[A] - kacza1982 - 1,8 Selection, 125 KM, 2001
na zdjęciach auto w pełnym pakiecie, ale jest po kolizji i nie ma przedniego zderzaka, są progi, tylna klapa z lotką, ale jak dzwoniłem do gościa z pytaniem o kilka rzeczy to odpowiedź od razu, że nie ma opcji samej lotki (którą chciałem), tylko z klapą, a inne rzeczy, które bym przygarnął też powiedział, że tylko w zestawie... wziąłem gościa pod włos i może jutro się dogadam, aby podjechać osobiście i dogadać się osobiście. Daj znać na PW co by Cię interesowało i nr telefonu przede wszystkim, jak uda mi się podjechać to podpytam.... Z tego co wiem to ma 2 Zafiry na części, ale nie wiem czy obie "I". Ma napewno nakładki na progi z nierdzewki (które mam nowe niezałożone), ale po zdjęciach w stanie kiepskim (pokrzywione). Spróbuję gościa przycisnąć i jak będą większe zakupy to się podzielimyMaćku pisze:Rafał a powiedz mi pełny pakiet masz na mysli dokładki zderzaka tył tez są? Ile chcą za progi i dokładkę przód?
Dobra, wieści aktualne:
1. jestem poj...any, więc:
2. zakupiłem sobie mały zestawik:
1. Komplet łożysk i gum mcphersona na przód (prawe było do wymiany, ale czemu nie zrobić kompletu przy okazji robienia punktu 3.)
2. Komplet sworzni wachacza Lemforder (prawy do wymiany, ale czemu... patrz wyżej)
3. Eibach Pro Kit... niby tylko 3cm niżej powinno być, ale jak to wygląda? zobaczymy jak wreszcie będę mógł Zosię odstawić do mechanika...
Moja narzeczona mnie zabije jak się dowie... całe szczęście nie wie jak wejść na forum itp.
Kolejne prawie 1000zł idzie na auto, z czego ok. 120 zł na naprawy wymagane, a reszta, reszta - bo tak mi się podoba, część, aby auto było super pewne i część, żeby było ładne...
Myślałem, aby w tym roku zmienić na ZB 2.0 turbo... przemyślałem to sobie i chyba ZA 1,8 pomimo o wiele mniejszej mocy jest lepsza dla mnie, a po ww. modach będzie jeszcze lepsza....
K...a mać, jak zmienić auto, jeżeli się wpakowało furę pieniędzy, i co gorsza - nadal pakuje...ale morda się cieszy i to się liczy.... wiem, że nikt nigdy mi nie zwróci grosza za naprawy i modyfikacje, ale będę sprzedawał komuś, kto będzie wiedział co kupuje
ZA rulez
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Będziesz się smażył w motoryzacyjnym piekle ... Kurcze ja też chcękacza1982 pisze:Moja narzeczona mnie zabije jak się dowie...
I właśnie to świadczy o tym, że trafiłeś w dobre miejsce. Witamy kolejnego maniakakacza1982 pisze:K...a mać, jak zmienić auto, jeżeli się wpakowało furę pieniędzy, i co gorsza - nadal pakuje...ale morda się cieszy i to się liczy....
Kolejna część kaczych opowieści... rzadko bywałem, bo praca po 12 godzin dziennie mnie dobijała, ale udało się autko oddać do mechmagika i kilka nowinek się pojawiło
1. Nowy przedni wydech + sonda
2. Olej LM 10W40 + ceratec, ale tylko 150ml (producent zaleca 300ml na 5l oleju, ale tu wychodzi ok. 4l, więc wlaliśmy połowę i następną połowę przy następnej wymianie)
3. sworznie wahaczy - komplecik Lemforder
4. Łożyska + poduszki/gumy mcphersonów - komplet Lemforder
5. W piątek podjechałem na przegląd techniczny i najlepszy tekst: "ona nie jest zardzewiała!" i drugi: "nawet przewody hamulcowe całe!"... te drugie akurat wymienione, ale podłoga zdrowa i dlatego kupowałem... miło takie słowa usłyszeć od diagnosty... na koniec dodał będąc pod autem - panie, co ja mam tu oglądać, jak tu wszystko powymieniane, nawet sprężyny wody nie widziały
6. W poniedziałek przegląd instalacji LPG (gwarancja wymaga) i wszystko w jak najlepszym porządku
7. najważniejsze na koniec - Eibach Pro Kit...
