2H0 Silnik benzynowy 1.8 16V
2J1 Pokrycie podłogi: standardowe
80I Wykończenie wnętrza: czarne
80X Wykończenie siedzeń: czarne
80Y Wykończenie boczku drzwi: czarne
A51 Przednie siedzenia kubełkowe
AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AJ0 Zagłówki tylne boczne pokryte tkaniną
AJ7 Poduszki powietrzne: kierowcy, pasażera oraz boczne
ANY FlexOrganizer: szyny i uchwyty do mocowania bagażu w bagażniku
AQ2 Pakiet FlexOrganizer z siatką w bagażniku do mocowania bagaży
AV4 Tylna kanapa: dzielona, składana i regulowana
AWY Pakiet bezpieczeństwa tylne siedzenia: 3-punktowe pasy, regulowana wysokość, zwijane pasy oraz zdejmowane
AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną
B75 Roleta bagażnika
B86 Boczne listwy ozdobne w kolorze nadwozia
BA9 Klimatyzowany schowek
BF8 Schowek za fotelem pasażera
BL5 Listwa wewnętrzna drzwi: srebrna
BLB Listwa ozdobna tablicy rozdzielczej: srebrna
BRE Identyfikacyjny punkt przełomowy: RM 2006 1/2
BW7 Okleina ozdobna słupka zewnętrznego
C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic)
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DA7 Podłokietnik przedniego siedzenia lewego, składany
DDH Lusterka zewnętrzne sterowane i składane elektrycznie z podgrzewaniem
DDI Lusterka zewnętrzne sterowane i składane elektrycznie
DP6 Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
DT4 Popielniczka i zapalniczka (pakiet dla palących)
DVA Zestaw wskaźników: czarne tarcze, czarne pierścienie ze srebrnym wierzchołkiem
E4Q Pakiet wyposażenia: NJOY
E94 Roleta bagażnika
ECA Kluczyk składany typu scyzoryk
FX1 Przełożenie końcowe przekładni głównej: 3.94
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
FZ3 Program zwiększonej stabilności - stabilizacja przyczepy (ESP+)
FZM Konstrukcja nisko kosztowa: moduł strefy przedniej
G62 Mocowanie felg na 5 śrub
JL9 Układ ABS
K60 Alternator: 100A
KC7 Gniazdo elektryczne 12V dla tylnych siedzeń
KCL Nawiewy powietrza dla siedzeń drugiego rzędu
M25 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F17 CR
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
N34 Kierownica 3-ramienna pokryta skórą
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NR1 Wspomaganie układu kierowniczego, elektrohydrauliczne o zredukowanym przełożeniu
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
OHA Używane przez lokalne GM w Europie, OHA
PHP Wykończenie siedzeń: Tabita/Elba
QGF Opony uniwersalne 185/60 R15-84T
QN1 Felgi strukturalne 6 1/2J x 16, 5 szprych
QQ5 Koło zapasowe stalowe o pełnych wymiarach
T96 Przednie światła przeciwmgielne
T9W Wykończenie wnętrza: Tabita
TN6 Akumulator: 55Ah
TPV Osłona chłodnicy czarna z chromowaną listwą ozdobną
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TRP Ramka do instalacji radia
TSP pakiet oświetlenia wnętrza: lampki do czytania z przodu i tyłu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
TTB Oświetlenie wewnętrzne dla 3-go rzędu siedzeń z lampką do czytania
U68 Komputer pokładowy/informacyjny z układem kontrolnym
UAH Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 2
UEQ System wyłączania oświetlenia wewnętrznego (BMC)
URA Radio CD 30
UW6 Głośniki: 6 sztuk
V2T Relingi dachowe: malowane proszkowo
V3D Relingi dachowe: czarne
VFE Kolorowa listwa ochronna na zderzakach
VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy
Z1F Prędkościomierz w km/h
Z defektów w chwili zakupu:
- Brak przycisku sterowania szyby LP
- Pęknięta lampa PT, lampa funkcjonuje dobrze, ale plastik przy świetle cofania jest ułamany
- Pocący się zdrowo silnik
- Słaby ręczny
Po zakupie pojeździłem autem parę dni, "nauczyłem" się go, posłuchałem gdzie stuka i gdzie puka i odwiedziłem stację diagnostyczną z dość czepliwym fachowcem. Oto lista pakietu startowego:
- Płukanie silnika
- Wymiana oleju Motul 8100 X-CLEAN 5W40
- Wymiana filtra oleju MANN 612/2x
- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
- Rozrząd + wymiana
- Amortyzatory przód + mocowania + wymiana (lewy miał 54%, prawy 82%)
- Tylna tuleja wahacza przedniego L + wymiana (co dziwne, zdiagnozował to mechanik, a nie diagnosta)
- Tuleje belki + wymiana (było je już słychać, mechanik wyjmował belkę)
- Wymiana płynu hamulcowego
- Wymiana płynu chłodzącego
- Linki do hamulca ręcznego (prawy był słaby, lewego nie było)
- Świece + wymiana
- LP tarcza była trochę cieplejsza po jeździe, mechanik przeczyścił zaciski itp, ale muszę to poobserwować
- Silnik pocił się przez rozrząd (nie pytajcie o fachowy termin), sama wymiana uszczelki pokrywy zaworów nie pomogła. Przy wymianie rozrządu mechanik stwierdził, że rozrząd był przesunięty o 1,5 ząbka i dziwił się, że nie ma błędów. Będę oczywiście regularnie sprawdzał co i jak organoleptycznie
- Stan klimatyzacji nieznany. Temperatur powyżej 4 stopni u mnie nie ma, w warsztacie osiągnęliśmy 6 stopni na czujniku (wartość prezentowana na wyświetlaczu), ale napięcie na sprężarkę nie poszło (sprawdzone miernikiem). Muszę poczekać aż będzie cieplej i zająć się tematem
- Wymiana PT lampy
- Sprawdzenie siły hamowania, przy hamowaniu ręcznym na prostej drodze ściąga w prawo dość wyraźnie. Ciekawy jestem jak wygląda proporcja.
- Przycisk do sterowania szyb już do mnie jedzie
- AUX (mam tylko CD 30)
- Mieszek przy dźwigni zmiany biegów - z pozycji kierowcy nie widać zużycia
- Kupiłem 5l oleju, został 1l. Podobno wchodzi 4,5l na czysto, a mechanik miał go przepłukać ze starego syfu.
- W gnieździe zapalniczki jest 12V DC, ale sama zapalniczka "nie wskakuje". Nie palę, choć miejsce w tunelu środkowym średnio nadaje się do podpięcia jakiegoś adaptera USB. Pomyślę nad dorzuceniem jakiegoś gniazda USB podpiętego pod obwód zapalniczki.
- Auto ma hak, ale nie jest to montaż fabryczny, w związku z tym nie mogę go zdjąć. Pomyślę nad jakimiś czujnikami, bo choć nie cierpię na brak wyczucia, hak jest dla mnie nowością.
Jak tylko zrobi się pogoda umyję Zośkę i wstawię zdjęcia.