Zafira B OPC
Moderator: Tunio999
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Oczywiście. Głowica szlif, uszczelniacze nowe, uszczelka pod głowicą oryginalna. Wyczytałem gdzieś w opisach że ten silnik pobiera 0,6 litra oleju na 1000 kilometrów
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Ogólnie auto śmiga super tylko chodzi mi o ten dymek
Dodano po 2 minutach 9 sekundach:
Tak . Głowica szlif, uszczelniacze nowe uszczelka pod głowicą oryginalna
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Ogólnie auto śmiga super tylko chodzi mi o ten dymek
Dodano po 2 minutach 9 sekundach:
Tak . Głowica szlif, uszczelniacze nowe uszczelka pod głowicą oryginalna
Ostatnio zmieniony 30 mar 2018, 00:21 przez marcin1985, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Nie sugeruj się opisem. Silnik po remoncie nie powinien brać oleju albo znikome ilościmarcin1985 pisze: ↑30 mar 2018, 00:17 Oczywiście. Głowica szlif, uszczelniacze nowe, uszczelka pod głowicą oryginalna. Wyczytałem gdzieś w opisach że ten silnik pobiera 0,6 litra oleju na 1000 kilometrów
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Ogólnie auto śmiga super tylko chodzi mi o ten dymek
Dodano po 2 minutach 9 sekundach:
Tak . Głowica szlif, uszczelniacze nowe uszczelka pod głowicą oryginalna
Zapraszam https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/
- conway
- Bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 07 mar 2017, 10:49
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stargard
- Auto: Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Pewnie masz racje, ale to tylko 200 kucywampir11111 pisze: ↑29 mar 2018, 22:57Powiem tak
Jak byś się przejechał Zafira B Z20LER to byś wiedział co kupić a o OPC nie wspomnę
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Teraz to niecałe 300Ps
Dodano po 2 minutach 20 sekundach:
Krzysiek dobrze mówi sam robiłem remont silnika i nie bierze ani kropli oleju zapytaj jakiej firmy były uszczelniacze zaworowe i czy prowadnice zaworowe też są noweryba1 pisze: ↑30 mar 2018, 08:54Nie sugeruj się opisem. Silnik po remoncie nie powinien brać oleju albo znikome ilościmarcin1985 pisze: ↑30 mar 2018, 00:17 Oczywiście. Głowica szlif, uszczelniacze nowe, uszczelka pod głowicą oryginalna. Wyczytałem gdzieś w opisach że ten silnik pobiera 0,6 litra oleju na 1000 kilometrów
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Ogólnie auto śmiga super tylko chodzi mi o ten dymek
Dodano po 2 minutach 9 sekundach:
Tak . Głowica szlif, uszczelniacze nowe uszczelka pod głowicą oryginalna
Zapraszam https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/
- conway
- Bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 07 mar 2017, 10:49
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stargard
- Auto: Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Powiem cina bank mnie nie stać Ale jednym słowem mnie namówiliście i niebawem zaczne poszukiwania Zafirki 2.0 t Już rozglądałem sie na mobile.de z racji tego ze do niemców mam blisko .
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
A tam nie stac...
30 mowisz ze masz. Reszta to kwestia negocjacji
Ciezko jest kupic cos fajnego w dobrej kasie Jeszcze do tego zeby nie trzeba bylo zainwestowac worka pieniedzy na wstepie. Jak siedzisz na ZKP to moze czytales ze 2.0 LEH 240ps nie jest tani jak sie cos padnie... A czasami co nie co lubi sie wysypac.
Ale...
Szlaki przetarte chyba w kazdym mozliwym kierunku. Jestesmy Ci w stanie doradzic, pomoc itp.
