[A] - Szorstki23 - 2.0 OPC, 192 KM, 2002
Kolejna praca przy aucie na ukończeniu, prawie gotowy jest już setup zimowy.
Dzisiaj rano felgi odebrane z malowana i zawiezione do wulkanizator w celu założenia opon. Felgi zostały wyśrutowane i pomalowane na biały połysk(RAL9003).
W wolnej chwili pomalowałem dekielki.
Jutro całość już będzie złożona, tylko muszą wyschnąć elementy, które sam malowałem.
Dzisiaj rano felgi odebrane z malowana i zawiezione do wulkanizator w celu założenia opon. Felgi zostały wyśrutowane i pomalowane na biały połysk(RAL9003).
W wolnej chwili pomalowałem dekielki.
Jutro całość już będzie złożona, tylko muszą wyschnąć elementy, które sam malowałem.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Mariusz u mnie teraz problem z czasem bo dwójka urwisów daje w kość, poza tym dużo czasu zajmują przygotowania do budowy domu(szukanie fachowców, jeżdżenie po wyceny, projektanci itp.)
A kolejną rzeczą, która też zmieniła się niedawno to fakt że przeprowadziłem się z Otwocka w rodzinne strony w okolice Siedlec i już inne kilometry(to może nie tak ważne) ale czasu który trzeba poświęcić aby dojechać i wrócić do domu, a tego ciągle brakuje przy dwójce małych urwisów.
Jak tylko będę mógł to zjawie się na spocie aby pokazać auto na żywo i wszystkie modyfikacje, które robię w międzyczasie.
A kolejną rzeczą, która też zmieniła się niedawno to fakt że przeprowadziłem się z Otwocka w rodzinne strony w okolice Siedlec i już inne kilometry(to może nie tak ważne) ale czasu który trzeba poświęcić aby dojechać i wrócić do domu, a tego ciągle brakuje przy dwójce małych urwisów.
Jak tylko będę mógł to zjawie się na spocie aby pokazać auto na żywo i wszystkie modyfikacje, które robię w międzyczasie.
Z powodu choroby dzieci i żony kolejne mody nie zostaną zaprezentowane na żywo na spocie w Warszawie, więc zrobię to wirtualnie:
1. Przed kilkoma dniami dotarła kolejna paczka z Chin, jedna z naklejek ma trafić na dół kierownicy a nakrętki na wentyle na specjalne okazje.
2. Kiedyś jeden z forumowiczów zarzucił mi że zniszczyłem osłonę termiczna na kolektor , więc kupiłem drugą, którą
trzeba było wyczyścić i pomalować, zrobić otwór pod sondę od EGT.
3. Został także zmodyfikowany tłumik w celu skasowania napięć, bo robił się straszny rezonans. Wpadło dodatkowe złącze elastyczne na środkowym tłumiku i nowe uszczelki 2.5" na łączeniach pierwszego z środkowym oraz środkowego z ostatnim. Dalej poszukuje jakiegoś tłumika na końcowy bo ten co jest teraz z Peśli nie daje się do pełnego przelotu. Może będzie to jakiś tłumik komorowy używany zamontowany w innym modelu Opla.
4. Z racji tego że jednak będę montował 3 dodatkowe zegary : boost, egt, temperaturę oleju a nie jak zakładałem na początku tylko boost i egt, wpadł słupek od Krzyśka(dla niego za profesjonalną robotę). Słupek na dwa zegary, który zrobiłem sam idzie na sprzedaż z zegarami boost i temperatura oleju lub z egt cyfrowym zamiast temperatury oleju.
5. Powoli kończył się już hamulce z przodu, miałem pojeździć do wiosny na nich bo klocki jeszcze ok, ale wkurzało mnie trzęsienie przy hamowaniu i przy prędkościach oscylujących koło 120km/h. Dlatego na pokład wpadły cały zestaw Zimmermanna. Dla porównania zdjęcia nowych tarcz i starych.
