[B]Temperatura płynu chłodzącego w dieslu
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
A wszystko jest na forum wystarczy trochę poczytać
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- barek16
- Mieszkaniec
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 sty 2018, 20:48
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Łańcut
- Auto: Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Czy może ktoś potwierdzić jak powinny działać wiatraki w 1.9 testując w Op-COMie ?
1 bieg: wentylator klimy i chłodnicy kręcą się powoli
2 bieg: wentylator klimy i chłodnicy kręcą się szybko ?
3 bieg: sam wentylator chłodnicy kręci się na max ?
Dziwna sprawa, bo nie mam żadnych problemów z ogrzewaniem, temperaturą/ termostatem, a przypadkiem w OP-COMie zauważyłem ze drugi bieg się nie włącza, tzn słychać że pyknie jakiś przekaźnik ale obydwa wiatraki stoją. Żadnych błędów w kompie nie ma...
1 bieg: wentylator klimy i chłodnicy kręcą się powoli
2 bieg: wentylator klimy i chłodnicy kręcą się szybko ?
3 bieg: sam wentylator chłodnicy kręci się na max ?
Dziwna sprawa, bo nie mam żadnych problemów z ogrzewaniem, temperaturą/ termostatem, a przypadkiem w OP-COMie zauważyłem ze drugi bieg się nie włącza, tzn słychać że pyknie jakiś przekaźnik ale obydwa wiatraki stoją. Żadnych błędów w kompie nie ma...
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
A oscylowala w jakichś granicach? Np. 78-84?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Świeżak
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:06
- Imię: Marcin
- Auto: Opel zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
No tak zazwyczaj oscyluje między 76-86
Dodano po 49 sekundach:
Nie widziałem jeszcze nigdy żeby miała 90 a jeżdżę od lutego tego roku i staram się zerkac na to
Dodano po 49 sekundach:
Nie widziałem jeszcze nigdy żeby miała 90 a jeżdżę od lutego tego roku i staram się zerkac na to
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Znakiem tego albo masz nową chłodnice i ogarnia fajnie temperaturę albo termostat się otwiera wcześniej. Oryginalnie jest na 82`C
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Przeglądacz
- Posty: 53
- Rejestracja: 31 paź 2018, 15:11
- Imię: Mikołaj
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI 2006
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Ja tylko od siebie dodam jeśli ktoś ma wątpliwości: czy zmienić termostat od razu, czy może poczekać? NIE CZEKAĆ! Zmienić jak najszybciej bo komputer nie zainicjuje wypalania DPF przy za niskiej temperaturze. Ja niestety się tak doigrałem przez pewnego "fachowca", który stwierdził, że z tym można spokojnie długo poczekać...niestety nie można
Ostatnio zmieniony 08 gru 2018, 19:45 przez mikolay, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Debiutant
- Posty: 36
- Rejestracja: 05 lis 2014, 07:24
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wadowice [KWA]
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Witam, sprawdziłem dzisiaj temperaturę płynu chłodzącego w test mode i wyszło na to, że mojej Zośce zamarzyło się zostać zamrażarką, bo pokazuje mi temperaturę -25 stopni
Z tego co wiem, to czujnik jest w termostacie, ale czy jest on wymienny, czy trzeba wymienić razem z termostatem?
Z tego co wiem, to czujnik jest w termostacie, ale czy jest on wymienny, czy trzeba wymienić razem z termostatem?
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Niby jest wymienny, ma szesciokat na klucz
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Debiutant
- Posty: 36
- Rejestracja: 05 lis 2014, 07:24
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wadowice [KWA]
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Czujnik wymieniony, aczkolwiek jak ktoś nie ma płaskiego klucza pod ręką, a tylko nasadowe, to oprócz dolotu powietrza do przepustnicy trzeba też wyciągnąć akumulator.
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Ja przy wymianie całego termostatu wyciągnąłem tylko akumulator, dolotu nie ruszyłem
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX