Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Oba bardzo dobre oleje. Penrite Enviro+ 5w40 ma oficjalna aprobatę Dexos 2 i spełnia C3 więc nadaje się do diesli z dpf-em ale do benzyny chyba lepszy jest HPR5. Jak coś to jestem dystrybutorem Penrite
Dziękuję bardzo Piotrkowi i Dawidowi. Ze względu na cenę i dostępność zalałem motul x-cess 5W-40. Trochę się zagapiłem i przeciągnąłem wymianę o kilkaset km. Będę obserwował. Jeżeli dalej będę słyszał KZFR to następny będzie penrite.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Ja również polecam Liqui Moly Toptec 4600 5w30. Silnik cicho chodzi i nawet jak zimny to KZFR słychać przy odpaleniu może 0,5s ale tak być musi zanim olej tam dotrze. Jedno jest ważne częste wymiany oleju wraz z filtrem. Poza tym polecam także jeśli poprzedni właściciel przeciągał wymiany oleju zrobić na starcie płukankę silnika również Liqui Moly. Moja Zafirka kupiona od Andrzeja z Niemiec miała wymiany oleju co 30tyś i powiem wam że mimo iż był to Liqui Moly to jest to przegięcie pały. Po płukance silnik odżył zrobił się żwawszy i przede wszystkim wyleciało trochę syfu z oleju i nagaru spod pokrywy jak wymieniałem uszczelkę. Także te ich longlife na oleju to porażka, zmieniamy co 10-15tyś lub raz w roku.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 07:45 przez wiciu625, łącznie zmieniany 1 raz.
A żebyś wiedział, że i mi to przez myśl przeszło . I za podpowiedź się należy.
wiciu625 pisze:c miała wymiany oleju co 30tyś i powiem wam że mimo iż był to Liqui Moly to jest to przegięcie pały. Po płukance silnik odżył zrobił się żwawszy i przede wszystkim wyleciało trochę syfu z oleju i nagaru spod pokrywy jak wymieniałem uszczelkę. Także te ich longlife na oleju to porażka, zmieniamy co 10-15tyś lub raz w roku.
Ja wlałem MOTUL 8100 X-CESS i wszystko jest ok silniki działa ciszej według instrukcji zafiry może być, spełnia normę ll b-025. Ale już po fakcie odkryłem że to oznaczenie b to do silników dieasla pewnie dlatego nie ma napisu dexos2 więc jak możesz dla pewności bierz x-clean on jest do benzyny. Jak bym miał diesla i wlał olej ze specyfikacją do benzyny to już było by bardzo zle.
druss0 pisze: ↑08 maja 2018, 16:58
Ja wlałem MOTUL 8100 X-CESS i wszystko jest ok silniki działa ciszej według instrukcji zafiry może być, spełnia normę ll b-025. Ale już po fakcie odkryłem że to oznaczenie b to do silników dieasla pewnie dlatego nie ma napisu dexos2 więc jak możesz dla pewności bierz x-clean on jest do benzyny. Jak bym miał diesla i wlał olej ze specyfikacją do benzyny to już było by bardzo zle.
Kupiony x-clean, odkryłem zresztą na karteczce w komorze silnika że taki też był wlany
Słuchajcie Moi drodzy szanowni forumowicze mam taką sprawę, niedługo będę przerabiał samochód na gaz , byłem w takim jednym punkcie to Pan z obsługi powiedział Mi że do mojego auta z takim silnikiem Z18XER musi być specjalny olej do silników z gazem http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/P ... 5W-40.aspx teraz pytanie czy taki olej ma sens by go w ogóle stosować? Następnie zastanawiam się czy ktoś jeździł na takim Castrol EDGE Titanium FST C3 5W-30 i czy jest sens go kupować.