Latajaca wskazówka temperatury
Moderator: Sebu$
Latajaca wskazówka temperatury
Witam nie znalazłem nic podobnego wiec pytam. Jadać samochodem w trasie wskazówka od temperatury lata od 88 do 95. Co może być przyczyna takiego zjawiska? Czy może tak musi być? Dodam ze termostat był założony zimą.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 20:11 przez komura85, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy jeździe ciągłej raczej nie powinno nic się ruszać - a bynajmniej nie w takim zakresie żeby się wiatrak załączał. Może jakiś trefny ten termostat. Ja jak jade w trasie to wskazówka jest raczej stabilna. Jeżeli jest to jazda w mieście to normalne. Grzeje się załącza wentylator, ochładza i wyłącza. i tak sobie wskazówka będzie chodzić w takim zakresie.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Jak mi tak latała wskazówka(w Astrze) to sie okazało że mam termostat rąbnięty.... A był przez 11 lat od nowości Jak jakiś najtańszy to mogą być takie cyrki
Ewentualnie zapowietrzony układ chłodzenia.... Bąbel powietrza powoduje zmyłki itp.
Na początek bym odpowietrzył, nastepnie sprawdził czujnik, jak to nie pomoże spróbowałbym innego termostatu
Ewentualnie zapowietrzony układ chłodzenia.... Bąbel powietrza powoduje zmyłki itp.
Na początek bym odpowietrzył, nastepnie sprawdził czujnik, jak to nie pomoże spróbowałbym innego termostatu
u mnie po wymianie na nowy korek wszystko wróciło do normy, ale ogólnie zauważyłem że lubi się tak robić... i prawdę powiedziawszy nie wiem co może być przyczyną. nie masz za mało płynu?
zauwazylem ze jak chodzi silnik doleje do pelna i zakrece korek to widac jak ten plyn ucieka w silnik i robi sie pusto ale jak odkrece korek to wraca spowrotem. Dzis bylem u mechanika i stwierdzil ze plyn w silniku jest cieply a chlodnia jest zimna. Wiec moze termostat poszedl ale zima byl nowy zakladany. Gdzies czytalem ze ktos mial pompe rozwalano i tez sie grzal silnik