[A] KrystianNh - Z20LET 2.0T OPC SILVER ZOŚKA :-)
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Pożądne zakupy
Patrząc na zdjęcie to mata taka sam jak u mnie, już nic nie będzie brudzić się w bagażniku.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
I szybko będzie się sprzątać bagażnikszorstki23 pisze: ↑17 lut 2018, 10:26 Patrząc na zdjęcie to mata taka sam jak u mnie, już nic nie będzie brudzić się w bagażniku.
Dodano po 9 minutach 31 sekundach:
Kupiłem od firmy KS AUTO z Zielonej Góry.Polecił mi znajomy tą firmę. Dwa razy przeguby wymieniał jeden wytrzymał 2tygodnie,drugi 1,5miesiąca. W końcu trafił na tą firmę i na tej półosi jedzi 1,5roku narazie bez reklamacji odpukać.A bardzo dużo jezdzi ok.35-40tyś rocznie.
Przeguby na tej półosi są firmy BRV.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Raczej nie za dużo pracy w normalnej pracy (nie normowany czas pracy) , a jesteś główna przyczyna nie ma już kanału i pozostał mi tylko teraz garaż blaszak zimno i brak nawet światła wieczorem.I prasa przydałaby się. :-( Będę chyba robił u znajomego co jego kumpel ma warsztat.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Jako że dawno nic nie było pisane co dzieje się przy zafirze przy okazji delikatnych przeróbek przy drugim aucie.W zafirze seryjna wkładka filtra powietrza dolotu 2.2 została zastąpiona sportową wkładka K&N.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, 18:48 przez KrystianNh, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Krystian daj znać jak to się sprawdza
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 kwie 2015, 20:50
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Opel Zafira A 2.0T Stage2
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: z20let
Po paru dniach jazdy pierwsze wrażenia. Powyżej 3.5tys/obr w wzwyż inny dzwięk ciut głośniej. Moc to nie wiem czy coś daje bo wolnossącym to tak bo robiłem kiedyś porównanie w skodzie 2.8 v6 to przyrost tam ok.4Ps i 3Nm. Tu jest pomiar różnych filtrów na przykładzie corsy z małą pojemnością :
https://www.youtube.com/watch?v=8QFsBMUeyUU
Przy wyższych obrotach i dzwięk się podnosi to sceptyczne odczucie jakby mocniejszy był.Ale myślę że turbo jak dmucha to i tak będzie miało tyle powietrza na seryjnej wkładce jak i na sportowej.A jak jest rzeczywiście trzeba by było zrobić pomiar na hamowni.Ja założyłem dla wygody bo w audi też mam wkładkę sportową to jak będę czyścił to przy okazji 2 naraz :-)
https://www.youtube.com/watch?v=8QFsBMUeyUU
Przy wyższych obrotach i dzwięk się podnosi to sceptyczne odczucie jakby mocniejszy był.Ale myślę że turbo jak dmucha to i tak będzie miało tyle powietrza na seryjnej wkładce jak i na sportowej.A jak jest rzeczywiście trzeba by było zrobić pomiar na hamowni.Ja założyłem dla wygody bo w audi też mam wkładkę sportową to jak będę czyścił to przy okazji 2 naraz :-)