeca żarowa to by wcale nie zapała
już nie wiem gdzie szukać przelewy były wymienione było dobrze i jak zaczęło robić się zimniej to znowu się. było rzadko teraz jest coraz częściej wystarczą nawet 2 -3 godziny postoju. Czasem jest tak ze obroty zafalują ale się podniesie a czasem zdechnie.
Dziś liczyłem od zapalenia do zgańięcia 11 sekund może 12 minęło
czy uszczelki wtrysków mają coś z tym wspólnego
gdyby była walnięta świeca żarowa to by wcale nie zapała
już nie wiem gdzie szukać przelewy były wymienione było dobrze i jak zaczęło robić się zimniej to znowu się. było rzadko teraz jest coraz częściej wystarczą nawet 2 -3 godziny postoju. Czasem jest tak ze obroty zafalują ale się podniesie a czasem zdechnie.
Dziś liczyłem od zapalenia do zgańięcia 11 sekund może 12 minęło
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
No to zmodyfikowałem trochę zochę obudowa filtra poszła w zapomnienie założony stały filtr wymienione uszczelniacze wtrysków kawałki przewodów paliwowych gumowych założyłem zawór zwrotny między filtrem a pompą miejsce gdzie po wymianie filtra będę sobię odpowietrzał ręczną pompką, w mrozy odpalił i nie było zapowietrzania tylko ze ropa kupiona na bp niby dobra stacja a wytrąciła się parafina po zalaniu dodatku do paliwo wszstko wróciło do normy. na razie się nie zapowietrza zobaczymy jak będzie dalej.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Witam
Prawdopodobnie szykuje mi się wymiana piasty prawy przód. Czasami zapalą się kontrolki abs i poślizgowa oraz wariuje wskazówka prędkościomierza. Pierw spróbuje przeczyścić wtyczkę może pomoże. Wiem ze piasta jest zintegrowana z czujnikiem abs ale znalazłem coś takiego
http://allegro.pl/czujnik-abs-przod-l-p ... 88265.html
z tego wynika ze szło by wymienić sam czujnik ?
Prawdopodobnie szykuje mi się wymiana piasty prawy przód. Czasami zapalą się kontrolki abs i poślizgowa oraz wariuje wskazówka prędkościomierza. Pierw spróbuje przeczyścić wtyczkę może pomoże. Wiem ze piasta jest zintegrowana z czujnikiem abs ale znalazłem coś takiego
http://allegro.pl/czujnik-abs-przod-l-p ... 88265.html
z tego wynika ze szło by wymienić sam czujnik ?
- lawless
- Zafiromaniak
- Posty: 1167
- Rejestracja: 08 lis 2013, 23:32
- Imię: Adam
- Lokalizacja: PCH
- Auto: Opel Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z1.8XER
- Gender:
- Kontakt:
Posprawdzaj wtyczki przerabiałem to samo kilka miesięcy temu.Czasami się zapalały te kontrolki raz przeczyszczone było troszkę lepiej ale też się zdarzało się ale po drugim przeczyszczeniu mam już spokój chyba ze 2 miesiące.A już się rozglądałem za piastąrobert1979gl pisze: Czasami zapalą się kontrolki abs i poślizgowa oraz wariuje wskazówka prędkościomierza.
U ciebie jest chyba przednie lewe koło bo piszesz że prędkościomierz nie działa.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2017, 10:51 przez lawless, łącznie zmieniany 1 raz.
Myśl samodzielnie!
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
W sobotę zamontowałem w końcu światła do jazdy dziennej fotki wsadzę jak znajdę więcej czasu z pracy nie dam rady. ( jakieś blokady pozakładali ) I jak ściągnąłem zderzak to ukazały się sterowniki wiatraków. tylko ze wiszą na trytkach na jakieś śmiesznej blaszce. No i na pewno tak to nie powinno wyglądać, i teraz nasuwa się zapytanie do forumowiczów, ma ktoś może to co powinno trzymać te blachy.
A co do świateł to muszę kupić listwy pod lampy i je troszkę poprawić
A co do świateł to muszę kupić listwy pod lampy i je troszkę poprawić
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Witam nawet nie zauważyłem kiedy przeleciał drugi rok jak zafira jest ze mną.
Rok 2016 był troszkę kosztowny dla Zafiry
Wymieniłem dwumasę na zwykłe sprzęgło to było najbardziej kosztowne przy okazji troszkę części dookoła było wymienione ( końcówka drążka, przednia poduszka pod silnik, klocki hamulcowe przednie ) potem zastrajkowała osłona przegubu zewnętrzna. Przy okazji jej wymiany wymieniłem sworzeń wahacza. Teraz mam dwa nowe. Potem zaczęły się problemy z zapowietrzaniem układu paliwowego, po wielu wymianach ( przelewy uszczelniacze, uszczelki pod filtrami, uszczelki przewodów paliwowych te przy filtrze ) za namową znajomego mechanika został założony filtr paliwa wymienny cały i założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem. Ostatni dołożone lampy do jazdy dziennej. Nie mogę na służbowego latopa przerzucić fotek z telefony a w domu brak czasu
Plany na ten rok
elektryczne szyby na tył - może w końcu kasy starczy
tylne szyby na ciemno
drugi komplet felg
osłona pod silnik
i dolot powietrza na tarcze bo brak
i może naprawa pilota bo jestem w prechistori i otwieram auto z klucza
Rok 2016 był troszkę kosztowny dla Zafiry
Wymieniłem dwumasę na zwykłe sprzęgło to było najbardziej kosztowne przy okazji troszkę części dookoła było wymienione ( końcówka drążka, przednia poduszka pod silnik, klocki hamulcowe przednie ) potem zastrajkowała osłona przegubu zewnętrzna. Przy okazji jej wymiany wymieniłem sworzeń wahacza. Teraz mam dwa nowe. Potem zaczęły się problemy z zapowietrzaniem układu paliwowego, po wielu wymianach ( przelewy uszczelniacze, uszczelki pod filtrami, uszczelki przewodów paliwowych te przy filtrze ) za namową znajomego mechanika został założony filtr paliwa wymienny cały i założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem. Ostatni dołożone lampy do jazdy dziennej. Nie mogę na służbowego latopa przerzucić fotek z telefony a w domu brak czasu
Plany na ten rok
elektryczne szyby na tył - może w końcu kasy starczy
tylne szyby na ciemno
drugi komplet felg
osłona pod silnik
i dolot powietrza na tarcze bo brak
i może naprawa pilota bo jestem w prechistori i otwieram auto z klucza
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, 07:26 przez robert1979gl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2017, 08:47 przez robert1979gl, łącznie zmieniany 1 raz.