Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania, jest tak jakby nie było turbiny, zawsze w momencie przekraczania 2000 obr. dostawał kopa a teraz przekroczy ten próg i nic bez mniejszego szarpnięcia, dpf wypala regularnie co 600 km. Może już ktoś to doświdczył
Mam podobny problem. Sprawdź metodą "dwóch pedałów" czy masz błędy. U mnie zapaliła się kontrolka silnika i wyskoczył błąd 207561. Wyczytałem na forum, że przyczyna może tkwić w listwie sterującej klapami wirowymi (jeśli takowe Twój silnik posiada). Jeśli listwa wypadła i leży na silniku, najlepiej ją wyjmij. Może blokować silniczek sterujacy listwą.
widze nie tylko moja podupadła na zdrowiu w ten sposób tylko u mnie niestety jest inny błąd hajduk24, a co u ciebie komputer mówi?
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
masz trzymać gaz i hamulec w podłodze i wtedy przekręcić zapłon.
Ja jednak proponuje zakup op coma za 200 zl ...i naprawdę nie pożałujesz. Pedałowanie nie zawsze się sprawdza. Coraz więcej ludzi na forum je ma i sobie chwalą.
Ale po przekroczeniu tych 2tysi turbo się nadal nie załącza Jak tak to bym posprawdzał wszelkie przewody gumowe idące do turbo i intercoolera oraz czujnik ciśnienia ładowania.
A nie byłeś ostatnio w ASO i nie zmienili przypadkiem softu, na jakiś inaczej załączający turbo
EGR wyczyściłem , przyspieszenie jakby lepsze i da się wyczuć moment włączenia turbiny , ale jeszcze jedno - da się samemu zajrzeć do turbiny , bym zapomniał czy po wypięciu EGR-a wyskakują jakieś błędy czy nie bo u mnie nic się nie pokazało .