Fotki oczywiście przed: (jako miara posłużyła mi paczka fajek, bo nie miałem miarki niestety) - paczka wchodzi pomiędzy koło a nadkole:
Po: (paczka juz musiała zostać wciśnięta bokiem i schowana)
Tył przed:
i po:
Całość wygląda pozytywnie, jakieś 2-3cm osiadła, ale najważniejsze - komfort praktycznie taki sam, to mnie bardzo cieszy, autko zrobiło się trochę sztywniejsze, mniej się pochyla, ale na test w zakrętach niestety nie ma pogody, bo nie chcę w deszczu testować, aby nie wylądować gdzieś na barierkach, ale już czuć, że jest odrobinę lepiej
Na koniec całokształt, szybkie foto, które niewiele oddaje:
Co pozostało? hmmm, na dzień dzisiejszy postarać się o ładną sesję do kalendarza, bo wydaje mi się, że Zosia zasłużyła na to. Kolejne w kolejce - naprawa ECU... poprzedni mechanik, któremu do dziś dnia nie zapłaciłem, bo nie chciał olał sprawę i chyba już się nie upomnę u niego, że chcę zapłacić, bo sam nie wiem już co zrobił, a zaczynają się sypać błędy (choć auto jeździ dobrze)... Jak odłożę odstawiam auto do innego magika i się zobaczy
Co do oleju i cerateca - się zobaczy, ale przy tej okazji naszła mnie głupia myśl - jak zacznie żreć dużo oleju, może by tak angola OPC kupić i swap? Z zewnątrz zwykła ZA, a pod maską 200 kunia? Większy szok na drodze niż przy starcu z OPC..... dobra, dość marzeń, to pewnie wyjdzie drożej niż ZB 2,0turbo hehehe...
No dobra, powrót do realiów, następny krok tak naprawdę to zmiana poduszki kierowcy lub też samej zaślepki, to zahaczam o klakson i doprowadza mnie to do szału
1. Nowy przedni wydech + sonda
2. Olej LM 10W40 + ceratec, ale tylko 150ml (producent zaleca 300ml na 5l oleju, ale tu wychodzi ok. 4l, więc wlaliśmy połowę i następną połowę przy następnej wymianie)
3. sworznie wahaczy - komplecik Lemforder
4. Łożyska + poduszki/gumy mcphersonów - komplet Lemforder
5. W piątek podjechałem na przegląd techniczny i najlepszy tekst: "ona nie jest zardzewiała!" i drugi: "nawet przewody hamulcowe całe!"... te drugie akurat wymienione, ale podłoga zdrowa i dlatego kupowałem... miło takie słowa usłyszeć od diagnosty... na koniec dodał będąc pod autem - panie, co ja mam tu oglądać, jak tu wszystko powymieniane, nawet sprężyny wody nie widziały
6. W poniedziałek przegląd instalacji LPG (gwarancja wymaga) i wszystko w jak najlepszym porządku
7. najważniejsze na koniec - Eibach Pro Kit...
Fotki oczywiście przed: (jako miara posłużyła mi paczka fajek, bo nie miałem miarki niestety) - paczka wchodzi pomiędzy koło a nadkole:
Po: (paczka juz musiała zostać wciśnięta bokiem i schowana)
Tył przed:
i po:
Całość wygląda pozytywnie, jakieś 2-3cm osiadła, ale najważniejsze - komfort praktycznie taki sam, to mnie bardzo cieszy, autko zrobiło się trochę sztywniejsze, mniej się pochyla, ale na test w zakrętach niestety nie ma pogody, bo nie chcę w deszczu testować, aby nie wylądować gdzieś na barierkach, ale już czuć, że jest odrobinę lepiej
Na koniec całokształt, szybkie foto, które niewiele oddaje:
Co pozostało? hmmm, na dzień dzisiejszy postarać się o ładną sesję do kalendarza, bo wydaje mi się, że Zosia zasłużyła na to. Kolejne w kolejce - naprawa ECU... poprzedni mechanik, któremu do dziś dnia nie zapłaciłem, bo nie chciał olał sprawę i chyba już się nie upomnę u niego, że chcę zapłacić, bo sam nie wiem już co zrobił, a zaczynają się sypać błędy (choć auto jeździ dobrze)... Jak odłożę odstawiam auto do innego magika i się zobaczy
Co do oleju i cerateca - się zobaczy, ale przy tej okazji naszła mnie głupia myśl - jak zacznie żreć dużo oleju, może by tak angola OPC kupić i swap? Z zewnątrz zwykła ZA, a pod maską 200 kunia? Większy szok na drodze niż przy starcu z OPC..... dobra, dość marzeń, to pewnie wyjdzie drożej niż ZB 2,0turbo hehehe...
No dobra, powrót do realiów, następny krok tak naprawdę to zmiana poduszki kierowcy lub też samej zaślepki, to zahaczam o klakson i doprowadza mnie to do szału
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender: