[A] - Maćku--> 1.8 Elegance, 115KM, 2000r, Irmscher

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#436 Post autor: Maćku »

Noi ku*** pochwaliłem Zośke :evil: 2 dni temu zaczęła chodzić na 3 gary wstępna diagnoza padła cewka wymontowałem stara pęknięte gumy uchahany jadę po nową i co du**! Zośka dalej swoje, dziś odwiedziliśmy mechanika z nadzieją iż jest to wtrysk (wcześniej odpieliśmy i nie było reakcji zmiany) mechanik stwierdził to samo. szybka podmiana z Astry G i co wielki Ch** Zośka dalej swoje, Sprawdzamy kompresja na 3 tłoku i co?! ZERO pełna załamka Zocha robi mi wydatki na dziś w najgorszej sytuacji 3 tysiące PLN :( :( :(

Teraz jest problem czy naprawiać klęka czy wsadzamy z Astry (o ile działa) lub robimy SWAP

mam ochotę ją pociąć na żyletki, bo miała mi pomóc rozwinąć swój biznes a tu proszę wszystko co pomogła mi zarobić teraz trzeba w nią wpakować :evil:

najgorsze iż zbliża się wesele szwagierki Ewka jest światkiem :evil:
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#437 Post autor: Rafoooo »

Czasem tak bywa :/ ... chcemy jak najlepiej... a tu doopa :evil:

Miejmy nadzieję że nie pochłonie aż tyle pieniędzy. Najlepiej jest wyremontować swój silnik, przynajmniej będziesz wiedział co masz zrobione... i będzie pewnosc że to pochodzi.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#438 Post autor: wampir11111 »

No to kibel :>
Sam walczę z Zośką i też mi nie pomaga :>
Mam nadzieję że się uda :lol:
Co bym zrobił to zdejmij głowicę i w tedy się pomyśli co dalej

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#439 Post autor: Wojti »

Masakra ale tak jak napisał Michał dopiero jak zdejmiesz głowice to się okaże co i jak może poszły zawory w głowicy?W miedzy czasie rozglądnij sie za jakimś silnikiem ale żeby był na chodzie i byś sprawdził kompresje lecz to nie zawsze oddaje stan silnika bo pierścienie olejowe jak będą zapieczone to na kompresji nie wyjdzie ...
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
krzyhu
Bywalec
Posty: 118
Rejestracja: 17 sty 2017, 20:02
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Olsztynek
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18xe
Gender:

#440 Post autor: krzyhu »

Miałem podobny przypadek i wyszło że wypalone 2 zawory na jednym cylindrze i jeden zawór na sąsiednim koszt spory i du** mi z tego wyszła bo bierze olej.. góra na tip top zrobiona zabrakło mi kasy na robienie dołu i lipa teraz bo znowu robota i to nie tania..

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#441 Post autor: Sumik »

Dokładnie :)
Po demontażu głowicy wychodzą takie cuda że :shock: Dlatego jak ktoś ściąga głowice to najlepiej mieś przygotowany worek z lewą kasą. Bo zazwyczaj wychodzi to drożej niż miało być.

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#442 Post autor: Maćku »

Szukam jakieś Zafiry w benzynie uderzonej w tył 1.8 albo 2.2 litra by wszystko poszło P&P i szło ja odpalić i przy okazji na części by sobie trochę odbić :/
Obrazek

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#443 Post autor: ryba1 »

Nie bierz 2.2 bo to padają jakich mało

Awatar użytkownika
wamka18
Zafiromaniak
Posty: 923
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
Imię: Piotr
Lokalizacja: koronowo
Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#444 Post autor: wamka18 »

ryba1, ma racje z 2.2 są problemy, ja osobiście ściągnął bym głowice i ją zrobił na pewno wypaliło zawór-y. Remont głowicy to około 500-700zł do tego uszczelki, płyny ustrojowe no i kwestia rozrządu przy okazji. Bez rozrządu i własną robocizną do 1 tys. powinno ci starczyć. no chyba że będziesz chciał dół robić to 3 tys minimum aby go zrobić jak należny. Jeśli wybierzesz opcje z innym silnikiem też jest spory koszt silnik około 1tys zł do tego dochodzi rozrząd oleje uszczelniacze i dobijesz kolejnego tysiaka i nie wiadomo jaki silnik trafisz.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#445 Post autor: Sumik »

No chyba, że mowa o z22xe z Omegi. Bo jeżeli chodzi o directa to raczej odradzamy ten szajs

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#446 Post autor: Maćku »

w ZA wychodził Z22SE 147 KM i z tego co wiadomo Direct był Z22YH 155KM i dostępny w VC i ZB.

bynajmniej wieczorem rozmawiałem z mechanikiem i wpierw rozbieramy i sprawdzamy co nie tak jakie koszta.
Obrazek

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#447 Post autor: Maćku »

Zośka rozebrane ma serducho aktualnie głowica pojechała na szlify.
Brak kompresji spowodowany ukruszeniem się jednego z zaworów na 3 cylindrze.

Mechanik miał drugi identyczny silnik tyle że nie miał jak go odpalić przerzucił sterownik i stacyjkę z mojego i okazało się iż tam nie ma kompresji na 2 cylindrach. Wspólnie z nim dodałem do wniosku. Wymiana wszystkich 16 zaworów przygotowanie głowicy na tip top oraz wymiana pierścieni na każdym cylindrze :mrgreen:

Pozostanie już tylko zrobienie dołu silnika. Gdyby fundusze były większe była by kapitalka :lol:

Już wkrótce Zośka zaś odrzyje :driver:
Obrazek

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#448 Post autor: wampir11111 »

To ogólnie dobre wieści :piwo:
Wymień Panewki na korbach ;)

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#449 Post autor: rafant4011 »

Będzie miodzio ;)
Michał doborze mówi..

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#450 Post autor: Maćku »

wampir11111 pisze:To ogólnie dobre wieści :piwo:
Wymień Panewki na korbach ;)
Nie mam funduszy na panewki :cry: miał być rozrząd i sprzęgło nowe ale na to też brak :/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zafira A”