Swap w ZB
Moderator: Mariusz
-
- Przeglądacz
- Posty: 98
- Rejestracja: 20 lip 2017, 21:35
- Imię: Albert
- Lokalizacja: RJS
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
głupota, inwestycja a PASJA to są różne rzeczy
sam mam 22latka wartego hm.. ze 3k ? wsadzone 10 i nawet nie widać... głupota? hobby? pasja?
to tak na wstępie. Co do swapa. opowiadacie o kwotach itp. wydatki: olej, płyn chłodniczy, płyn hamulocwy, płyn wspomagania, filtr, oleju, paliwa, powietrza, rozrząd z pompą wody. uszczelka wału, wałków, dekla, świece. do tego parę trytek, izolacji, 1l dimera, Wd40. to łatwo podsumować.
Koszt silnika + 1k przekładka + 1k elektronik. Co tu jeszcze szukać? Wszystko dalej wyjdzie w praniu, jak się pojeździ tym nowym cudem
uturbianie ze względów na brak dedyków typu kolektory to lipny temat. kompresor może szybciej? bo tu większej filozofii nie ma i nie trzeba rozpinać wydechu itp itd?
sam mam 22latka wartego hm.. ze 3k ? wsadzone 10 i nawet nie widać... głupota? hobby? pasja?
to tak na wstępie. Co do swapa. opowiadacie o kwotach itp. wydatki: olej, płyn chłodniczy, płyn hamulocwy, płyn wspomagania, filtr, oleju, paliwa, powietrza, rozrząd z pompą wody. uszczelka wału, wałków, dekla, świece. do tego parę trytek, izolacji, 1l dimera, Wd40. to łatwo podsumować.
Koszt silnika + 1k przekładka + 1k elektronik. Co tu jeszcze szukać? Wszystko dalej wyjdzie w praniu, jak się pojeździ tym nowym cudem
uturbianie ze względów na brak dedyków typu kolektory to lipny temat. kompresor może szybciej? bo tu większej filozofii nie ma i nie trzeba rozpinać wydechu itp itd?
-
- Mieszkaniec
- Posty: 386
- Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
W jednym z przytoczonych linków gościu napisał, że zyskał 15 kucy w tym silniku po zmianie dolotu i kolektora...
Dodano po 21 minutach 41 sekundach:
Może ktoś rozwinąć temat?
Tu co nieco...
https://forum.vectraklub.pl/topic/20054 ... do-18-16v/
Dodano po 21 minutach 41 sekundach:
Kolega ciekawie pisze
Może ktoś rozwinąć temat?
Tu co nieco...
https://forum.vectraklub.pl/topic/20054 ... do-18-16v/
-
- Przeglądacz
- Posty: 98
- Rejestracja: 20 lip 2017, 21:35
- Imię: Albert
- Lokalizacja: RJS
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
koledzy rozpracowali temat:
http://civicklub.pl/forum/showthread.ph ... r-know-how
http://civicklub.pl/forum/showthread.ph ... r-know-how
- Ostap
- Zafiromaniak
- Posty: 1675
- Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wwa
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Sam wpakowałem w padlinę dużo gotówki i wiem co to znaczy. W mk3 też dużo poszło ale tam nie żałowałem żadnej złotówki. Wydanych pieniędzy na opla żałuję do dzisiaj, a końca nie widać.
Czasami po prostu warto posłuchać głosu rozsądku i jak robić swap to na grubo albo wcale. 1.8 wymieniać na 2.0? To moje zdanie i broń Boże nikogo nie chcę urazić.
Najtaniej dla Ciebie to będzie kupno anglika i później sprzedanie tego co Ci zostanie. Tam przynajmniej na 90% będziesz miał ori przebieg.
Czasami po prostu warto posłuchać głosu rozsądku i jak robić swap to na grubo albo wcale. 1.8 wymieniać na 2.0? To moje zdanie i broń Boże nikogo nie chcę urazić.
Najtaniej dla Ciebie to będzie kupno anglika i później sprzedanie tego co Ci zostanie. Tam przynajmniej na 90% będziesz miał ori przebieg.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Krawiec w twoim przypadku to PASJA. Też miałem taki okres w życiu że kupiłem Astre F Cabrio Bertone za 4500 zł i zacząłem się bawić.
Po roku na plus już było ponad 13tys zł i wtedy przestałem liczyć bo stwierdziłem że nie ma to sensu a i tak modziłem dalej. To jest pasja. Ale leciałem z 1.6 75 koni na 2,5 V6 170 a do tego dorzuciłem NOS +70 koni żeby było fajnie. TO JEST PASJA ( no może było w tym troszkę głupoty no bo to dalej Astra F Cabrio która przy uderzeniu przodem łamie się w pół, no ale działałem) To właśnie jest pasja.
