Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
janekW67 pisze:Błąd wskazuje na przepływomierz powietrza!
A masz jakieś objawy, typu falowanie obrotów, szarpanie podczas jazdy, silnik nie wchodzi na obroty... ?
W zasadzie nic się nie dzieje, auto pracuje raczej w porządku .
Regularne obroty, no, może trochę muli na niskich obrotach (poniżej 2 tys).
marek pisze:Witam . W Zafirze 1.9 cdti ( 100KM ) wyświetlił się błąd 0304 - czyli wypadanie zapłonu w 4 cylindrze .
Czy oznacza to awarię wtryskiwacza ?
Stawiam że świeca,może być też wtryskiwacz,warto sprawdzić też kompresję
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2017, 14:33 przez Czesławo Moreno, łącznie zmieniany 2 razy.
Spalanie chwilowe na postoju wzrosło z 0.5 do 0.7-0.8 .Kostki wtryskiwaczy starego (wadliwego) typu z żółtymi zapinkami. Silnik twardo pracuje .Wyczuwalne wibracje .
Więc wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że to ''tylko'' kostka .
W wolnej chwili do mechanika, ewentualnie lutowanie https://archiwum.allegro.pl/oferta/wtyc ... 28053.html .
Jestem nowym użytkownikiem Zafiry B 2008 r 1.8 140km
Postanowiłem ‘’ wypedałować’’ błędy wyskoczyły mi 2 : ECN001466 i ECN036504
Kontrolka (samochód z kluczykiem) gaśnie po odpaleniu
Silnik pracuje równo , cicho autko na moje chodzi idealnie. Proszę o poradę czy to coś poważnego ?
Czy można tak Jeździć ? Olej świeżo wymieniony na Mobil 1 GM 5w30, Rozrząd w zeszłym roku najechane 20000 km
dzięki Panowie tyle że przy odpaleniu silnika nie słychać głośnej pracy kół
Będę musiał jechać wykasować te błędy i obserwować czy nie wrócą .
Czytałem że jeśli kontrolka '' samochód z kluczykiem '' gaśnie po odpaleniu to mogą być jakieś stare zapamiętane błędy , lub nowe ale nie potrzebują pilnej naprawy.
Proszę o odp doświadczonych czy to prawda
Witam.
Przeszukałem cały temat, ale nie ma rozwiązania, które by dotyczyło mojego problemu.
Pojechałem dzisiaj kilka kilometrów swoim autem. Następnie po kilku minutowym postoju ponownie uruchomiłem silnik. Auto podczas uruchamiania wydało dziwny odgłos i pojawiła się nie równa praca silnika, mocne dymienie z wydechu, oraz błąd 0202. Błąd wskazuje na uszkodzenie 2 wtrysku. Pytanie co mogło ulec uszkodzeniu? Będę wdzięczny za sensowne podpowiedzi.
ojciec polak pisze:Witam.
Przeszukałem cały temat, ale nie ma rozwiązania, które by dotyczyło mojego problemu.
Pojechałem dzisiaj kilka kilometrów swoim autem. Następnie po kilku minutowym postoju ponownie uruchomiłem silnik. Auto podczas uruchamiania wydało dziwny odgłos i pojawiła się nie równa praca silnika, mocne dymienie z wydechu, oraz błąd 0202. Błąd wskazuje na uszkodzenie 2 wtrysku. Pytanie co mogło ulec uszkodzeniu? Będę wdzięczny za sensowne podpowiedzi.
Nie wiem skąd masz ten odnośnik, ale jest rewelacyjny.
Na dzień dzisiejszy awaria znikła sama. To znaczy - zamieniłem cewkę z zośki żony i nie rozwiązało to problemu. Następnie ponownie wsadziłem swoją i po kilku kilometrach jazdy błąd zanikł. Póki co się nie pojawia.
Dzięki Marcin za pomoc. Szkoda, że nie mam pojęcia o elektronice.... Czytając informacje zawarte w linku podejrzenie pada na przerwę w prądzie wtryskiwacza.
Na początku chciałbym napisać że na samochodach znam się bardziej od strony użytkowej niż mechanicznej Byłem dzisiaj ze znajomym który ma pojęcie o mechanice oglądać jedną sztukę i pierwsza ocena jest na tak. Silnik chodzi ładnie ,nie kopci, auto nie wygląda na składane z dwóch. Podłączyłem jednak komputer i zrobiłem kilka zdjęć. Niepokoją mnie błędy które się tam pokazują - czy to coś poważnego (dyskwalifikuje samochód) czy rzeczy które można "olać" ? Dziwna rzecz jest taka że licznik przebiegu na desce pokazuje 213tyś a zczytane z ECU - 125tyś ?! Czy to znaczy że coś było kombinowane ?
Z góry dziekuje za pomoc