Brak reakcji

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Hajduk

Brak reakcji

#1 Post autor: Hajduk »

Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania, jest tak jakby nie było turbiny, zawsze w momencie przekraczania 2000 obr. dostawał kopa a teraz przekroczy ten próg i nic bez mniejszego szarpnięcia, dpf wypala regularnie co 600 km. Może już ktoś to doświdczył :?:

ocean
Debiutant
Posty: 42
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:34
Imię: Ocean
Lokalizacja: podkarpacie
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: B14NET

#2 Post autor: ocean »

Mam podobny problem. Sprawdź metodą "dwóch pedałów" czy masz błędy. U mnie zapaliła się kontrolka silnika i wyskoczył błąd 207561. Wyczytałem na forum, że przyczyna może tkwić w listwie sterującej klapami wirowymi (jeśli takowe Twój silnik posiada). Jeśli listwa wypadła i leży na silniku, najlepiej ją wyjmij. Może blokować silniczek sterujacy listwą.

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#3 Post autor: BajBus »

widze nie tylko moja podupadła na zdrowiu w ten sposób :( tylko u mnie niestety jest inny błąd
hajduk24, a co u ciebie komputer mówi?
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Hajduk

#4 Post autor: Hajduk »

Próbowałem hamulec i gaz na wyłączonej i załączonej stacyjce i nic się nie wyświetla , może źle coś robię :?

Anony Mous

#5 Post autor: Anony Mous »

masz trzymać gaz i hamulec w podłodze i wtedy przekręcić zapłon.

Ja jednak proponuje zakup op coma za 200 zl ...i naprawdę nie pożałujesz. Pedałowanie nie zawsze się sprawdza. Coraz więcej ludzi na forum je ma i sobie chwalą.

Hajduk

#6 Post autor: Hajduk »

Wczoraj na spocie było sprawdzane jakimś przyrządem i nic nie ma żadnego błędu .

Woytas

#7 Post autor: Woytas »

a jakby pojeżdzić z interfejsem-może wtedy coś wyjdzie

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#8 Post autor: Lorry »

Ale po przekroczeniu tych 2tysi turbo się nadal nie załącza :?: Jak tak to bym posprawdzał wszelkie przewody gumowe idące do turbo i intercoolera oraz czujnik ciśnienia ładowania.

A nie byłeś ostatnio w ASO i nie zmienili przypadkiem softu, na jakiś inaczej załączający turbo :?:

kubik_CDTi

#9 Post autor: kubik_CDTi »

EGR lub problem z wężykami od turbiny jak dla mnie.
U mnie z EGRem było tak wciskasz gaz z 10s nic i potem jak łapał to jak głupi zapinał.

Hajduk

#10 Post autor: Hajduk »

nie byłem w ASO ale jest coś tak jak pisze kubik_CDTi , mija czasami nawet 3000 i wtedy dostaje kopa .

kubik_CDTi

#11 Post autor: kubik_CDTi »

Właśnie tak miałem,weź na tapetę temat EGRu.
W drugiej kolejności wężyki.

Hajduk

#12 Post autor: Hajduk »

EGR wyczyściłem , przyspieszenie jakby lepsze i da się wyczuć moment włączenia turbiny , ale jeszcze jedno - da się samemu zajrzeć do turbiny , bym zapomniał czy po wypięciu EGR-a wyskakują jakieś błędy czy nie bo u mnie nic się nie pokazało .

Kocur_001

#13 Post autor: Kocur_001 »

błąd wyskoczy jak włączysz zapłon z odpiętym egr, a jak wszystko poskładasz na wyłączonym zapłonie to błędów nie będzie.

Hajduk

#14 Post autor: Hajduk »

dzięki

kubik_CDTi

#15 Post autor: kubik_CDTi »

Ale EGR rozebrałeś i wyczyściłeś fest?
U mnie to w sumie świecił się silniczek jak miałem to co opisywałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”