Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Porobiłem jeszcze kilka prób z tym pedałem hamulca.
Wygląda to tak, że jak wcisnę pedał hamulca to jest twardy. Po włączeniu silnika jednak nieco spada w dół, a po wyłączeniu silnika pedał hamulca podnosi się do stanu pierwotnego.
Czy na tej podstawie da się określić przyczynę twardego pedału hamulca ?
Jak by było dziurawe serwo to był by błąd P0400 bo podciśnienie uciekło by przez serwo,nie dało by się wytworzyć podciśnienia.
Może za słaba pompa wakum pomiarów nie podałeś, lub zabity zaworek zwrotny w pompie wakum kierunek serwo.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2017, 18:14 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.
Dziadek13 pisze:[dla mnie to uszkodzony (podbity) zaworek w pompie przedmuchać sprężonym powietrzem po odpięciu od podciśnienia,tak piszę bo brak błędu podciśnienia.
ekmir pisze:Czy je sie jakoś demontuje ? można wymienić ?
Nie one są na stałe.
ekmir pisze:Czy tą pompę można zregenerować ?
Musiał byś mieć specjalistyczny sprzęt np tokarke i zamienne części.
Najlepiej kupić nową ale cena ale też można kupić używkę z vectry C z silnikiem dti 2.0 zawsze nowsze niż nasze i taniej.Zaworki w pompie możesz przedmuchać powietrzem z kompresora tylko nie dużym ciśnieniem.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2017, 21:37 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.