A nie dłubanie 1,8 o 30 koni...
Jest tego dużo. Tak samo aut z Z20LEx. Nie wiem ile dałeś za swoją ale za 24000 kupisz już OPC z mega wyposażeniem.
Szybka kalkulacja, dobre argumenty i zmieniam auto na takie jak chce. Nie na modzonego 1,8 XER w którym może po kolei wysypywać się coś po nieudanym modzie.
My jako forumowicze, klubowicze i inni tutaj zgromadzenia z większym lub mniejszym doświadczeniem chcemy pomóc. Doradzamy i odradzamy.
Mając już jakieś doświadczenie tłumaczymy, że dodawanie 30 koni przez dodanie turbo do 1.8 to głupota.
Jak to ładnie mówią: NIE JEST TO EKONOMICZNIE UZASADNIONE!!!
I zakładam, że nie jest to również pasja bo dopiero zacząłeś przygodę z Zafirą i raczej przed zakupem nie myślałeś o tym że będziesz modził ( bo masz taką pasję ) bo kupiłbyś LEx. To chyba oczywiste.
Zawsze możesz się pobawić w doloty, wydechy itp. Czemu nie. Jak sam napisałeś będziesz przy tym miał uśmiech na twarzy. I to jak najbardziej popieramy.
Tylko tak jak pisze ryba, modzenie przy wolnossaku jest bezsensu!!! Mały uzysk przy dużej kwocie .
I znowu przytoczę mój przykład (bo troszkę tego już przerobiłem) Astra F Kombi Sport z silnikiem C18XE. Fabrycznie 125koni. Po wymianie wydechu na przelotowy z 4-2-1, dolotu na zimny, mocnym splanowaniu głowicy i korekcie softu uzyskałem TYLKO 141 koni. Koszt ok 3500 zł i zaje... huk w środku auta.
Ale byłem wtedy młody, nie maiłem rodziny i nawet fajnie było jak wszyscy wytykali mnie palcem jak jechałem i robiłem dużo hałasu.
Tylko mnie na tym zależało bo już wtedy miałem PASJĘ.
Teraz mam 4 osobową rodzinę i nie robię już hałasu na mieście.
Ale jak kupuje auto to takie żeby nie żałować . Kupiłem OPC bo wiedziałem, że słabsze będzie nie odpowiednie, a że mam pasję i miałem możliwości to od razu podłubałem i mam ile mam. Jak stwierdzę że to nie to to sprzedam Zofię i kupię kolejne auto. Ale na pewno będzie miało Recaro, duży silnik i duuuuużo mocy Bo po prostu nie umiem inaczej, i nie będę się oszukiwał ze z tego już wyrosłem. Bo się nie da
TO STARY JEST PASJA
Tak więc proponuję pogadać z na temat planów i wybrać czy odpuszczasz , czy zmieniasz ( za pół roku) auto na inne , czy może jednak rodzinne oszczędności chcesz wtopić ( bezsensu ) w obecne auto na delikatne podniesienie mocy .
Jak chcesz sobie podłubać przy silniku to ok. Dolot i jakiś fajny wydech wręcz wskazany. I na tym zakończmy, tak będzie lepiej.
Dodano po 18 minutach 11 sekundach:
Krawiec Honda to inna bajka. Tam bierzesz elementy które znajdziesz. Możesz nawet nie wiedzieć z jakich silników i pojemności pochodzą i skręcasz. Potem odpalasz i działa. To jest właśnie Honda. Często w Hondach i BMW wykonuje się Strokery. Czyli połączenie bloku z innym wałem i innymi tłokami i korbami. Daje to większą wytrzymałość i inny stopień spreżenia.
Temat dotyczy sprężarki a nie turbo.
Tam robisz dolot z IC, zakładasz sprężarkę, zazwyczaj zamiast klimy i stroisz. Kolega na tamtym forum napisał ze to koszta ok 4000 zł plus strojenie. No bo pompa by się przydała i zegary również.
Ceny części za używane z jakiś aut. Do tego napisali że koszt orurowania i silikony to jaies 100 zł. Mogę Ci powiedzieć ( i nie tylko ja ) że orurowanie, silikony i spawanie rur wychodzi... więcej. Serio.
Poza tym stary silnik hondy to nie z18xer. Uwierz mi na słowo. Z tamtym można robić wszystko.
