Skoda Octavia
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Podejrzewałem że główną przyczyną niedziałającego centralnego zamka jest zamek w drzwiach kierowcy, postanowiłem zamiast montażu używanego zamka który sam nie wiem ile by podziałał zamontować dodatkowy moduł do sterowania zamkiem. Wybór padł na coś takiego
Dobrałem się do wiązki w drzwiach żeby właśnie tam wpiąć przewody od modułu
Na tym zdjęciu widać jeszcze mały nieporządek w okablowaniu , ale na koniec zostało wszystko bardzo ładnie ułożone
A tutaj już uporządkowane okablowanie w drzwiach
Diodę w modułu podłączyłem pod diodę safe żeby wszystko wyglądało jak oryginał oczywiście domykanie szyb też zostało podłączone
https://youtu.be/AGtlYVwel64
Dobrałem się do wiązki w drzwiach żeby właśnie tam wpiąć przewody od modułu
Na tym zdjęciu widać jeszcze mały nieporządek w okablowaniu , ale na koniec zostało wszystko bardzo ładnie ułożone
A tutaj już uporządkowane okablowanie w drzwiach
Diodę w modułu podłączyłem pod diodę safe żeby wszystko wyglądało jak oryginał oczywiście domykanie szyb też zostało podłączone
https://youtu.be/AGtlYVwel64
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Skoda dostała cały nowy kompletny rozrząd INA i uszczelniacz na wale, i została z powrotem zamontowana pompa od 110 z działającym nastawnikiem Bo wcześniej była wstawiona od 90. Jeszcze został mi do wymiany uszczelniacz na wale od strony skrzyni biegów.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2017, 20:44 przez szary, łącznie zmieniany 1 raz.
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
W skodzie dzisiaj zmieniłem kury na masce i klapie
Takie były stare
A tak nowe
Oprócz tego wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy bo w starym był uwalony stycznik i nie sygnalizował otwartych drzwi. I jeszcze do wymiany poszedł wężyk od podciśnienia który idzie do turbiny
Takie były stare
A tak nowe
Oprócz tego wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy bo w starym był uwalony stycznik i nie sygnalizował otwartych drzwi. I jeszcze do wymiany poszedł wężyk od podciśnienia który idzie do turbiny
Ostatnio zmieniony 04 lis 2017, 15:40 przez szary, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender: