Kody błędów
Moderator: Mariusz
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 paź 2016, 07:17
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Opole
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI 150 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Witam.Dzisiaj po zszczytaniu błędów pokazał mi sie błąd U2117-00 brak komunikacji magistrali CAN z wyswietlaczem. Co moze oznaczać ten błąd. Pozdrawiam
-
- Bywalec
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 12:19
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Opel Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Od strony lewarka zmiany biegów od lewej i prawej strony podważasz, wychodzi z zaczepów i hop do góry bynajmniej ja tak robię bo jakiś poprzedni właściciel miał albo ciężka rękę albo niedowład mózgowy i założył nieoryginalny, stały i nieskladany podlokietnik ...
https://m.youtube.com/watch?v=N5Igs7bjD2s
https://m.youtube.com/watch?v=N5Igs7bjD2s
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2017, 10:44 przez Oficer, łącznie zmieniany 2 razy.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Sprawdź przewody podciśnienia i zawór upustowypaweldm pisze:Wypedałowałem taki błąd ECN 124358 mam go już od roku. Auto jeździ poprawnie. Spotkałem się z opiniami w necie, że taki błąd można olać. Jest to błąd związany z zaworem turbo.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 20:21 przez Flora, łącznie zmieniany 2 razy.
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Przewody wyglądają ok. Trochę sparciały był przewód idący z gruszki do do jakiegoś plastyczanego ustrojstwa przymocowanego do turbo, więc go wymieniłem ale błąd nie znikną. Może muszę odczekać kilkanaście uruchomień.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
-
- Przeglądacz
- Posty: 69
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 09:39
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: wałbrzych
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X20DTL
- Gender:
- Kontakt:
Witam.W mojej zośće X 2,0 DTL od kilku dni szwankuje obrotościomierz-w czasie jazdy spada na "O" i dodatkowo zapala się kontrolka -po podłączeniu do OP-Koma wychodzą błędy P-1335 -brak sygnału prędkości silnika/obecny/ i błąd P-0725-brak sygnału wejścia sensora silnika/obecny/Po sprawdzeniu w blokach pomiarowych okazuje się , że czujnik obrotów silnika pokazuje 820 obrotów natomiast czujnik obrotów pompy wtryskowej pokazuje połowę tej wartości 410 obr.Natomiast mam problem z wyprzedzeniem wtrysku -na bloku "porządany" pokazuje wartość 2,55 a początek wtrysku "stoi" na 0,00 i nie reaguje na zmianę obrotów silnika-cały czas pokazuje wartość 0,00-co może być przyczyną tego zachowania-czy to "padnięty" czujnik obrotów wału korbowego- czy "padnięty'' sterownik pompy wtryskowej?
-
- Przeglądacz
- Posty: 69
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 09:39
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: wałbrzych
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X20DTL
- Gender:
- Kontakt:
Witam.Jak ,że nikt nie chce odpowiedzieć na mój post-odpowiem sobie sam-po zapoznaniu się z opisami tej usterki na forum w sobotę kupiłem w hurtowni nowy czujnik impulsów wału korbowego firmy Melle/germany/ za 82 zł i w sobotę od razu go wymieniłem-aby się do niego dostać zdjąłem chłodnicę.Po zamontowaniu nowego czujnika wszystko wróciło do normy-na op-komie pojawił się rówież kąt wyprzedzenia wtrysku-zgodny z wartością żądaną.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
-
- Przeglądacz
- Posty: 69
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 09:39
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: wałbrzych
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X20DTL
- Gender:
- Kontakt:
Witam.Prawdę piszesz , że wystarczyło poczytać tylko w moim przypadku mechanik kłócił się ze mną że to nie czujnik wału tylko sterownik pompy wtryskowej ,ponieważ op-com "widział"wskazania obrotów silnika ,jedynie brakowało wskazań wyprzedzenia kąta wtrysku-dlatego też opisałem tego posta-jak z tego wynika -ilu mechaników tyle opinii-najlepiej zrobić samemu.
- danielp
- Bywalec
- Posty: 127
- Rejestracja: 25 maja 2017, 13:17
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: RMI---->KTA
- Auto: Citroen
- Model: DS4
- Oznaczenie silnika: RHD
- Gender:
- Kontakt:
problem z ciśnieniem doładowania a nie silnika
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Są to błędy związane z dolotem powietrza oraz kontrolą doładowania turbo, w pierwszej kolejności sprawdź wszystkie węże od turbo poprzez chłodnicę powietrza, i dalej do silnika. Jeśli auto zachowuje się normalnie to najprawdopodobniej jakaś nieszczelność w dolocie, lub turbo przeładowało układ, skasuj błędy po sprawdzeniu połączeń i sprawdź czy się powtórzą.Pawełek10 pisze:Witam wszystkich mam pytanko do forumowiczów odnośnie błędów mojej zafirki
Podczas jazdy z prędkością około 255-260 zapaliła mi się kontrolka autka z kluczykiem auto nadal jechało poprawnie ale resztę trasy jechałem spokojnie żeby coś nie padło Po sprawdzeniu błędów metodą gaz hamulec wyskoczyły dwa błędy 1106 oraz 1243 po skasowaniu pierwszy zapala się błąd z tematu czyli zawór obejsciowy turbo ogólnie autko jeździ normalnie ale nie chce tak jeździć żeby coś nie padło doczytałem ze trzeba spr weże ale też zawór dv bo mogła peknąć membrana a czy mogę kupić do zafirki coś takiego
http://allegro.pl/zawor-bocznikowy-upus ... ml#thumb/5
Może jednak spr coś innego
Ostatnio zmieniony 15 cze 2017, 01:21 przez kysiu241, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.