Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dzięki ale to nic z tych rzeczy.
Chyba znalazłem, książka Sam Naprawiam dużo daje - strona 126 Wymontowywanie i zamontowanie nastawnika rozdzielacza powietrza.
W sumie udało mi się dojść do silniczka i mechanizmu, ale wyżej jeszcze jest cięgno, które obraca klapką. Mechanizm trochę nasmarowałem ale hałas nadal jest - pewnie na osi obrotu klapki. Trza czekać na wyższe temp. może przejdzie.
Dzisiaj było drugie podejście - dorobiłem wężyk do silikonu w sprayu w puszcze, popsikałem w miejscu gdzie cięgno łączy się z osia obrotu klapki. Bez zmiany, mam nadzieję że przy wyższej temp. przestanie hałasować.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 13:55 przez tOmki, łącznie zmieniany 3 razy.
szymon1977 pisze:Na srodku deski rozdzielczej jest taka kratka. W niej (chyba) jest nawiew na przednia szybe. Jezeli tak, to u mnie nie dziala. Z bocznymi jest wszystko ok, a od pewnego czasu szyba na srodku paruje. Podejzewam, ze spadl jakis wąż. Jak sie do tego dobrac? Czy to duzo roboty?
Spróbuj zmienić filtr kabinowy!
Ostatnio zmieniony 24 lut 2017, 21:50 przez wapir, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdziłem - nawiew z "głośnika" działa. Zamówiłem filtr kabinowy, poczytam jeszcze o odgrzybianiu. Mam jeszcze takie pytanie: na zewnątrz przed szybą jest kratka, przez którą pobierane jest powietrze do układu klimatyzacji. Z pewnością dostaje się tam też woda, musi więc gdzieś być jakiś odpływ tej wody. Może się zatkał? Jak się do niego dostać i jak go przetkać?
Raz zostawiłem auto pod domem na kilka godzin, poświeciło trochę słońca i zagrzało wnętrze przez szyby. Wszystkie auta miały szyby od wewnątrz zaparowane, w moim na szybie kropla przy kropli wody, szmatka mi tak przemokła, że nie dałem rady wszystkiego zebrać.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2017, 12:03 przez szymon1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam potrzebuje pomocy. Niedawno kupiłem zafire i popsuł się alternator. Po wymianie zaczęły dziczyzny się dziwne rzeczy a mianowicie nawiewy same się włączają i to odrazu na najwyższe obroty nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wszystko chodzi. Następnym problemem jest to ze wyświetlacz nie pokazuje na jakim biegu jest wentylator i na jakiej pozycji jest. I jeszcze klimatyzacji nie można włączyć. Nie wiem gdzie szukać pomocy . Może ktoś z was miał podobnie. Mam nadzieje ze ktoś mi pomoże 
Od niedawna posiadam problem z dmuchawą wnętrza w swojej Zafirze. Problem polega na tym iż po chwili czy to po przekręceniu kluczyka na 2 pozycje czy uruchomieniu silnika, dmuchawa tak jakby się "zawiesza" i pracuje cały czas z tą samą siłą. Nie ma możliwości jej wyłączenia lub zmiany siły nadmuchu, co najgorsze dmuchawa pracuje nawet wtedy gdy silnik jest zgaszony i wyciągniemy kluczyki ze stacyjki. Jedynym sposobem na wyłączenie tej dmuchawy jest odpięcie klemy z akumulatora.
Spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem?
Próbowałem coś znaleźć i znalazłem, że może być to "Rezystor, opornik dmuchawy", ale nie wiem czy to dobry trop.
Okazało się to co myślałem. Opornik Rezystor dmuchawy. Jeśli ktoś będzie miał podobny problem, myślę że od tego trzeba zacząć. Koszt to 113 zł z przesyłką, wymianą zająłem się sam. Pozdrawiam.
witam, odebrałem kilka dni temu auto od mechanika, wymieniany był termostat, chłodniczka oleju z uszczelkami, czujnik ciśnienia oleju i przy okazji płyn chłodniczy. Teraz po uruchomieniu silnika i jeździe na 2 biegu ( najbardziej czuć na 2) na wolnych obrotach czuć płyn chłodzący z nawiewu bo potem na większych biegach tego nie ma, po włączeniu klimy też nic nie śmierdzi, o co tu chodzi, miał ktoś taki przypadek?, nagrzewnica chyba w porządku w dywanik suchy.
Witam
Mam problem z ogrzewanie. Jadę w trasę ustawiam na 24 (klima poł-automat) po chwili wieje ciepłym powietrzem. Przez kilka minut jest ciepło, jednak po kilkunastu/dziesięciu minutach zaczyna wiać chłodem. Przestawiam na 26 i wyraźniej wieje ciepłym powietrzem. jednak znowu po jakimś czasie zaczyna wydobywać się chłodne powietrze. gdy ustawię na maxa cały czas i już bez przerwy wiecie ciepłym powietrzem. Jakoś wygląda mi to, że gdy zadaną temp. osiąga klima przestaje dawać ciepłem i trzeba zwiększać aby było ciepło. Płyn świeży. Temperatura silnika ok 90.
Nie wiem za co się zabrać w pierwszej kolejności?