Ja i wielu innych posiadaczy z20leh i lex rozbieralismy te motory nie raz i sa banalne. Czesci jak cos to sie zalatwi. A i wiemy jak modzic
Jak znajde cos fajnego w PL to Ci podrzuce namiary
30 mowisz ze masz. Reszta to kwestia negocjacji
Ciezko jest kupic cos fajnego w dobrej kasie Jeszcze do tego zeby nie trzeba bylo zainwestowac worka pieniedzy na wstepie. Jak siedzisz na ZKP to moze czytales ze 2.0 LEH 240ps nie jest tani jak sie cos padnie... A czasami co nie co lubi sie wysypac.
Ale...
Szlaki przetarte chyba w kazdym mozliwym kierunku. Jestesmy Ci w stanie doradzic, pomoc itp.
Ja i wielu innych posiadaczy z20leh i lex rozbieralismy te motory nie raz i sa banalne. Czesci jak cos to sie zalatwi. A i wiemy jak modzic
Jak znajde cos fajnego w PL to Ci podrzuce namiary
- conway
- Bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 07 mar 2017, 10:49
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stargard
- Auto: Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Dzięki Sumik na bank nie raz skorzystam
I raczej będe się rozglądał za zwykłą 2.0t
I raczej będe się rozglądał za zwykłą 2.0t
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2018, 13:21 przez conway, łącznie zmieniany 1 raz.
- oki
- Mieszkaniec
- Posty: 399
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 23:15
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B 2.0 Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Temat stary ale opiszę swoje odczucia po zmianie ZA 2.0 OPC na ZB 2.0 200KM. Silniki prawie podobne moc niby też, ale.....
ZA jeździ się jak małym vanem zasuwa to jak zabaweczka. Na 3 biegu w zakręt od 30 do 100 bez zmiany biegu jak w automacie. Trasa wyprzedzanie 5 bieg od 90 do 140 bez redukcji bez problemu. Czasami przydał by się 6 bieg.
Teraz ZB czuć jakoś jej wielkość masę i toporność.
Tryb Eco porażka jedzie to jak osobówka pokroju corsy 1.4 do 3000obr. jak cię mogę puzniej zamulenie i brak mocy. Wyprzedzanie tragedia z 6 biegu przy 110 trzeba zredukować na 4 bo nie idzie. Sprawę jedynie rozwiazuje przycisk SPORT który sprawia że jakoś to zaczyna się ruszać. Może to kwestia gustu ale według mnie ZA była lepiej wykonana i lepiej się nią jeździło. ZB to taki typowy samochód dla starszej osoby która nie musi być pierwsza spod świateł. Dodam jeszcze ciekawostkę ZB w trybie Eco doładowanie turbo mam ok 0.5Bar. A w trybie Sport 1.2 Bar. I tak nie czuć tej frajdy jak w ZA
ZA jeździ się jak małym vanem zasuwa to jak zabaweczka. Na 3 biegu w zakręt od 30 do 100 bez zmiany biegu jak w automacie. Trasa wyprzedzanie 5 bieg od 90 do 140 bez redukcji bez problemu. Czasami przydał by się 6 bieg.
Teraz ZB czuć jakoś jej wielkość masę i toporność.
Tryb Eco porażka jedzie to jak osobówka pokroju corsy 1.4 do 3000obr. jak cię mogę puzniej zamulenie i brak mocy. Wyprzedzanie tragedia z 6 biegu przy 110 trzeba zredukować na 4 bo nie idzie. Sprawę jedynie rozwiazuje przycisk SPORT który sprawia że jakoś to zaczyna się ruszać. Może to kwestia gustu ale według mnie ZA była lepiej wykonana i lepiej się nią jeździło. ZB to taki typowy samochód dla starszej osoby która nie musi być pierwsza spod świateł. Dodam jeszcze ciekawostkę ZB w trybie Eco doładowanie turbo mam ok 0.5Bar. A w trybie Sport 1.2 Bar. I tak nie czuć tej frajdy jak w ZA
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Hm dziwne to co mówisz ale tez zwróć uwagę że jest inna skrzynia niż ZA ale jeśli Cie nie zadowala to dodaj mocy i po problemie he he:)
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he