Chiptuning Z2.0LER
Moderator: Mariusz
- racool
- Debiutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 gru 2012, 21:33
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Poznań/Konarzewo
- Auto: Zafira 2.0t Cosmo, Opc
- Model: Zb
- Oznaczenie silnika: Z2.0Ler
- Gender:
Chiptuning Z2.0LER
Ktoś podkręcał ten silnik???
Chodzi mi bardziej o Niutki niż moc, podobno spotojnie te 60 niutów idzie dołożyć.
Chodzi mi bardziej o Niutki niż moc, podobno spotojnie te 60 niutów idzie dołożyć.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2021, 17:35 przez Rybka, łącznie zmieniany 2 razy.
Zośka 2.0Turbo, 236kucyków COSMO, OPC, lpg
Freemont 3,6 286 koni Loudge, lpg
Freemont 3,6 286 koni Loudge, lpg
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Moje auto to zafira B 2.0 Turbo z lpg. Przymierzam się do podniesienia mocy o ok 40-50KM, czyli do 240-250KM. Czy po takiej zmianie potrzebna jest kalibracja lpg, czy jej komputer dostosuje się automatycznie. Instalacje lpg przy montażu, był planowana na podniesienie mocy. Parownik jest do 300KM.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Oczywiście ze bedzie potrzebna nie tyle kalibracja.Co najlepiej wystrojenie lpg na drodze wpieciu sondy , sprawdzeniu AFR i temp. spalin trzeba sprawdzic bo gaz ma wyzsza temperature spalania.paweldm pisze:Moje auto to zafira B 2.0 Turbo z lpg. Przymierzam się do podniesienia mocy o ok 40-50KM, czyli do 240-250KM. Czy po takiej zmianie potrzebna jest kalibracja lpg, czy jej komputer dostosuje się automatycznie. Instalacje lpg przy montażu, był planowana na podniesienie mocy. Parownik jest do 300KM.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Ja tak lpg miałem ostatnio strojoneSumik pisze:Może być potrzebna regulacja ciśnienia na reduktorze, regulacja czasów wtrysków itp. Czyli kalibracja pod daną moc o ile graty na to pozwolą. Co do AFR i EGT to nie spotkałem się żeby jakiś gaziarz coś takiego wykonywał.
Dobrym rozwiązaniem na obniżenie EGT jest wsadzenie DP 2,5 - 3". Najlepiej 3"
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Może ktoś polecić jakąś firmę w okolicy Gdańska - Starogardu Gdańskiego.
Wstępnie zastanawiam się nad V-techem w Gdyni, Turboelita na Kokoszkach.
Wstępnie zastanawiam się nad V-techem w Gdyni, Turboelita na Kokoszkach.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- oki
- Mieszkaniec
- Posty: 399
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 23:15
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B 2.0 Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
A ja mam pytanie o doładowanie w Z20LER - niby 200KM seria i doładowanie powinno byc 0,6-0,7bar.
A co w przypadku aktywacji przycisku SPORT ma się też zmienić doładowanie na większe?
A co w przypadku aktywacji przycisku SPORT ma się też zmienić doładowanie na większe?