Kumpel ma Civica coupe z jakimś 1.6 pomodzonym o elementy z innych silników i beż żadnego strojenia Astra LER 200+ jego brata na strefie ma problem z tą Hondą.
Po roku na plus już było ponad 13tys zł i wtedy przestałem liczyć bo stwierdziłem że nie ma to sensu a i tak modziłem dalej. To jest pasja. Ale leciałem z 1.6 75 koni na 2,5 V6 170 a do tego dorzuciłem NOS +70 koni żeby było fajnie. TO JEST PASJA ( no może było w tym troszkę głupoty no bo to dalej Astra F Cabrio która przy uderzeniu przodem łamie się w pół, no ale działałem) To właśnie jest pasja.
A nie dłubanie 1,8 o 30 koni...
Chodzi Ci o guzik Sport, który usztywnia zawieszenie ( bo masz IDSa ) i układ kierowniczy i tyle... tyle ze sportu w tym aucie. Niestety.
Jest tego dużo. Tak samo aut z Z20LEx. Nie wiem ile dałeś za swoją ale za 24000 kupisz już OPC z mega wyposażeniem.
No właśnie nie rozumiem... Nie wiem jak Twoja do tego podchodzi, ale moja jak po zakupie auta usłyszała by że chcę zainwestować ok kilka tysi to chyba by mnie zagryzła. Na pewno stwierdziłą by że jest ze mną coś nie tak bo skoro wiedziałem że chcę wiecej mocy to po co kupiłem żółwia i chcę go tuningować. Przecież można kupić szybsze i mocniejsze auto w podobnych pieniądzach...
Szybka kalkulacja, dobre argumenty i zmieniam auto na takie jak chce. Nie na modzonego 1,8 XER w którym może po kolei wysypywać się coś po nieudanym modzie.
Forum jest po to, żeby między innymi móc o coś zapytać.
My jako forumowicze, klubowicze i inni tutaj zgromadzenia z większym lub mniejszym doświadczeniem chcemy pomóc. Doradzamy i odradzamy.
Mając już jakieś doświadczenie tłumaczymy, że dodawanie 30 koni przez dodanie turbo do 1.8 to głupota.
Jak to ładnie mówią: NIE JEST TO EKONOMICZNIE UZASADNIONE!!!
I zakładam, że nie jest to również pasja bo dopiero zacząłeś przygodę z Zafirą i raczej przed zakupem nie myślałeś o tym że będziesz modził ( bo masz taką pasję ) bo kupiłbyś LEx. To chyba oczywiste.
Zawsze możesz się pobawić w doloty, wydechy itp. Czemu nie. Jak sam napisałeś będziesz przy tym miał uśmiech na twarzy. I to jak najbardziej popieramy.
Tylko tak jak pisze ryba, modzenie przy wolnossaku jest bezsensu!!! Mały uzysk przy dużej kwocie .
I znowu przytoczę mój przykład (bo troszkę tego już przerobiłem) Astra F Kombi Sport z silnikiem C18XE. Fabrycznie 125koni. Po wymianie wydechu na przelotowy z 4-2-1, dolotu na zimny, mocnym splanowaniu głowicy i korekcie softu uzyskałem TYLKO 141 koni. Koszt ok 3500 zł i zaje... huk w środku auta.
Ale byłem wtedy młody, nie maiłem rodziny i nawet fajnie było jak wszyscy wytykali mnie palcem jak jechałem i robiłem dużo hałasu.
Tylko mnie na tym zależało bo już wtedy miałem PASJĘ.
Teraz mam 4 osobową rodzinę i nie robię już hałasu na mieście.
Ale jak kupuje auto to takie żeby nie żałować . Kupiłem OPC bo wiedziałem, że słabsze będzie nie odpowiednie, a że mam pasję i miałem możliwości to od razu podłubałem i mam ile mam. Jak stwierdzę że to nie to to sprzedam Zofię i kupię kolejne auto. Ale na pewno będzie miało Recaro, duży silnik i duuuuużo mocy Bo po prostu nie umiem inaczej, i nie będę się oszukiwał ze z tego już wyrosłem. Bo się nie da
TO STARY JEST PASJA
Tak więc proponuję pogadać z na temat planów i wybrać czy odpuszczasz , czy zmieniasz ( za pół roku) auto na inne , czy może jednak rodzinne oszczędności chcesz wtopić ( bezsensu ) w obecne auto na delikatne podniesienie mocy .
Jak chcesz sobie podłubać przy silniku to ok. Dolot i jakiś fajny wydech wręcz wskazany. I na tym zakończmy, tak będzie lepiej.
