Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
danielp pisze:Niska cena oznacza obsługę pojazdu RYŻEM.
Nie chciałbym kolegi obrażać, ale ilość sprzętu, ich cena i masa pojazdów stojących w kolejce na warsztacie raczej źle nie swiadczy o tym właśnie warsztacie. Nie znam tylko cennika takich usług. Może kolega za bardzo się ceni ?
Nie wiem co ma złe świadczyć o tym warsztacie, więc nie będę tu przytaczał żadnych argumentów. Wiem tylko, że ma masę sprzętu. Na warsztacie stoją auta po 100 tys, a takie jak moje wydaje mi się że robi dla zabawy. Gdyby chciał tylko zarobić to by się podłączył przez OBD, wziął 100 i powiedział że się nie da, a on mi wszystko dokładnie wytłumaczył (choć i tak wszystkiego nie rozumiałam) w dodatku powiedzial, że nie warto w moim silniku podnosić mocy, dlatego dla mnie nie wygląda na partacza, naciągacza. Tym bardziej sporo znajomych robiło u niego auta i każde jeździ do dzisiaj.
DjHardy pisze:(...)w dodatku powiedzial, że nie warto w moim silniku podnosić mocy, dlatego dla mnie nie wygląda na partacza, naciągacza(...)
Po prostu nie chce mu się ponosić ryzka. W naszych Zosiach trzeba coś wiedzieć o tych mapach co siedzą w pamięci sterownika pompy. W niektórych nowszych autach (np: Vectra C) podnoszenie mocy na niektórych sterownikach polega na wejściu w program i przestawieniu "ptaszka" na inny wariant mocy. I za to się płaci czasami 1-1,5tys PLN. Bo trzeba mieć sprzęt i wiedzieć że takiego ptaszka można przestawić
Co do ryzyka - każdy silnik w naszej Zośce już nie trzyma parametrów. To, co tuner ustawi dla jednego dieselka i będzie fajnie, w innym może już powodować dymienie z wydechu. To raz. Dwa - u jednego przybędzie z 20KM i będzie czuł różnicę. Inny - będzie miał zajechany silnik, przybędzie może z 5KM, różnicy nie poczuje i będzie zawiedziony chciał odzyskać kasę. Trzy - Ty Kolego DjHardy masz automat i nie wiadomo jak on się zachowa jeżeli ktoś podniesie Ci moment o te 20-30Nm...
Nie będę go bronił, ale dwóch moich bliskich znajomych w AG DTL wywalało EGR i "podnosiło moc". Jeden ponad dwa lata temu, drugi ok rok temu. Każdy jeździ do dzisiaj, dlatego specjalnie jechałem do niego bo Ople robi juz wiele lat. W sumie zaczynał od Opli ładnych parę lat wstecz. Ja wiem tylko tyle, że przez tego EGRa który nie chciał wylezc nie udało mi się go wyprogramowac Dodatek mocy stał pod znakiem zapytania.
Z tego co kojarzę to sam chciales podkręcić swoją Zosię, ale zrezygnowałeś
Ostatnio zmieniony 05 lip 2017, 22:33 przez Skasowany użytkownik 21152, łącznie zmieniany 1 raz.
Modyfikacja nie polega na przestawianiu ptaszków,to cos znacznie trudniejszego i dlatego niewiele osob to kuma.
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL www.cartronic.biz
Panowie odeszlismy od tematu nie znam po prostu innego znanego "magika" w mojej okolicy, który ma jakąś renomę (wiadomo komputer może sobie kupić każdy, ale nie każdy potrafi go użyć) Co do podnoszenie mocy to mówił coś o zmianach dawek paliwa i powietrza w jakichś "blokach" więc chyba nie przestawial by ptaszków
Suma sumarum EGR nie usunięty Dostał dawkę WD 40 znów chodzi luźno i jest odkręcony, może się kiedyś poluzuje i sam wypadnie a wtedy na kompjuter
DjHardy pisze:wiadomo komputer może sobie kupić każdy, ale nie każdy potrafi go użyć
no wlasnie,dla wielu warsztatow jak niema bledow to na tym się swiat konczy i naprawa zatrzymuje
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL www.cartronic.biz
danielp pisze:Modyfikacja nie polega na przestawianiu ptaszków,to cos znacznie trudniejszego i dlatego niewiele osob to kuma.
Oczywiście że nie zawsze - nie napisałem że zawsze tak jest. Ale sam widziałem u znajomego podpiętą jego VC 2.0T zrobioną na 300KM - sam pokazywał mi warianty programu do tego sterownika i śmiał się, że niektórzy biorą za to ładne pieniążki. I nie był to prima aprilis, więc chyba ze mnie się nie zbijał
DjHardy pisze:Nie będę go bronił, ale dwóch moich bliskich znajomych w AG DTL wywalało EGR i "podnosiło moc". Jeden ponad dwa lata temu, drugi ok rok temu. Każdy jeździ do dzisiaj (...)
Z tego co kojarzę to sam chciales podkręcić swoją Zosię, ale zrezygnowałeś
W takim razie jak sprawdzony jest ten Magik, to wyjmij EGR-a, wyczyść dolot, i jedź do niego
Zrezygnowałem z chipa pompy bo z tego co wyczytałem to 120KM/250-260Nm i pompa na więcej nie starczy. Na pewno było by odczuwalnie lepiej przy niskim spalaniu ON, ale irytuje mnie co raz bardziej ten warkot przy większych obrotach oraz awaria EGR-a - która żeby nie emulator zjadłaby ładną $$$. Kończę silnik PB i szykuję się do swapa w Zosi
Janus pisze: sam pokazywał mi warianty programu do tego sterownika i śmiał się, że niektórzy biorą za to ładne pieniążki. I nie był to prima aprilis, więc chyba ze mnie się nie zbijał
ale nie pokazal ci co się robi żeby te warianty powstały
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL www.cartronic.biz
Janus pisze: User Dziadek kiedyś zastąpił u siebie ten zawór mechanicznym zaworem upustowym wyregulowanym na 1,9 bara. Podobno ciekawie to się zbiera - tyle że Dziadek ma DTL-a więc słabszą wersję. Czy w Y20DTH byłaby odczuwalna poprawa? Nie wiem...
kojarzę, że czytalem ten temat, ale teraz nie mogę go odszukać, bo korzystam głównie na telefonie
Tak kiedyś się tym bawiłem dodam tylko że musi być wyeliminowany egr co by nie wprowadzał w błąd czujnika doładowania z zapiętym boostem i pominięie ez turbo, autko się dobrze zbierało no ale te moje 82 kuce tylko przetestowałem i stwierdziłem że to za słaby silnik i to tylko zafira może jakbym zamienił skrzynie biegów z vectry B leprze przełozenia no może by to coś dało,jak dla mnie szkoda kasy przecież mam tylko zafira i nie zrobie z niej wyczynowego samochodu więc co innego zmodziłem a z boosta zrezygnowałem dodam że pomysł zaczerpnołem z jakiegoś Portugalskiego forum.
Tak podłączyłem pod ciśnienie z dolotu.Myśle że nic nie poknociłem dawno to było.