Klekotanie podczas skręcania w prawo
Moderator: Sebu$
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Inna ilość ząbków na osi i na przegubach, i raczej nie podejdzie.
Tu z 2,2 DTI i szukaj do 2,2 Dti.
Tu z 2,2 DTI i szukaj do 2,2 Dti.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2018, 20:28 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Według informacji z neta to te przyguby są takie same . Poszukaj sobie piasty do 2.0 DTi i do 2,2 DTi . Tojest ta sama piasta , ma tyle samo ząbków czyli przegub również musi mieć tyle samo frezów w obu wersjach silnika.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Takie są wymiary pisze o samym przegubie a długość osi trza poszukać wiem że kolega długo szukał do 2,2 ti i chyba jakieś urzywki dobre zdobył z auta po wypadku ale osłony gumowe cięzko było dostać i spasował od jakiejś toyoty miał z tym troche zachodu.
2,0 dti
Lokalizacja w aucie: od strony koła
Ilość zębów obręczy ABS: 29
Zewn. uzębienie, od strony koła: 33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 52
Długość [mm]: 164,5
2,2 dti
Lokalizacja w aucie: od strony koła
Ilość zębów obręczy ABS: 29
Zewn. uzębienie, od strony koła: 33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 52
Długość [mm]: 170
2,0 dti
Lokalizacja w aucie: od strony koła
Ilość zębów obręczy ABS: 29
Zewn. uzębienie, od strony koła: 33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 52
Długość [mm]: 164,5
2,2 dti
Lokalizacja w aucie: od strony koła
Ilość zębów obręczy ABS: 29
Zewn. uzębienie, od strony koła: 33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 52
Długość [mm]: 170
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 lut 2018, 12:00
- Imię: Paweł
- Auto: Opel zafira 2.2DTI
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y2DTR
A jest jakis korek zeby dolać oleju??? Bo przy okazji bym wymienil bo mam przejechane 340 tyś i nie ma nigdzie informacji o wymianie. A cos ciasno biegi wchodzą niekiedy.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Zakładam że masz skrzynie F23 więc co dwa lata wymieniamy olej jest specjalny olej do tych skrzyń.
Do skrzyni F23 jest specyficzny olej i wlanie innego powoduje śmierć skrzyni - Wymagany Olej GM 19 40 182 do skrzyni wlewa się 2.35l tego oleju oraz częstotliwość Wymiana Oleju co 30000km lub 24 miesiące.
Oryginalny syntetyczny olej przekładniowy
OPEL GM NUMER KATALOGOWY 19 40 182
stosowany w manualnych / ręcznych skrzyniach biegów
kolor czerwony.
FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W90
GM 19 40 182
GM 19 40 004
Co do korków to do dolewki masz z góry.
Poziom oleju masz tu.
Wlew oleju pod aku.
Spust oleju.
Do skrzyni F23 jest specyficzny olej i wlanie innego powoduje śmierć skrzyni - Wymagany Olej GM 19 40 182 do skrzyni wlewa się 2.35l tego oleju oraz częstotliwość Wymiana Oleju co 30000km lub 24 miesiące.
Oryginalny syntetyczny olej przekładniowy
OPEL GM NUMER KATALOGOWY 19 40 182
stosowany w manualnych / ręcznych skrzyniach biegów
kolor czerwony.
FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W90
GM 19 40 182
GM 19 40 004
Co do korków to do dolewki masz z góry.
Poziom oleju masz tu.
Wlew oleju pod aku.
Spust oleju.
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 lut 2018, 12:00
- Imię: Paweł
- Auto: Opel zafira 2.2DTI
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y2DTR
Dzisiaj byłem u jednego klienta co ma części do opla. Okazało sie że ma półosie do 2.2 dti tylko że ma same lewe i powiedział że to nie problem. Bo ta prawa to jest to samo co lewa tylko z prawej jest skrecana i jest przedluzka. Czy ktos może to potwierdzić bo koles powiedział że jak kupie to zwrotu już nie ma.
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 lut 2018, 12:00
- Imię: Paweł
- Auto: Opel zafira 2.2DTI
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y2DTR
W ten weekend zabrałem się za wymianę tych przegubów. Tylko jest problem, wszędzie gdzie patrzę jak to wymienić to jest pierścień segera. A u mnie takiego pierścienia nie ma. Jak wyciągnołem całą półoś to w tym wewnętrznym musiałem podważyc taki drucik co był wkoło tego przegubu i wyciągłem te kulki z takim koszyczkiem i na samym końcu za tym koszyczkiem był ten pierścień. Ale na tym przegubie zewnętrznym to nic nie widać żeby dało się wyciągnąć.