W takim razie muszę poszukać też przyczyny dlaczego u mnie nie działa.GOTI pisze:Jest oryginalnie, ale jedynie z poziomu kluczyka tj. w zamku w drzwiach, z poziomu pilota niestety nie
SaTeR 2,0 DTI, 101 KM, 2005, Automat
- the_starsailor
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 lip 2012, 20:34
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Lulinek / Poznań
- Auto: Renault
- Model: GS3
- Oznaczenie silnika: R9M
No i jeśli dobrze pamiętam zadziała tylko jeśli posiada się moduł komfortu. A jeśli takowy jest to i z kluczyka można domykać montując odpowiedni układSaTeR pisze:W takim razie muszę poszukać też przyczyny dlaczego u mnie nie działa.GOTI pisze:Jest oryginalnie, ale jedynie z poziomu kluczyka tj. w zamku w drzwiach, z poziomu pilota niestety nie
- SaTeR
- Debiutant
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 lis 2014, 01:37
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Będzin
- Auto: A 2.0 DTI 2005 + B 1.9 CDTI 2006
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
Ok, już działa nie wiem właściwie dlaczego nie działało, naprawiło się samo. Mogło to mieć związek z pilotem w kluczyku, który był delikatnie uszkodzony.
Wczoraj udało się zlutować styki, i zamykanie/otwieranie z pilota działa.
Podpięliśmy przy okazji komputer - wszystko ok, nie ma żadnych błędów.
Skasowałem inspekcję.
W weekend muszę wymienić koła na zimowe.
Ropa powoli się kończy. Jeszcze nie sprawdzałem dokładnie, ale wydaje mi się że spalanie będzie oscylować w granicach 7-8l. Trzeba zacząć jeździć ekonomiczniej.
Wczoraj udało się zlutować styki, i zamykanie/otwieranie z pilota działa.
Podpięliśmy przy okazji komputer - wszystko ok, nie ma żadnych błędów.
Skasowałem inspekcję.
W weekend muszę wymienić koła na zimowe.
Ropa powoli się kończy. Jeszcze nie sprawdzałem dokładnie, ale wydaje mi się że spalanie będzie oscylować w granicach 7-8l. Trzeba zacząć jeździć ekonomiczniej.
- SaTeR
- Debiutant
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 lis 2014, 01:37
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Będzin
- Auto: A 2.0 DTI 2005 + B 1.9 CDTI 2006
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
Dawno mnie nie było, czas napisać kilka słów w celu odświeżenia tematu...
Bardzo polubiłem ten samochód i pokonujemy razem praktycznie bezawaryjnie kolejne kilometry. Jedyne, na co mógłbym narzekać, to spalanie... 2.0 DTI z automatyczną skrzynią biegów nie jest moim zdaniem ekonomiczne.
Co do samej jazdy, silnik nie jest demonem prędkości, ale radzi sobie całkiem nieźle. Skrzynia biegów mogłaby być trochę lepsza, ale i tak nie żałuję wyboru automatu - najlepsze co może być
Chwilę po ostatnim poście wymieniłem olej w silniku oraz skrzyni biegów (odczuwalna zmiana na plus) oraz wszystkie filtry.
Przez jakiś czas miałem problemy z błędami P1105 i P0105 - myślałem już o "najgorszym" czyli pompie wtryskowej, udało się jednak praktycznie bez jakichkolwiek kosztów (nie licząc nerwów i kilometrów w celu diagnozy) usunąć usterkę - przeczyściłem kilka czujników i o dziwo problem ustąpił. Miejmy nadzieję że na stałe.
Jakiś czas temu udało mi się kupić w niezłej cenie kosz pod auto na koło zapasowe, przy montażu był mały problem z montażem, gdyż jedna ze szpilek wystających z karoserii powiedziała "papa", ale udało się temat ogarnąć. Koło już wisi, więc można bez strachu ruszać w dłuższe trasy.
Przede mną wymiana opon na letnie, wiem wiem, trochę za późno, ale spowodowane jest to remontem i przeprowadzką.
Niestety mój kluczyk z pilotem po "reanimacji" działał przez jakiś czas, a później odmówił posłuszeństwa, więc trzeba będzie zakupić sprawny.
To chyba tyle z aktualności, podsumowując najbliższe plany:
-opony letnie (niestety muszę najpierw zakupić)
-zakupić sprawny kluczyk z pilotem
-wciąż drażnią mnie dziury na kierownicy, więc muszę coś z tym zrobić
-przed latem pewnie "odświeżę" i nabiję klimatyzację
-powoli trzeba myśleć nad delikatnymi poprawkami blacharskimi - po zimie ukazywać się zaczeły rdzawe naloty głównie na dołach drzwi, jeśli fundusze pozwolą to zajmę się tym teraz, jeśli nie to prawdopodobnie na jesień wraz z konserwacją podwozia.
