Wymiana turbiny pytanie.

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

Wymiana turbiny pytanie.

#1 Post autor: Dziadek13 »

Mam do wymiany turbine słabo już pompuje i luz na wałku o oleju nie wspomne czy ktoś już to robił?, i mam pytanie czy muszę wymienić całą z klapką czy np sam lewy korzeń było by mniej roboty.

Obrazek

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#2 Post autor: wampir11111 »

Ja swoja dawalem do regeneracji i koszt ok 700 zl . Lecz wysylalem w calosci ;)

Awatar użytkownika
kysiu241
Mieszkaniec
Posty: 273
Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LEH

#3 Post autor: kysiu241 »

Najlepiej oddać do regeneracji jak korpusy całe, posprawdzają wszystko, naprawią, wyważą i będzie ok. Koszt ok 700zł więcej nie powinni krzyczeć.

Ale Michał żeśmy się zgrali :lol:
Ostatnio zmieniony 26 paź 2017, 20:31 przez kysiu241, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC. 8)

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#4 Post autor: Dziadek13 »

Pytanie jeszcze takie same bo mogę kupić z rozbitej astry G turbine dziewięć miesięcy po regeneracji (auto idzie do kasacji po stłuczce) turbo suchutkie luzów brak cena 300zł.
A jak oddam swoje do regeneracji trza będzie wydech odkręcić i coś widze że śruby ukręce.

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#5 Post autor: wampir11111 »

Dziadek13 pisze:Pytanie jeszcze takie same bo mogę kupić z rozbitej astry G turbine dziewięć miesięcy po regeneracji (auto idzie do kasacji po stłuczce) turbo suchutkie luzów brak cena 300zł.
A jak oddam swoje do regeneracji trza będzie wydech odkręcić i coś widze że śruby ukręce.
Wymienilbym cale bo trzeba gruszke ustawiac na nowo chyba ze uda Ci sie ja ustawic jak byla :ok:

Awatar użytkownika
kysiu241
Mieszkaniec
Posty: 273
Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LEH

#6 Post autor: kysiu241 »

Używana to zawsze ryzyko.
Chyba, że z pewnego źródła i dadzą na to jakąś gwarancję.
Cena 300 zł nie jest jakąś wygórowaną za zregenerowane turbo.
Do mnie nie mogłem znaleźć za mniej niż 900 zł, wiec kupiłem nowe.
Tylko ja miałem kolektor pęknięty, więc moja do niczego się nie nadawała.
Ryzyko jest takie, że jak się rozleci to może niezłych szkód narobić.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2017, 21:03 przez kysiu241, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC. 8)

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#7 Post autor: Sumik »

Jak masz dtl to moze warto pomyslec o turbinie z dth i dolozyc intercooler. Daje to duzy przyrost. U starszego tak zrobilem i fajnie to zaczelo jezdzic.

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#8 Post autor: Dziadek13 »

Dzięki za podpowiedzi muszę zakupić wszystkie uszczelki i wezme się za robote a czy dam do regeneracji czy kupię to za 300zł to jeszcze się zastanowię.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2017, 21:16 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

Skasowany użytkownik 6483

#9 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Ja bym sie skłaniał do zakupu tej za 300zł .

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#10 Post autor: Dziadek13 »

I ją kupiłem cene podniósł do 350 i dał papiery co prawda po gwarancji ale są robiona w Lublinie (DAKRO BOSCH SERWIS) dostaje to co na foto sprzedawca jest osobą prywatną nie handlarzem swoją astre wyzłomował,odbiór miałem osobisty.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, 14:06 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#11 Post autor: Sumik »

A naprawdę nie chcesz tej z DTH?
Rurka, 2 węże, icek i masz gotowe. 2h roboty, a jak masz jesczze wyjęte turbo to już wogóle.

Jedź do Poręby tam jest tego pełno.

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#12 Post autor: Dziadek13 »

Wiesz z racji wieku który ja posiadam raczej nie muszę się spieszyć a i silnik nie pod żyłowany to będzie dłużej służył,auto miastowe raz w roku do niemiec i nad morze.Ja osobiście jestem fanatykiem oryginalności co prawda egr wypiąłem ale to dla tego że awaryjny i silnik oddycha świeżym powietrzem.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, 15:56 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomzam
Mieszkaniec
Posty: 304
Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel
Model: ZafiraA
Oznaczenie silnika: DTH
Gender:

#13 Post autor: tomzam »

ja u siebie założyłem IC i większe turbo (DTH) - wyścigówka to to nie jest nadal, ale jest o wiele żywszy, zwłaszcza od dołu, łatwiej ruszyć (wbić się w korku) a poza tym mniej pali i to odczuwalnie mniej

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#14 Post autor: Dziadek13 »

Z dołu jest też żywsza brak turbo dziury po exstrakcji egr reszta starcza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”