Dodano po 18 minutach 11 sekundach:
Krawiec Honda to inna bajka. Tam bierzesz elementy które znajdziesz. Możesz nawet nie wiedzieć z jakich silników i pojemności pochodzą i skręcasz. Potem odpalasz i działa. To jest właśnie Honda. Często w Hondach i BMW wykonuje się Strokery. Czyli połączenie bloku z innym wałem i innymi tłokami i korbami. Daje to większą wytrzymałość i inny stopień spreżenia.
Temat dotyczy sprężarki a nie turbo.
Tam robisz dolot z IC, zakładasz sprężarkę, zazwyczaj zamiast klimy i stroisz. Kolega na tamtym forum napisał ze to koszta ok 4000 zł plus strojenie. No bo pompa by się przydała i zegary również.
Ceny części za używane z jakiś aut. Do tego napisali że koszt orurowania i silikony to jaies 100 zł. Mogę Ci powiedzieć ( i nie tylko ja ) że orurowanie, silikony i spawanie rur wychodzi... więcej. Serio.
Poza tym stary silnik hondy to nie z18xer. Uwierz mi na słowo. Z tamtym można robić wszystko.
Kumpel ma Civica coupe z jakimś 1.6 pomodzonym o elementy z innych silników i beż żadnego strojenia Astra LER 200+ jego brata na strefie ma problem z tą Hondą.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, 12:48 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mariusz
- Zafiromaniak
- Posty: 2474
- Rejestracja: 11 maja 2017, 07:01
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: ZB OPC Line
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
No i Marcin pozamiatał. Ciekawy temat. Wychodzi że ten nasz motor to w ogóle rozwojowy nie jest.
A gdyby tak wesprzeć się gratami z silnika 1,6T 150KM z wersji z CNG. To nie są bliźniacze silniki
A gdyby tak wesprzeć się gratami z silnika 1,6T 150KM z wersji z CNG. To nie są bliźniacze silniki
-
- Mieszkaniec
- Posty: 386
- Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
To ja jestem chyba ślepy bo na otomoto wersji 2.0T jak na lekarstwo i kilka sztuk.
Jak mi wskażesz za 24000 wersję z mega wyposażeniem i do tego OPC nie niżej jak 2008 rok to biorę od ręki.
Jedyna co ciekawsza opcja, ale z takim sobie wyposażeniem stoi za 36000.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Prosze:
Ta do roboty (ale w dobrej kasie):
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... f5cf518d26
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 9f39aacf37
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 6cf2ab5e99
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 78ec38b79c
Teraz 2,0 200 koni:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... b360afa001
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 78ec38b79c
Tak na szybko, bo nie miałem czasu szukać. Określiłem tylko moc i jest tego troszkę. Tylko trzeba chcieć
Aha. I szukałem z mega wyposażeniem żebyś mi nie zarzucił, że jakieś biedaki.
A do tego jakbyś sam chciał jechać i poszukać to są za granicą Zafirki za 1500-2500 euro. Tylko trzeba wiedzieć gdzie.
Znajomy teraz ściągnął dla siebie ZB 1.8 140km, z 2009 r. z fajnym wyposażeniem, bezwypadek z ori lakierem i udokumentowanym przebiegiem 216k. Za 1600 euro. Da się!!!
Powiedziałbym Ci ile dałem za swoją OPC 4 lata temu ale i tak byś mi nie uwierzył.
A kupiłem auto demonstracyjne od kobiety która pracowała w salonie.
Ta do roboty (ale w dobrej kasie):
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... f5cf518d26
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 9f39aacf37
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 6cf2ab5e99
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 78ec38b79c
Teraz 2,0 200 koni:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... b360afa001
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 78ec38b79c
Tak na szybko, bo nie miałem czasu szukać. Określiłem tylko moc i jest tego troszkę. Tylko trzeba chcieć
Aha. I szukałem z mega wyposażeniem żebyś mi nie zarzucił, że jakieś biedaki.
A do tego jakbyś sam chciał jechać i poszukać to są za granicą Zafirki za 1500-2500 euro. Tylko trzeba wiedzieć gdzie.
Znajomy teraz ściągnął dla siebie ZB 1.8 140km, z 2009 r. z fajnym wyposażeniem, bezwypadek z ori lakierem i udokumentowanym przebiegiem 216k. Za 1600 euro. Da się!!!
Powiedziałbym Ci ile dałem za swoją OPC 4 lata temu ale i tak byś mi nie uwierzył.
