[A] - Szorstki23 - 2.0 OPC, 192 KM, 2002
Mieszki kupiłem takie u tego sprzedawcy http://allegro.pl/mieszek-zmiany-biegow ... 94401.html
A dokładny opis metody spawani TIG masz tutaj:
Spawanie TIG w skrócie:
Po zbliżeniu elektrody wolframowej (nietopliwej!) do spawanego materiału (materiał łączony) pojawia się łuk elektryczny, który topi materiał oraz doprowadzane obok uchwytu spoiwo TIG (pręt metalowy) tworząc płynne jeziorko spawalnicze. Po oddaleniu się łuku jeziorko spawalnicze krzepnie tworząc trwałe złącze. Poprzez uchwyt spawalniczy i jego dyszę gazową doprowadzany jest stale gaz osłonowy, który chroni roztopiony metal przed oddziaływaniem atmosfery.
Korzystam z takieo typu palnika:
http://allegro.pl/przewod-spawalniczy-t ... NGQyMTk%3D
A dokładny opis metody spawani TIG masz tutaj:
Spawanie TIG w skrócie:
Po zbliżeniu elektrody wolframowej (nietopliwej!) do spawanego materiału (materiał łączony) pojawia się łuk elektryczny, który topi materiał oraz doprowadzane obok uchwytu spoiwo TIG (pręt metalowy) tworząc płynne jeziorko spawalnicze. Po oddaleniu się łuku jeziorko spawalnicze krzepnie tworząc trwałe złącze. Poprzez uchwyt spawalniczy i jego dyszę gazową doprowadzany jest stale gaz osłonowy, który chroni roztopiony metal przed oddziaływaniem atmosfery.
Korzystam z takieo typu palnika:
http://allegro.pl/przewod-spawalniczy-t ... NGQyMTk%3D
Dzisiaj kolejny pracowity dzień przy aucie:
- wpadła nowa uszczelka pod pokrywę bo przy wymianie rozrządu okazało się że jedna z świec
pływa w oleju,
- przy okazji pokrywa zaworów i osłona kolektora zostały odświeżone,
- wyczyszczone i nasmarowane prowadnice zacisków z tyłu,
- pomalowane zaciski z przodu i z tyłu lakierem tego typu:
http://allegro.pl/motip-zestaw-do-malow ... MTAyMTA%3D
- wpadła nowa uszczelka pod pokrywę bo przy wymianie rozrządu okazało się że jedna z świec
pływa w oleju,
- przy okazji pokrywa zaworów i osłona kolektora zostały odświeżone,
- wyczyszczone i nasmarowane prowadnice zacisków z tyłu,
- pomalowane zaciski z przodu i z tyłu lakierem tego typu:
http://allegro.pl/motip-zestaw-do-malow ... MTAyMTA%3D
Ostatnio zmieniony 21 cze 2017, 23:04 przez Skasowany użytkownik 21943, łącznie zmieniany 2 razy.
Wczoraj wymieniłem świece bo auto zaczęło przerywać, myślałem że to cewka ale niedawno wymieniona na nową. Auto zaczęło szarpać przy gwałtownym dodaniu gazu. Działo się to tylko na gazie, na benzynie nie zaobserwowałem.
Po namowach szwagra zamontowałem takie świece.
Stare wyglądały tak:
Jak pisałem auto dostało też nalepki klubowe, dwie na bocznych szybkach z przodu i jedną duża na klapie bagażnika.
Proszę nie patrzeć że Zosia brudna ale taki mamy klimat, ciągle pada i nie ma kiedy porządnie ją umyć i wywoskować.
Po namowach szwagra zamontowałem takie świece.
Stare wyglądały tak:
Jak pisałem auto dostało też nalepki klubowe, dwie na bocznych szybkach z przodu i jedną duża na klapie bagażnika.
Proszę nie patrzeć że Zosia brudna ale taki mamy klimat, ciągle pada i nie ma kiedy porządnie ją umyć i wywoskować.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2017, 19:59 przez Skasowany użytkownik 21943, łącznie zmieniany 2 razy.
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Ja też kupowałem NGK PFR6T-G 6314 Laser Platinum. Ale twoje te stare to tragicznie nie wyglądają jeszcze, kolor prawidłowy wiec wsio powinno być ok. Gdzieś wstawiałem stare moje były w znacznie gorszym stanie, więc wywaliłem 180zł i kupiłem te na razie hulają i wypadania zapłonu nie dochodzi.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2017, 21:22 przez kysiu241, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
Kolejny dzień pracy przy aucie upłynęło na montowaniu nowego intercoolera.
Nie obeszło się bez podcięcia zderzaka aby zmieściły się silikony oraz przesunięcia do przodu kratki(ale potrzeba jeszcze ją delikatnie podszlifować od środka aby lepiej pasowała).
Wszystko robiłem sam z pomocą brata.
Kolejnym razem przy mocowaniu próbowałbym przerobić icka tak aby wychodzić już aluminiowym kolankiem z icka(nic straconego może niedługo będzie kolejne auto w rodzinie nad którym się popracuje). Zbrakło mi tylko jednej opaski SGB na wąż przy turbinie, musiałem zamontować tam zwykłą opaskę ale dziś już będzie nowa zamontowana.
Flansza map sensora wykonana z płaskownika grubości 10mm.
Nie obeszło się bez podcięcia zderzaka aby zmieściły się silikony oraz przesunięcia do przodu kratki(ale potrzeba jeszcze ją delikatnie podszlifować od środka aby lepiej pasowała).
Wszystko robiłem sam z pomocą brata.
Kolejnym razem przy mocowaniu próbowałbym przerobić icka tak aby wychodzić już aluminiowym kolankiem z icka(nic straconego może niedługo będzie kolejne auto w rodzinie nad którym się popracuje). Zbrakło mi tylko jednej opaski SGB na wąż przy turbinie, musiałem zamontować tam zwykłą opaskę ale dziś już będzie nowa zamontowana.
Flansza map sensora wykonana z płaskownika grubości 10mm.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, 10:49 przez Skasowany użytkownik 21943, łącznie zmieniany 1 raz.
- Czesławo Moreno
- Zafiromaniak
- Posty: 1811
- Rejestracja: 22 lis 2015, 21:06
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: Zafira B 1.8 +
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt: