[A] - Norris_85 - ZA OPC 2.0T ~220KM Black Devil
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Przy aucie trochę nudą wieje bo poza tankowaniem w zasadzie nic nie muszę robić. Plany ofc są dalej ale na razie kasa się zbiera (przez kilka wakacyjnych akcji niestety budżet zafiry musiałem nieco nadszarpnąć ) W zeszłym tygodniu coroczny serwis klimy z ozonowaniem i wymiana elastycznego łącznika na wydechu, który (jak dobrze usłyszał wamka na zlocie) tuż przed zlotem zaczął lekko popiardywać....
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Dawno mnie nie było a to głównie dlatego, że nie było się czym chwalić ani na co narzekać. Zefir robi swoje. Po ostatniej wymianie oleju zniknął nawet chwilowy problem jego ubywania. Na przeglądzie wyszło, że tylne hamulce do wymiany więc odwdzięczyłem się za bezawaryjność małym prezentem.
Aktualnie auto stoi w warsztacie i tu psikusa bo zaciski tak się zapiekły, że trzeba je regenerować a tłoczki trzeba było ciąć o.0 zdjąć się udało a tu kolejna zagadka - zielony płyn hamulcowy?
Aktualnie auto stoi w warsztacie i tu psikusa bo zaciski tak się zapiekły, że trzeba je regenerować a tłoczki trzeba było ciąć o.0 zdjąć się udało a tu kolejna zagadka - zielony płyn hamulcowy?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2017, 17:12 przez norris_85, łącznie zmieniany 2 razy.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Widzę też , że będę musiał wygasłe fotki przeszperać i je gdzieś wrzucić. No i skoro już trzymam się rocznej karencji między wpisami to pora coś tutaj wrzucić a skoro okazja jest ku temu zacna...
Wiem, że na forum krążą pewne plotki i czas chyba najwyższy je zdementować lub potwierdzić. Tak. Pewne forumowe auto uległo "subtelnej" zmianie i jest to mój Zefir Najwyraźniej wszystko u mnie musi swój czas dojrzewać. Tak było i z zamiarem wprowadzenia tych konkretnych modów. Pewnie cześć z was już widziała na fb Ryba Garage album z przeprowadzonych prac, ale pozwolę sobie go tutaj powielić (w końcu to foty mojego auta ).
Zaczynając więc od frontu (zdj chwilowo małe, jak się poogarniam dzisiaj to wrzucę powiększenia) :
-centralny coller (w trakcie prac i po ich zakończeniu)
- DP i wydech 2,5" z końcówką Steinmetz'a
-zegar EGT
- reszta gratów
- efekt finalny pod maską
- kreski
- tak to chodzi
Podsumowanie prac:
-turbo LEH
-przepływka LEH
-wtryski LEH
-pompa paliwa bosch 040
-wydech 2,5' na jednym tłumiku STEINMETZ
-centralny coller
-irydowe świece NGK
-kolektor dolotowy a'la EDS
-dodatkowy zegar EGT
-air box 1.9CDTI
-wymienione silikony
-zmiana krwi Zefira na 98 oktanową
-wystrojone w ECU Majster
I puf tajemnica rozwiana
Jeśli się nie mylę to w tej chwili chyba najmocniejsza ZA na forum (chociaż wiem o przynajmniej jednej z potencjałem na przebicie tego wyniku ), ale nie najmocniejsza w kraju są więc też dalsze plany, ale kto wie ile zejdzie z ich dojrzewaniem
Krzysiek, dzięki za Twój czas i pracę. Jeszcze Cię nawiedzę
Wiem, że na forum krążą pewne plotki i czas chyba najwyższy je zdementować lub potwierdzić. Tak. Pewne forumowe auto uległo "subtelnej" zmianie i jest to mój Zefir Najwyraźniej wszystko u mnie musi swój czas dojrzewać. Tak było i z zamiarem wprowadzenia tych konkretnych modów. Pewnie cześć z was już widziała na fb Ryba Garage album z przeprowadzonych prac, ale pozwolę sobie go tutaj powielić (w końcu to foty mojego auta ).
Zaczynając więc od frontu (zdj chwilowo małe, jak się poogarniam dzisiaj to wrzucę powiększenia) :
-centralny coller (w trakcie prac i po ich zakończeniu)
- DP i wydech 2,5" z końcówką Steinmetz'a
-zegar EGT
- reszta gratów
- efekt finalny pod maską
- kreski
- tak to chodzi
Podsumowanie prac:
-turbo LEH
-przepływka LEH
-wtryski LEH
-pompa paliwa bosch 040
-wydech 2,5' na jednym tłumiku STEINMETZ
-centralny coller
-irydowe świece NGK
-kolektor dolotowy a'la EDS
-dodatkowy zegar EGT
-air box 1.9CDTI
-wymienione silikony
-zmiana krwi Zefira na 98 oktanową
-wystrojone w ECU Majster
I puf tajemnica rozwiana
Jeśli się nie mylę to w tej chwili chyba najmocniejsza ZA na forum (chociaż wiem o przynajmniej jednej z potencjałem na przebicie tego wyniku ), ale nie najmocniejsza w kraju są więc też dalsze plany, ale kto wie ile zejdzie z ich dojrzewaniem
Krzysiek, dzięki za Twój czas i pracę. Jeszcze Cię nawiedzę
Ostatnio zmieniony 09 gru 2018, 19:58 przez norris_85, łącznie zmieniany 4 razy.
- ojciec polak
- Zafiromaniak
- Posty: 1216
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:54
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ciepielów (WLI)Maz
- Auto: Ford
- Model: SMAX
- Oznaczenie silnika: Durat2.0L
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
No panie kolejna mocna maszyna
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3069
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Grube inwestycje
A może ktoś napisać jaką mocą się teraz legitymuje ? Bo na telefonie nic nie widać
A może ktoś napisać jaką mocą się teraz legitymuje ? Bo na telefonie nic nie widać
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3069
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Dzięki Krzysiek
No rzeczywiście jest moc
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX