1.4 turbo 140 km czy 2.0 cdti 165 km
Moderator: Sebu$
1.4 turbo 140 km czy 2.0 cdti 165 km
Witam aktualnie jeżdżę vectrą C 1.8 2008 + gaz. Myślę nad zmianą i to na Zafirę C. Jeśli zdecydowałbym się na wersję benzynową to też bym chciał założyć do niej gaz. Jeśli chodzi o diesla to naczytałem się że jest jak się trafi na kiepski egzemplarz to potrafi puścić człowieka z torbami. O dieslu się oczytałem , ale mam mniej informacji na temat wersji benzynowej. Jeśli ktoś się orientuje o ceny w ASO usług typu wymiana rozrządu itp do wersji benzynowej i diesla. Miałem chęć na diesla ale jak poczytałem to już nie jestem taki pewny co do diesla. Chciałbym uzyskać od was opinie na temat tych dwóch silników. Dzięki za pomoc
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Tu jest trochę o 1.4 http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=21708
- basti_seba
- Mieszkaniec
- Posty: 426
- Rejestracja: 10 paź 2013, 18:11
- Imię: Seb
- Lokalizacja: SRB
- Auto: ZC 1.4T Enjoy
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: B14NEL
- Gender:
-
- Bywalec
- Posty: 181
- Rejestracja: 25 paź 2012, 20:15
- Imię: Bar
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: Zafira C 2.0cdti
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20dt
Tu to jest temat rzeka ile ludzi tyle opinii. Sam musisz zdecydować co dla Ciebie będzie lepsze. U mnie jest jazda mieszana 70%trasa 30 %miasto.
Jak coś upatrzysz sobie konkretnie to bierz vin i do aso po historie. Jeśli była serwisowana w aso dużo się z tego możesz dowiedziec
Jak coś upatrzysz sobie konkretnie to bierz vin i do aso po historie. Jeśli była serwisowana w aso dużo się z tego możesz dowiedziec
Ostatnio zmieniony 14 lip 2017, 15:32 przez yuri1986, łącznie zmieniany 1 raz.
- franki
- Mieszkaniec
- Posty: 441
- Rejestracja: 17 sty 2010, 07:55
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira C 1.4 T Cosmo
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: NEL14
Moja benzynka po 60kkm średnio spaliła 8,1 wg kompa ( pół litra zaniża) - miasto/trasa ok. pół na pół z przewagą miasta.
Usterki - jak na razie poza uszczelniaczem na wale nic .
Ja jestem zadowolony - wcześniej miałem 1,9 CDTi i z racji nalotu musiałem kilka standardowych rzeczy zrobić.
Usterki - jak na razie poza uszczelniaczem na wale nic .
Ja jestem zadowolony - wcześniej miałem 1,9 CDTi i z racji nalotu musiałem kilka standardowych rzeczy zrobić.
Pozdrawiam
franki
Zafira C 1.4 Turbo 120KM Cosmo
Corsa D 1.2
Astra G 2.0 DTH Sport
franki
Zafira C 1.4 Turbo 120KM Cosmo
Corsa D 1.2
Astra G 2.0 DTH Sport
Będzie to samochód używany. Będzie napewno sprowadzony dla mnie , znajomy handlarz. Jeśli chodzi o silnik benzynowy 1.4 T 140 km , to mam obawy że za sprawą wagi samochodu nie będzie on dynamiczny. Diesel wygląda lepiej w ten kwestii. Pracuję za granicą więc tak naprawdę będę jeździł na dłuższe trasy tyle że kilka razy w roku a tak głównie miasto. Chciałem się dowiedzieć od posiadaczy silnika 1.4 T 140 km czy nie mają problemów z brakiem mocy. Dzięki ogólnie za wszelkie porady.
-
- Przeglądacz
- Posty: 60
- Rejestracja: 02 cze 2016, 21:23
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: slask
- Auto: zafira
- Model: tourer
- Oznaczenie silnika: Z16LET
- Kontakt:
Jeżeli kupujesz używane to chyba rozsadniejszym wyborem będzie benzyna. Diesle będą miały duże lub bardzo duże przebiegi niestety. Ja na brak mocy nie narzekam ale mam 1.6 170 km tak więc trochę więcej, dieslem troche jeździłem i też było ok ale z racji że u mnie miasto to jakieś 80% tras wybralem benzynę.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2017, 21:38 przez ves, łącznie zmieniany 2 razy.
- basti_seba
- Mieszkaniec
- Posty: 426
- Rejestracja: 10 paź 2013, 18:11
- Imię: Seb
- Lokalizacja: SRB
- Auto: ZC 1.4T Enjoy
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: B14NEL
- Gender:
Wg mnie nowe korzystniej kupić benzynowe, bo jest sporo tańsze, przy używanym zdecydowanie diesel, benzyn jest tyle co kot napłakał i droższe od diesli.
Ja bym brał poleasingowe diesle z Belgii, Holandii, Francji, bez problemu znajdziesz z przebiegami niżej 100 tys. km, jak i pod 200 tys i wyższe, wiekowo 3-4 letnie.
https://www.carsontheweb.com/pl/home/
https://www.autorola.pl/
Kupić może tylko przedsiębiorca "handlarz" z NIP EU, na aukcjach nie sprzedają klientom indywidualnym, każde auto jest po przeglądzie np. Dekra lub podobnych.
Ja bym brał poleasingowe diesle z Belgii, Holandii, Francji, bez problemu znajdziesz z przebiegami niżej 100 tys. km, jak i pod 200 tys i wyższe, wiekowo 3-4 letnie.
https://www.carsontheweb.com/pl/home/
https://www.autorola.pl/
Kupić może tylko przedsiębiorca "handlarz" z NIP EU, na aukcjach nie sprzedają klientom indywidualnym, każde auto jest po przeglądzie np. Dekra lub podobnych.
Polecam wersję benzynową 140 KM. Mam taką od pół roku i jestem bardzo zadowolony. Jest to automat więc na wielkie kopy nie liczę ale bardzo przyjemnie się jeździ nawet z pełnym ładunkiem i boksem na dachu. Rakieta to nie jest, choć modlić przed wyprzedzaniem również się nie trzeba redukcja, gaz i ciąg jest jak trzeba ). Koszt podstawowego serwisu, olej, klima, olej w skrzyni biegów w ASO 790zł. Uśmiech na gębie jest.