To tyle w temacie
Bardzo polubiłem ten samochód i pokonujemy razem praktycznie bezawaryjnie kolejne kilometry. Jedyne, na co mógłbym narzekać, to spalanie... 2.0 DTI z automatyczną skrzynią biegów nie jest moim zdaniem ekonomiczne.
Co do samej jazdy, silnik nie jest demonem prędkości, ale radzi sobie całkiem nieźle. Skrzynia biegów mogłaby być trochę lepsza, ale i tak nie żałuję wyboru automatu - najlepsze co może być
Chwilę po ostatnim poście wymieniłem olej w silniku oraz skrzyni biegów (odczuwalna zmiana na plus) oraz wszystkie filtry.
Przez jakiś czas miałem problemy z błędami P1105 i P0105 - myślałem już o "najgorszym" czyli pompie wtryskowej, udało się jednak praktycznie bez jakichkolwiek kosztów (nie licząc nerwów i kilometrów w celu diagnozy) usunąć usterkę - przeczyściłem kilka czujników i o dziwo problem ustąpił. Miejmy nadzieję że na stałe.
Jakiś czas temu udało mi się kupić w niezłej cenie kosz pod auto na koło zapasowe, przy montażu był mały problem z montażem, gdyż jedna ze szpilek wystających z karoserii powiedziała "papa", ale udało się temat ogarnąć. Koło już wisi, więc można bez strachu ruszać w dłuższe trasy.
Przede mną wymiana opon na letnie, wiem wiem, trochę za późno, ale spowodowane jest to remontem i przeprowadzką.
Niestety mój kluczyk z pilotem po "reanimacji" działał przez jakiś czas, a później odmówił posłuszeństwa, więc trzeba będzie zakupić sprawny.
To chyba tyle z aktualności, podsumowując najbliższe plany:
-opony letnie (niestety muszę najpierw zakupić)
-zakupić sprawny kluczyk z pilotem
-wciąż drażnią mnie dziury na kierownicy, więc muszę coś z tym zrobić
-przed latem pewnie "odświeżę" i nabiję klimatyzację
-powoli trzeba myśleć nad delikatnymi poprawkami blacharskimi - po zimie ukazywać się zaczeły rdzawe naloty głównie na dołach drzwi, jeśli fundusze pozwolą to zajmę się tym teraz, jeśli nie to prawdopodobnie na jesień wraz z konserwacją podwozia.
To tyle w temacie
- Sebu$
- -#Administrator
- Posty: 8188
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
- Auto: Yaponiec
- Model: Inne
- Oznaczenie silnika: Pb1.5
- Gender:
- Kontakt:
zadowolenia z autka ....
co do kierownicy to możesz samemu naprawić, ale musisz mieć trochę umiejętności i cierpliwości
link ... http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
co do kierownicy to możesz samemu naprawić, ale musisz mieć trochę umiejętności i cierpliwości
link ... http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
- SaTeR
- Debiutant
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 lis 2014, 01:37
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Będzin
- Auto: A 2.0 DTI 2005 + B 1.9 CDTI 2006
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
Pozwolę sobie krótko podsumować nasz wspólny rok
Autko jeździ, nie sprawia żadnych większych problemów. Poza standardowymi wymianami eksploatacyjnymi, naprawiałem tylny zacisk hamulcowy za pomocą zestawu naprawczego, do pełni szczęścia przydałoby się wymienić jeszcze linki hamulca ręcznego, żeby działał jak należy, ale nie jest to żadnym priorytetem, gdyż przy automacie i tak ręcznego nie używam.
Przez jakiś czas nie mogłem sobie poradzić z świecącą się kontrolką kontroli trakcji, przyczyna okazała się tak banalna, że aż wstyd iż tak długo na to nie wpadłem, ale doszukiwałem się problemów znacznie głębiej - wystarczyło wyregulować ciśnienie w oponach.
Od ostatniego wpisu był spokój z wyskakującą kontrolką kluczyka (auto wchodziło w tryb awaryjny, turbina przestawała działać), niedawno problem pojawił się znów kilka razy, ale sam zniknął. W grudniu może będę już miał własnego Op-Coma, to zobaczę czy są jakieś błędy.
Wiosną zakupiłem alufelgi (nic specjalnego, 15" Oplowskie, w cenie niewiele wyższej niż felgi stalowe, są trochę obdrapane, utlenione, ale lepsze takie niż stalowe) i w miarę świeże oponki, ale teraz już nie pamiętam jakie, a obecnie w aucie są już znów zimowe koła.
