[A] - Maćku--> 1.8 Elegance, 115KM, 2000r, Irmscher
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Noi ku*** pochwaliłem Zośke 2 dni temu zaczęła chodzić na 3 gary wstępna diagnoza padła cewka wymontowałem stara pęknięte gumy uchahany jadę po nową i co du**! Zośka dalej swoje, dziś odwiedziliśmy mechanika z nadzieją iż jest to wtrysk (wcześniej odpieliśmy i nie było reakcji zmiany) mechanik stwierdził to samo. szybka podmiana z Astry G i co wielki Ch** Zośka dalej swoje, Sprawdzamy kompresja na 3 tłoku i co?! ZERO pełna załamka Zocha robi mi wydatki na dziś w najgorszej sytuacji 3 tysiące PLN
Teraz jest problem czy naprawiać klęka czy wsadzamy z Astry (o ile działa) lub robimy SWAP
mam ochotę ją pociąć na żyletki, bo miała mi pomóc rozwinąć swój biznes a tu proszę wszystko co pomogła mi zarobić teraz trzeba w nią wpakować
najgorsze iż zbliża się wesele szwagierki Ewka jest światkiem
Teraz jest problem czy naprawiać klęka czy wsadzamy z Astry (o ile działa) lub robimy SWAP
mam ochotę ją pociąć na żyletki, bo miała mi pomóc rozwinąć swój biznes a tu proszę wszystko co pomogła mi zarobić teraz trzeba w nią wpakować
najgorsze iż zbliża się wesele szwagierki Ewka jest światkiem
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Czasem tak bywa ... chcemy jak najlepiej... a tu doopa
Miejmy nadzieję że nie pochłonie aż tyle pieniędzy. Najlepiej jest wyremontować swój silnik, przynajmniej będziesz wiedział co masz zrobione... i będzie pewnosc że to pochodzi.
Miejmy nadzieję że nie pochłonie aż tyle pieniędzy. Najlepiej jest wyremontować swój silnik, przynajmniej będziesz wiedział co masz zrobione... i będzie pewnosc że to pochodzi.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Masakra ale tak jak napisał Michał dopiero jak zdejmiesz głowice to się okaże co i jak może poszły zawory w głowicy?W miedzy czasie rozglądnij sie za jakimś silnikiem ale żeby był na chodzie i byś sprawdził kompresje lecz to nie zawsze oddaje stan silnika bo pierścienie olejowe jak będą zapieczone to na kompresji nie wyjdzie ...
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
ryba1, ma racje z 2.2 są problemy, ja osobiście ściągnął bym głowice i ją zrobił na pewno wypaliło zawór-y. Remont głowicy to około 500-700zł do tego uszczelki, płyny ustrojowe no i kwestia rozrządu przy okazji. Bez rozrządu i własną robocizną do 1 tys. powinno ci starczyć. no chyba że będziesz chciał dół robić to 3 tys minimum aby go zrobić jak należny. Jeśli wybierzesz opcje z innym silnikiem też jest spory koszt silnik około 1tys zł do tego dochodzi rozrząd oleje uszczelniacze i dobijesz kolejnego tysiaka i nie wiadomo jaki silnik trafisz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Zośka rozebrane ma serducho aktualnie głowica pojechała na szlify.
Brak kompresji spowodowany ukruszeniem się jednego z zaworów na 3 cylindrze.
Mechanik miał drugi identyczny silnik tyle że nie miał jak go odpalić przerzucił sterownik i stacyjkę z mojego i okazało się iż tam nie ma kompresji na 2 cylindrach. Wspólnie z nim dodałem do wniosku. Wymiana wszystkich 16 zaworów przygotowanie głowicy na tip top oraz wymiana pierścieni na każdym cylindrze
Pozostanie już tylko zrobienie dołu silnika. Gdyby fundusze były większe była by kapitalka
Już wkrótce Zośka zaś odrzyje
Brak kompresji spowodowany ukruszeniem się jednego z zaworów na 3 cylindrze.
Mechanik miał drugi identyczny silnik tyle że nie miał jak go odpalić przerzucił sterownik i stacyjkę z mojego i okazało się iż tam nie ma kompresji na 2 cylindrach. Wspólnie z nim dodałem do wniosku. Wymiana wszystkich 16 zaworów przygotowanie głowicy na tip top oraz wymiana pierścieni na każdym cylindrze
Pozostanie już tylko zrobienie dołu silnika. Gdyby fundusze były większe była by kapitalka
Już wkrótce Zośka zaś odrzyje
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt: