Problemy związane z użytkowaniem turbosprężarki
Moderator: Sebu$
Kod 1590
Auto mi od czasu do czasu zgasnie na wolnych obrotach i zeby go odpalic musze troche pokrecic, odpala po czasie. Podpialem go pod kompa i wyskoczyl taki blad 1590 i okazalo sie ze to zawor podcisnienia turbosprezarki, nawet bylem na dignozie w serwisie i tak samo zdiagnozowali. Wymienilem ten zawor (nie maly koszt 300zl ) i dalej to samo ! jeszcze podepne raz do kompa i zobacze czy jest ten blad, ale nie powinien juz ciezko palic, w konu nowy zawor jest ! Pomozecie w tym ?
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
Witam panowie.
Orientuje sie ktoś moze ile kosztuje nowa turbina do 2.0 ? ewentualnie regeneracja ? moze juz ktos robił takie bajery i jest mi w stanie przybliżyć koszty.
z góry dziekuje - Bartek
Orientuje sie ktoś moze ile kosztuje nowa turbina do 2.0 ? ewentualnie regeneracja ? moze juz ktos robił takie bajery i jest mi w stanie przybliżyć koszty.
z góry dziekuje - Bartek
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 13:56 przez scaniairizar, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
it's forfit śwagier!
powiem Ci tak... kiedyś zdechła mi turbinka w mojej poprzedniej Zafirce (2.2 DTI) i z rozpedu zapytałem w ASO jak to wygląda cenowo... nowa 4500zł a regenerowana 4700zł.... troszke dziwne ale tak jakos to było.... generalnie kuipłem nową za 3000zł (garrett) a regeneracja to koszt okolo 1000 - 1500zł (są to ceny Warszawskie). Generalnie zawsze po zmianie turbiny należałoby wymienic olej, ale to dodatkowy koszt
Koszt regeneracji zależy też od tego co zdechło... najlepiej poszukać warsztatu, który będzie miał sprzęt do rozkręcenia turbinki na max. w celu odpowiedniego wyważenia...
Koszt regeneracji zależy też od tego co zdechło... najlepiej poszukać warsztatu, który będzie miał sprzęt do rozkręcenia turbinki na max. w celu odpowiedniego wyważenia...
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
Witam Was ! mam takie pytanie, czy wiecie co moze byc przyczyna glosnego gwizdu turbiny ? mianowicie, w tam tym tyg zaczela glosno gwizdac, jak nigdy, a przy 2500 obr gwizda jakby kot mialczal (zmienia ton) na mocy nic nie stracila i nie zaczela kopcic !!! jesli ktos wie co to moze byc dajcie znac
powiedział że to pasek od alternatora jest za luźny i trzeba wymienić i że to on tag pogwizduję. ale po przyjeździe od niego do domu otwierając bramę Zosia wskoczyła na bardzo wysokie obroty i co gorsza nie dało się jej zgasić z kluczyka tylko trzeba było przydusić. każda próba odpalenia auta kończyła się na wysokich obrotach i niemożliwości zgaszenia samochodu, także już nie mam pojęcia co jest grane jutro hol i Asia zaholuje Zosie do warsztatu może ktoś miał coś takiegokibol66 pisze:i co powiedział?