Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mam 120 ... ale własnie czytam całe forum odnosnie EGR i przepustnicy:)... jutro tj. w poniedziałek rozbieram i zobacze co w trawie piszczy... jedno tylko pytanie czy po czyszczeniu trzeb acoś kasować czy komp sam odczyta nowe parametry pracy ...?
witam wszystkich,prosze o pomoc i rade,mam bład 2279,zawor egr wyczyszczony,filtr czastek po regeneracji i czły czas wywala mi ten błąd,i auto nie ma mocy,jakis mechanik powiedzial mi ze kolektor do wymiany i przez to ze jest juz uszkodzony lewe powietrze dostaje,hmm moze ktos sie wypowie i podpowie czy to tego wada i jak uniknac kosztow,dzieki
czy zawór EGR ma coś wspólnego z DPF bo od niby wymiany EGR mam problemy z PDF-m auto samo nie może go wypalić natomiast kompem wypalanie następuje prawidłowo
a więc najdalej to 25 km w jedną stronę po autostradzie reszta to do10 km tankuje na shell-u i każdego tygodnia tak samo przed wymianą EGR-a spalanie na wolnych obrotach przy wypalaniu filtra miałem około5l/h teraz tylko 2l/h
0245 Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „A" - zwarcie do masy lub przerwa
Wypedałowałem taki błąd 245258. Czy dobrze go rozszyfrowałem i co to jest? lub czym grozi.
rocznik 2006, czyli co? za mała czy za duza róznica ciśnień przy 52%, zreszatą z tego co pamiętam to zawsze mam taką róznicę ciśnień bez wzgędu na nasycenie, choć nie daję głowy, będę obserwował. Jaka powinna być różnica w różnicy ciśnień miedzy powiedzmy saturacja 20%-ową a 110%-ową?
z 2006 to masz 2 czujniki - przed i za dpfem
ja mam z 2007 i mam tylko 1den, roznica obliczana jest wzgledem cisnienia atmosferycznego. moze stad ta roznica...