6. Przed zimą wyczyściłem i poprawiłem zabezpieczenie podwozia gdzie było to wymagane oraz zabezpieczyłem wszystkie profile zamknięte. Aby nie jeździć z takimi pierdołami do blacharza/lakiernika z rodziny, kupiłem sobie pistolet do nakładania baranka i teraz będę mógł zrobić to sobie sam.
Ale żeby nie było tak kolorowo rozwaliłem kostkę od cewki zapłonowej i już całkiem zapięcie się rozleciało i trzeba było spiąć trytkami.
Czekam na kolejne przesyłki od Chińczyków i kolejne mody nie wykluczone. Na pewno wpadnie zegar od temperatury oleju z tej samej serii co egt i boost.
CDN.
1. Przed kilkoma dniami dotarła kolejna paczka z Chin, jedna z naklejek ma trafić na dół kierownicy a nakrętki na wentyle na specjalne okazje.
2. Kiedyś jeden z forumowiczów zarzucił mi że zniszczyłem osłonę termiczna na kolektor , więc kupiłem drugą, którą
trzeba było wyczyścić i pomalować, zrobić otwór pod sondę od EGT.
3. Został także zmodyfikowany tłumik w celu skasowania napięć, bo robił się straszny rezonans. Wpadło dodatkowe złącze elastyczne na środkowym tłumiku i nowe uszczelki 2.5" na łączeniach pierwszego z środkowym oraz środkowego z ostatnim. Dalej poszukuje jakiegoś tłumika na końcowy bo ten co jest teraz z Peśli nie daje się do pełnego przelotu. Może będzie to jakiś tłumik komorowy używany zamontowany w innym modelu Opla.
4. Z racji tego że jednak będę montował 3 dodatkowe zegary : boost, egt, temperaturę oleju a nie jak zakładałem na początku tylko boost i egt, wpadł słupek od Krzyśka(dla niego za profesjonalną robotę). Słupek na dwa zegary, który zrobiłem sam idzie na sprzedaż z zegarami boost i temperatura oleju lub z egt cyfrowym zamiast temperatury oleju.
5. Powoli kończył się już hamulce z przodu, miałem pojeździć do wiosny na nich bo klocki jeszcze ok, ale wkurzało mnie trzęsienie przy hamowaniu i przy prędkościach oscylujących koło 120km/h. Dlatego na pokład wpadły cały zestaw Zimmermanna. Dla porównania zdjęcia nowych tarcz i starych.
6. Przed zimą wyczyściłem i poprawiłem zabezpieczenie podwozia gdzie było to wymagane oraz zabezpieczyłem wszystkie profile zamknięte. Aby nie jeździć z takimi pierdołami do blacharza/lakiernika z rodziny, kupiłem sobie pistolet do nakładania baranka i teraz będę mógł zrobić to sobie sam.
Ale żeby nie było tak kolorowo rozwaliłem kostkę od cewki zapłonowej i już całkiem zapięcie się rozleciało i trzeba było spiąć trytkami.
Czekam na kolejne przesyłki od Chińczyków i kolejne mody nie wykluczone. Na pewno wpadnie zegar od temperatury oleju z tej samej serii co egt i boost.
CDN.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2017, 21:14 przez Skasowany użytkownik 21943, łącznie zmieniany 3 razy.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
No jestem pod wrażeniem
Kawał dobrej roboty
Kawał dobrej roboty
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Faktycznie dużo się u Ciebie dzieje osłona termiczna idealna ,zegary super ale co do tarcz hamulcowych będę czekał na info jak się sprawdzą bo rożne opinie są na necie...Konserwacja to podstawa zaprocentuje w przyszłości
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Przemass
- Zafiromaniak
- Posty: 886
- Rejestracja: 03 lut 2013, 11:49
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Pyrlandia
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
W necie może i tak ale Wojtku zaglądasz do mojego garażu i nawet chyba kiedyś pisaliśmy o tym na FB
Mam identyczny zestaw z przodu i z tyłu i jest bardzo tak więc świetny wybór
Przy okazji widzę dużo modów podobnych do moich
min.podświetlane daszki,tarcze Zimmerman,konsola-będziesz odnawiał,malował ?
Polecam zobaczyć u mnie jak to ja zrobiłem
Szerokości i przyczepności