Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wymieniam z tyłu tarcze i klocki, przy okazji wymieniłbym uszczelkę tłoczka, sworzni, jak dobrać odpowiedni zestaw naprawczy ?
Muszę rozebrać i mierzyć starą uszczelkę, czy da się w jakiś sposób dobrać przed demontażem ?
Podjeżdżasz do sklepu moto, podajesz rocznik i model i kupujesz to co powinno tam być. Ja kupowałem zestaw naprawczy tylengo zacisku, wszystko pasowało
Na przednim zacisku napis ATE, na tylnym TRW, ale to ten sam system - Lucas/TRW. Tarcze 264mm.
Nie lubię stacjonarnych sklepów moto, bynajmniej w Słupku. Rżną na potęgę.
Siemanko! Jest mała sprawa. Może ktoś wie z własnego doświadczenia jak wybrnąć z sytuacji kiedy przekręciłem gwint który trzyma zacisk do jarzma? Najgorzej że to przód gdzie jest 70% nacisku na hamowanie Gwint jak się okazało puścił w jarzmie więc doraźnie narazie kupiłem śrubę z klejem do śrub na niej oraz zapakowałem poxipolu. Śruba dosyć mocno się dokręciła ale wiem że długo tak nie pojeżdże tym bardziej że poxipol wytrzymuje temp. do 120 stopni. Zacisk jak się postaram to aż takiej temperatury nie powinien osiągnąć ale ryzyko jest. Czeka mnie kupno używanego jarzma czy sytuacja do odratowania ? Pozdro
Teraz tylko kwestia ile potrzyma to co zrobilem? Rozumiem ze duze sily działają na te sruby gdy mocno depczemy po hamulcach górna sruba trzyma mocno ale co moze sie stac kiedy pusci ta dolna sruba? Brak hamulcow zblokowane kolo czy gorsza sprawa?? Musze kupić jarzmo pomalowac bo wlasnie świeżo po malowaniu a tu taka lipa a mam do przejechania w kolejnym tygodniu okolo 600km