Na dniach powinny przyjść zamówione na forum siłowniki maski, więc może jak uda się je zamontować zrobię kilka nowych zdjęć żeby odświeżyć temat.
Jestem z auta zadowolony, pomijając spalanie jest bardzo dobre. Czasem przechodzi mi przez myśl zmiana na Zafirę B, ale nie wiem czy będzie na tyle bezawaryjna co moja obecna, i to mnie wstrzymuje. Poza tym jestem dość wybredny i wymagający, chciałbym 1.9 150KM w automacie, ze skórą i najlepiej panoramicznym dachem, a znaleźć taką łatwo nie jest
Autko jeździ, nie sprawia żadnych większych problemów. Poza standardowymi wymianami eksploatacyjnymi, naprawiałem tylny zacisk hamulcowy za pomocą zestawu naprawczego, do pełni szczęścia przydałoby się wymienić jeszcze linki hamulca ręcznego, żeby działał jak należy, ale nie jest to żadnym priorytetem, gdyż przy automacie i tak ręcznego nie używam.
Przez jakiś czas nie mogłem sobie poradzić z świecącą się kontrolką kontroli trakcji, przyczyna okazała się tak banalna, że aż wstyd iż tak długo na to nie wpadłem, ale doszukiwałem się problemów znacznie głębiej - wystarczyło wyregulować ciśnienie w oponach.
Od ostatniego wpisu był spokój z wyskakującą kontrolką kluczyka (auto wchodziło w tryb awaryjny, turbina przestawała działać), niedawno problem pojawił się znów kilka razy, ale sam zniknął. W grudniu może będę już miał własnego Op-Coma, to zobaczę czy są jakieś błędy.
Wiosną zakupiłem alufelgi (nic specjalnego, 15" Oplowskie, w cenie niewiele wyższej niż felgi stalowe, są trochę obdrapane, utlenione, ale lepsze takie niż stalowe) i w miarę świeże oponki, ale teraz już nie pamiętam jakie, a obecnie w aucie są już znów zimowe koła.
Na dniach powinny przyjść zamówione na forum siłowniki maski, więc może jak uda się je zamontować zrobię kilka nowych zdjęć żeby odświeżyć temat.
Jestem z auta zadowolony, pomijając spalanie jest bardzo dobre. Czasem przechodzi mi przez myśl zmiana na Zafirę B, ale nie wiem czy będzie na tyle bezawaryjna co moja obecna, i to mnie wstrzymuje. Poza tym jestem dość wybredny i wymagający, chciałbym 1.9 150KM w automacie, ze skórą i najlepiej panoramicznym dachem, a znaleźć taką łatwo nie jest
- janekW67
- Zafiromaniak
- Posty: 4086
- Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
- Imię: Janek
- Lokalizacja: Słupca
- Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Jesteś zadowolony z auta, i tak trzymać !
Ostatnio zmieniony 28 lis 2015, 15:42 przez janekW67, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście!
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Skąd ja to znam tylko się cieszyć, że zadowolenie jestSaTeR pisze:Jestem z auta zadowolony, pomijając spalanie jest bardzo dobre. Czasem przechodzi mi przez myśl zmiana na Zafirę B, ale nie wiem czy będzie na tyle bezawaryjna co moja obecna, i to mnie wstrzymuje. Poza tym jestem dość wybredny i wymagający, chciałbym 1.9 150KM w automacie, ze skórą i najlepiej panoramicznym dachem, a znaleźć taką łatwo nie jest
- SaTeR
- Debiutant
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 lis 2014, 01:37
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Będzin
- Auto: A 2.0 DTI 2005 + B 1.9 CDTI 2006
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
Dawno mnie nie było, odświeżę trochę temat...
Autko sprawuje się bardzo dobrze, śmiało można powiedzieć że jest raczej bezawaryjne - poza drobnymi wymianami typowo eksploatacyjnymi nic poważnego się nie dzieje.
Jedynym problemem jest postępująca rdza na praktycznie każdym elemencie, ale nie wiem czy będę się tym zajmował, czy zostawię to już przyszłemu właścicielowi, a ja powoli zaproszę Was do nowego tematu, w dziale Zafira B
Autko sprawuje się bardzo dobrze, śmiało można powiedzieć że jest raczej bezawaryjne - poza drobnymi wymianami typowo eksploatacyjnymi nic poważnego się nie dzieje.
Jedynym problemem jest postępująca rdza na praktycznie każdym elemencie, ale nie wiem czy będę się tym zajmował, czy zostawię to już przyszłemu właścicielowi, a ja powoli zaproszę Was do nowego tematu, w dziale Zafira B