Kody Błędów
-
- Debiutant
- Posty: 39
- Rejestracja: 13 lis 2014, 20:57
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Suwałki
- Auto: ZAFIRA B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Po wymianie czujnika ciśn.doładowania,Zafira przeszła mi jeszcze jeden raz w tryb awaryjny.Zrobiłem modyfikację zasilania podcisnienia do zaworu ster.turbiny(poprowadziłemprzewód bezpośrednio z pompy Vacum do zaworu),zmieniłem filtr powietrza ,ale check nadal bił po oczach ,za to Zafira śmigała normalnie. Podłączyłem OP-COMA i niespodzianka ,błąd P0105 zmienił się na kolor czarny(wczesniej był na czerwono i nie można było go usunąć) , po wykasowaniu go nie powrócił jak na razie .Na dzięn dzisjejszy jest OK.
- Czesławo Moreno
- Zafiromaniak
- Posty: 1811
- Rejestracja: 22 lis 2015, 21:06
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: Zafira B 1.8 +
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
P0597 - zawór termostat cieczy chłodzącej zatrzymany
P0597 - chłodziwo termostat zawór obwód otwarty
P0597 - chłodziwo wysokie napięcie obwodu zaworu termostat
P0597 - termostat cieczy chłodzącej zawór obwodu niskiego napięcia
-----------------------------------------------------------------------------
P0420 - sprawność systemu katalizatora poniżej progu (Bank 1) (to prawdopodobnie sonda lambda, pierwsza za katalizatorem).
Może coś pomoże
P0597 - chłodziwo termostat zawór obwód otwarty
P0597 - chłodziwo wysokie napięcie obwodu zaworu termostat
P0597 - termostat cieczy chłodzącej zawór obwodu niskiego napięcia
-----------------------------------------------------------------------------
P0420 - sprawność systemu katalizatora poniżej progu (Bank 1) (to prawdopodobnie sonda lambda, pierwsza za katalizatorem).
Może coś pomoże
Ostatnio zmieniony 10 lip 2017, 17:52 przez kysiu241, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
- Czesławo Moreno
- Zafiromaniak
- Posty: 1811
- Rejestracja: 22 lis 2015, 21:06
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: Zafira B 1.8 +
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Podepne się pod temat. Zrobiłem szybki "padal test" i wyskakuje mi ecn 40952 po czym znika i poka?uje ecn00000 sprawdziłem torque i niby nie ma błędów. Czy będzie to po prostu zapamiętany błąd przez komputer ? Autko to zafira sri 1.7 2011
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Nie wiem czy trafnie ocenię ale wydaje mi się iż twój błąd to P-0409 i dotyczy zaworu EGR więc ten element do sprawdzenia. Ale jeśli kontrolka chek na desce ci się nie świeci to prawdopodobnie jest to błąd zapisany w pamięci (nieaktywny) lub pojawiający się sporadycznie. Skasuj błąd i po jakimś czasie ponownie odczytaj błędy.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
Może się mylę, ale odłączenie aku nie kasuje błędów. Natomiast jeżeli to był chwilowy błąd a nie jakaś trwała usterka to po kilku przejażdżkach autem, gdy błąd się nie pojawia to check powinien zgasnąć. Tak przynajmniej jest w ZA.mochor pisze:Kontrolka się nie świeci. Aplikacja torque nie wykrywa żadnego błędu. Więc jak mogę to skasować? Oprócz odłączenia aku
Tylko że check WGL się nie pojawił. Zrobiłem tylko szybki "pedal test" który pokazuje na chwilkę ech 040952 po czym zmienia się na 00000. Dlatego niewiem czy jest to stary błąd . Autko dopiero kupiłem .Koenig pisze:Może się mylę, ale odłączenie aku nie kasuje błędów. Natomiast jeżeli to był chwilowy błąd a nie jakaś trwała usterka to po kilku przejażdżkach autem, gdy błąd się nie pojawia to check powinien zgasnąć. Tak przynajmniej jest w ZA.mochor pisze:Kontrolka się nie świeci. Aplikacja torque nie wykrywa żadnego błędu. Więc jak mogę to skasować? Oprócz odłączenia aku
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
To że wyświetla ci 000... to jest to koniec odczytu błędów. Szczerze to nie wiem czy tym torq-iem skasujesz błędy skoro nawet nie możesz ich odczytać. Do opla to najlepiej opciem lub tech2 ewentualnie mdi. Jeśli nie masz dostępu popytaj na forum może ktoś z twoich okolic ci pomoże i napisz z kąd jesteś.mochor pisze:Tylko że check WGL się nie pojawił. Zrobiłem tylko szybki "pedal test" który pokazuje na chwilkę ech 040952 po czym zmienia się na 00000.
FIZOOL, Twoje błędy dla Z18XER
P0014 - Uszkodzenie mechaniki fazowania wałka rozrządu wydechu
P0014 - Mechanizm stopniowania wałka rozrządu wałka rozrządu / wydajność
P0014 - Rozmieszczenie faz rozrządu wałka rozrządu w układzie napędowym Zakres działania / wydajność
Patrząc po błędach to w niedługim czasie możesz mieć problem z KZFR.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 08:57 przez kysiu241, łącznie zmieniany 2 razy.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
Cześć, piszę jeszcze raz w moje sprawie moze ktoś miał podobny przypadek, jestem po wymianie KZFR jakieś 3tys km temu, lecz ostatnio pojawił mi się błąd P0014-63 w opcom wyszedł jako kond nieznany
Po skasowaniu błędu pojawił się on powtórnie po 400km a następnie znowu po 500km, nie pojawia się on w czasie jazdy na desce tylko przy odpalaniu nagle pojawia się kontrolka auta z kluczem która gaśnie wraz z kontrolką oleju. Czy macie jakiś pomysł dlaczego ten błąd się pojawia? rozumiem że dotyczy strony wydechowej, czy może to być elektrozawór który się przycina? Wcześniej gdy siadły koła pojawiały się inne błędy z P0014-62 albo 66 i pokazywały się w op-comie jako zła praca kół lub że poza zakresem... Proszę o pomoc!
Po skasowaniu błędu pojawił się on powtórnie po 400km a następnie znowu po 500km, nie pojawia się on w czasie jazdy na desce tylko przy odpalaniu nagle pojawia się kontrolka auta z kluczem która gaśnie wraz z kontrolką oleju. Czy macie jakiś pomysł dlaczego ten błąd się pojawia? rozumiem że dotyczy strony wydechowej, czy może to być elektrozawór który się przycina? Wcześniej gdy siadły koła pojawiały się inne błędy z P0014-62 albo 66 i pokazywały się w op-comie jako zła praca kół lub że poza zakresem... Proszę o pomoc!