mateusz1947 ZAFIRA OPC 2.0T
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 maja 2017, 21:05
- Lokalizacja: Przemyśl
- Model:
No chłodnicy była w 2016r 3 razy zmieniana niby pękała z tego co mówił poprzedni właściciel a czy ori nie mam pojęcia, w tej chwili jestem w Warszawie w czwartek przyjadę. Będę zaglądał a korek to kupię i zmienię mało tego zrobiłem 450 km i musiałem dolać 1.5 l wody wokół korka było trochę mokre masakra
EDIT
Dodam że nie zauważyłem żadnego wycieku pod maską
Posty pisane w krótkim odstępie czasu edytujemy
EDIT
Dodam że nie zauważyłem żadnego wycieku pod maską
Posty pisane w krótkim odstępie czasu edytujemy
Ostatnio zmieniony 09 sie 2017, 15:36 przez mateusz1947, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Niestety to nie zawsze jest uszczelka pod głowicą.Sumik pisze: Jednak jak piszesz ze jest zbyt wysokie cisnienie w ukladzie i ze znika plyn to moze swiadczyc o uszczelce pod glowica. Typowe objawy.
- OpelGreg
- Mieszkaniec
- Posty: 348
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:41
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: południe
- Auto: Zafira B Opc 241KM '08
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
mateusz zakup sobie coś takiego i sprawdz http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... 9982df815f
VERONI2468
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 maja 2017, 21:05
- Lokalizacja: Przemyśl
- Model:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Tak wszyscy mechanicy twierdzą a jest wiele innych aspektów które potwierdzają ze to nie uszczelka pod głowicą.2 sprawa nie takie proste wydmuchać uszczelkę w Z20LExSumik pisze:ryba1, nie mówię że to reguła, że zawsze musi to być głowa. Ale tak bywa przy uszczelce.
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 maja 2017, 21:05
- Lokalizacja: Przemyśl
- Model:
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 maja 2017, 21:05
- Lokalizacja: Przemyśl
- Model:
Kompresja 1 cyl- 11,5, 2 cyl -11,5 3 cyl 7,5, i 4 cyl 11,5
Jestem dziś umówiony na test szczelnosci układu ale to już tylko chyba formalność UPG
EDIT
Mało tego jak odkrece korek w zbiorniczku po 20 sekundach gejzer.
Jestem dziś umówiony na test szczelnosci układu ale to już tylko chyba formalność UPG
EDIT
Mało tego jak odkrece korek w zbiorniczku po 20 sekundach gejzer.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2017, 19:42 przez mateusz1947, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3065
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
A śmierdzi paliwem ze zbiorniczka?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 maja 2017, 21:05
- Lokalizacja: Przemyśl
- Model: