[B] - Wojti- 2,0T OPC 241 KM- 2006
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Łukasz nie przesiadaj z tymi Twoimi przemyśleniami Chyba za dobrze nie znasz tematu takich przeróbek nie wspominając o wielkiej ilości kasy to juz nie 10-20 tys a o wiele więcej ....
Po za tym nie chodzi o żadne ściganie kto ile tylko co kogo zadowoli
Po za tym nie chodzi o żadne ściganie kto ile tylko co kogo zadowoli
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Jakiś czas temu po dłuższej rozmowie z Michałem Wampirem podjęta została decyzja o zakuciu silnika
Zosia dostała z Anglii paczkę pod choinkę
i najważniejszy element układanki kute korby
Niestety gdy robiłem po raz pierwszy remont (15 tys km temu) nie posiadałem wiedzy i nikt nie podpowiedział dokładnie co jak wykonać.Teraz Michał mnie przekonał i zobaczymy co z tego wyjdzie .....
Zosia dostała z Anglii paczkę pod choinkę
i najważniejszy element układanki kute korby
Niestety gdy robiłem po raz pierwszy remont (15 tys km temu) nie posiadałem wiedzy i nikt nie podpowiedział dokładnie co jak wykonać.Teraz Michał mnie przekonał i zobaczymy co z tego wyjdzie .....
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
kolejne modzonko
Cisza, cisza a tu każdy szykuje grube mody zimowymi długimi popołudniami.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Wojtej, no no no
- michał0987
- Mieszkaniec
- Posty: 225
- Rejestracja: 31 maja 2016, 14:57
- Imię: Michał
- Lokalizacja: RDM
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20let
- Kontakt:
Haha wiedziałem że to kwestia czasu u Wojtiego Grubo grubo
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Fabryczne tłoki z LEHa są kute. Wytrzymują ponad 500 kunia. W Lanosie 2.0T LET na gratach z LEHa wykręcono 650 KM
Tłoki CpPistons lub Wossnera też są kute ale te wytrzymują już 200 koni na tłok. Wojtiemu wystarczą ORI z LEHa.
No chyba że o czymś nie wiemy
Wojti lecisz jak burza. Do tego K06 i jazda w 340 kunia i opór niuta. Tylko będziesz musiał jeszcze dokupić kilka gratków. Np pompa paliwa by się przydała co najmniej DW200. No i może jakiś ostrzejszy wałek. Może z XEVa lub od Świątka. No bo jak już modzić to na maxa
Lepiej odżałować jeszcze kilka złotówek, odczekać więcej czasu i wykonać kilka patentów żeby się przygotować na 110% i być mile zaskoczonym.
Jak robić to raz a konkretnie. Bo później tylko trzeba jeździć i poprawiać.
I najważniejsze. JAK CIĘ PROSZĘ. I zapewne nie tylko ja.
Jedź do sprawdzonego tunera, który zna się na temacie LEHa. Który zrobił już kilkanaście projektów w Polsce.
A nie do tego który zrobił 3 i spieprzył dwa z nich...
Tłoki CpPistons lub Wossnera też są kute ale te wytrzymują już 200 koni na tłok. Wojtiemu wystarczą ORI z LEHa.
No chyba że o czymś nie wiemy
Wojti lecisz jak burza. Do tego K06 i jazda w 340 kunia i opór niuta. Tylko będziesz musiał jeszcze dokupić kilka gratków. Np pompa paliwa by się przydała co najmniej DW200. No i może jakiś ostrzejszy wałek. Może z XEVa lub od Świątka. No bo jak już modzić to na maxa
Lepiej odżałować jeszcze kilka złotówek, odczekać więcej czasu i wykonać kilka patentów żeby się przygotować na 110% i być mile zaskoczonym.
Jak robić to raz a konkretnie. Bo później tylko trzeba jeździć i poprawiać.
I najważniejsze. JAK CIĘ PROSZĘ. I zapewne nie tylko ja.
Jedź do sprawdzonego tunera, który zna się na temacie LEHa. Który zrobił już kilkanaście projektów w Polsce.
A nie do tego który zrobił 3 i spieprzył dwa z nich...