Auto pochodzi z Austrii, teoretycznie przebieg jest prawdziwy (złudzeń jednak nie mam). Stoi od lipca. Akumulator padł, zatem nie dane mi było go posłuchać. Środek wygląda akceptowalnie, robione były progi i doły drzwi (już w Polsce i na handel, także pewnie zacznie kwitnąć).
To oczywiście komis, ze wszystkimi tego wadami, mam jednak chęć zainteresować się bliżej tym egzemplarzem, stąd też pytania:
- Drążek zmiany biegów "pływa". Da się wbić odpowiedni bieg, ale wymaga to wyczucia. Różnica pomiędzy 1 i 3 jest symboliczna. Na dworze było -6, auto długo nie jeździło. Czy to dyskwalifikuje ten egzemplarz na starcie, czy też da się z tym powalczyć?
- Auto posiada Xenony. Nie miałem nigdy takiego auta i mam w głowie wbite, że to drogi biznes przy potencjalnej awarii. Czy w przypadku awarii jestem zmuszony szukać Xenonów, czy mogę włożyć zwykłe reflektory?