Opel Zafira OPC*2.0 TURBO 241 KM*BI XENON*RECARO*NAVI*sport*
Moderator: Tunio999
Opel Zafira OPC*2.0 TURBO 241 KM*BI XENON*RECARO*NAVI*sport*
Witam
Czy ktos cos wie, widzial, może podjechac zobaczyc ta zafire?
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... yMhPw.html
Sprzedawca malo konkretny przez tel. Nie mierzyl lakieru ale wydaje mu sie że jeden błotnik jest przelakierowany.? Do wymiany lacZniki stabilizatora. Reszta osprzetu podobno dziala bez zarzutu.
Pzdr
Piotr
Poprawiłem - RYBKA
Czy ktos cos wie, widzial, może podjechac zobaczyc ta zafire?
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... yMhPw.html
Sprzedawca malo konkretny przez tel. Nie mierzyl lakieru ale wydaje mu sie że jeden błotnik jest przelakierowany.? Do wymiany lacZniki stabilizatora. Reszta osprzetu podobno dziala bez zarzutu.
Pzdr
Piotr
Poprawiłem - RYBKA
Ostatnio zmieniony 09 cze 2017, 22:22 przez jarnotp, łącznie zmieniany 1 raz.
- michał0987
- Mieszkaniec
- Posty: 225
- Rejestracja: 31 maja 2016, 14:57
- Imię: Michał
- Lokalizacja: RDM
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20let
- Kontakt:
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Fotel kierowcy jest pokazany w takich ujęciach, że są niewidoczne miejsca, w których najlepiej są widoczne ślady zużycia. Poproś jeszcze o zdjęcia pedałów.
Ja osobiście uważam, że uczciwy sprzedawca nie ukrywa vin-u, podaje go od razu w ogłoszeniu.
Ja osobiście uważam, że uczciwy sprzedawca nie ukrywa vin-u, podaje go od razu w ogłoszeniu.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Dokładnie trzeba bylo by sprawdzic to auto, zresztą wydaję mi sie ze licznik na pewno kręcony zaden niemiec nie oddal by auta w dobrym stanie za powiedzmy 20tys bo handlarz tez musi zarobic, popatrz w zachodnich serwisach mobile.de i autoscaut w jakich cenach chodza opc z podobnym przebiegiem. Ja na przykład swojej opc szukałem pół roku. Moim zdaniem to auto ma grubo ponad 200tys, spolerowany lakier a fotki tak zrobione aby nie było widać miejsc nefralgicznych zafiry. Po zatym grill nie orginalny opc wygląda na tanią podróbę z ebaya za 200zł, przednich opon wcalnie nie widać pewnie też do wymiany, tylne wyglądają na średnie, jeśli chodzi chodzi o tę łącznik stabilizatora to pewnie coś puka w zawieszeniu, powiedział ci najtańszy element dostepny na rynku, a mogą byc wywalone amory efekt podobny a koszt 1200zl szt. Na kołach też nią nie wrocisz, ma repliki tablic wiec nie mozesz poruszać sie po drodze publicznej, znaczy możesz ale ewentualna kontrola skończy się laweta i mandat 500zł. Teraz pomysl jakie to auto jesli sprowadzajacy oszczedzal ok 80e za tablice zjazdowe i wyrejestrowanie z niemiec.
mobile
Zafira Opc to drogie auto w utrzymaniu, i radzę nie oszczedzac przy zakupie taki samochod swoje musi kosztowac, a okazjie u handlarzy nie istnieją.
mobile
Zafira Opc to drogie auto w utrzymaniu, i radzę nie oszczedzac przy zakupie taki samochod swoje musi kosztowac, a okazjie u handlarzy nie istnieją.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2017, 08:55 przez kysiu241, łącznie zmieniany 6 razy.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Grzesiu nie jest drogie w utrzymaniu? To słabo czytasz wyceny z ASO ...sprzęgło + dwumasa ok 3500 nawet oryginalne tarcze ok 800 zł ,ok 460 zł klocki,guma do trzymania tłumika 121 zł szt ,tłumik środkowy ok 1100zł o remoncie silnika nie wspomnę bo sama wymiana uszczelniaczy ze zdjęciem głowicy to już kilka tysięcy a to wada opla itp o co kol-wiek zapytasz w serwisie to ceny nie należą do niskich wręcz przeciwnie (nie każdy ma takie upusty jak Ty ) a zamienników jak na lekarstwo .Latka lecą a części się starzeją i trzeba je wymieniać.Teraz jak mi pękły dwie szpilki od kolektora wydechowego to naprawa wyniosła 920 zł dla Ciebie to Tanio bo dla mnie nie
dal przeciętnego kierowcy Zafiry ceny powalają przynajmniej tych co znam ze zlotów i ZKP
Oczywiście to moje prywatne odczucia każdy wie swoje ale lepiej uświadomić kogoś niż mydlić mu oczy
dal przeciętnego kierowcy Zafiry ceny powalają przynajmniej tych co znam ze zlotów i ZKP
Oczywiście to moje prywatne odczucia każdy wie swoje ale lepiej uświadomić kogoś niż mydlić mu oczy
Ostatnio zmieniony 12 cze 2017, 22:21 przez Wojti, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Pozwolę sobie wtrącić parę słów, a mianowicie nikt tutaj nie pisze jakie to drogie auto w utrzymaniu i w ogóle a pytanie dotyczyło tego czy warte uwagi i co może być z nim nie tak. Jak ktoś chce takie auto to je kupi i tyle, chodzi o to żeby ewentualnego nabywcę naprowadzić na co zwrócić szczególną uwagę aby nie dać się wpuścić w maliny.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.