A kupiłem auto demonstracyjne od kobiety która pracowała w salonie.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 386
- Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
No sorki, ale większość z nich to roczniki poniżej 2008 roku. I żaden z nich nie ma takiego wyposażenia jak w sztuce, którą kupiłem. Tzn. każdemu z nich czegoś brakuje. W moim przypadku pełne skóry odpadają. Nie dla trójki dzieci.
Mam szwagra, który ściąga auta z Niemiec od kilkunastu lat... ale jak to mówią to z rodziną najlepiej się na zdjęciach wychodzi.
Dodano po 2 godzinach 51 minutach 16 sekundach:
A tak swoją drogą to możecie mi dać wskazówki odnośnie dolotu, wydechu itp?
Jakieś gotowe zestawy? W co celować i dlaczego?
Potrzebuję jakiegoś punktu zaczepienia. No i żeby nie było głośno
Mam szwagra, który ściąga auta z Niemiec od kilkunastu lat... ale jak to mówią to z rodziną najlepiej się na zdjęciach wychodzi.
Dodano po 2 godzinach 51 minutach 16 sekundach:
A tak swoją drogą to możecie mi dać wskazówki odnośnie dolotu, wydechu itp?
Jakieś gotowe zestawy? W co celować i dlaczego?
Potrzebuję jakiegoś punktu zaczepienia. No i żeby nie było głośno
Ostatnio zmieniony 29 sty 2019, 16:22 przez Umpero, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
To co masz takiego co nie mają pozostałe? Bo nie wiem
Zawsze można doposażyć. Na tym polega zabawa przy aucie
Poza tym rynek wtórny to nie salon gdzie możesz za worek pieniędzy doposażyć auto we wszystko co pragniesz...
Przy dzieciach skóry to najlepsze rozwiązanie bo łatwo utrzymać je w czystości... No ale przy dwójce może się nie znam...
Do tego silnika nie ma prawie nic. Może dla tego że nikt nic z nim nie robi. BO NIE MA TO SENSU !!!
Ale jak już chcesz się za coś zabrać to poczytaj sobie na necie co robi się z silnikami. Po co i co to daje.
Nosz KUR... wróć
Jako klubowicz świecę przykładem i pomagam
Masz kilka namiarów i zawsze możesz zadzwonić i zapytać ile kosztują graty lub kliknąć i po prostu kupić:
Ostre wałki. Może ugrasz z 10% ( oczywiście po korekcie programu za jakieś 1500 zł)
http://www.swiatek.com.pl/kontakt
Tutaj masz 4-1 bez kata:
https://www.ebay.pl/itm/Facherkrummer-O ... rk:40:pf:0
No i oczywiście z katem ( no bo przecież nie można truć środowiska, no i sprawdzanie spalin przez diagnostów i Policję):
https://www.ebay.pl/itm/Facherkrummer-O ... rk:50:pf:0
Fajna cena no ale, jak tak bardzo chcesz...
Zawsze możesz zadzwonić do jakiejś firmy i niech Ci pospawają całość z nierdzewki.
https://rm-motors.pl/pl/
http://www.mgmotorsport.pl/
http://www.inochi.pl/
Odprężysz potwora i uzyskasz może z 4-5 koni. Cena jakieś 3000zł+.
Do tego jedna z firm montuje NOSa.
http://www.inochi.pl/nitro.htm
O tym też możesz sobie poczytać:
https://bezpiecznapodroz.org/2016/11/09 ... na-podroz/
Tutaj regulujesz strzał podtlenku odpowiednimi dyszami.
Instalacja + montaż + tankowanie... Troszkę zł wychodzi, sam to przerabiałem w mojej Astrze F Cabrio 1,6 @ 2,5V6 ( tutaj przytoczę kwestię PASJI ).
Ale wystrzelenie butli o wartości 300 zł w 20s bezcenne
Możesz sobie dokupić wkładkę filtra K&N:
https://allegro.pl/oferta/filtr-k-n-33- ... 7303974513
Daje kopa Za niecałe 200 zł
Ale jak chcesz grubo to masz tutaj firmę DBilas:
https://dbilas-shop.com/en/manufacturer ... kw-a18xer/
Tylko jest taki problem ze nie ma nic. Zrozum że tego silnika nikt nie robi !!!
Jest do zwykłego XE. Cały system light turbo (chyba taki chciałeś):
https://dbilas-shop.com/en/manufacturer ... xe?c=10738
Tylko kosztuje on WÓR pieniędzy. Jak Twoje 2 Zafiry...
Kumasz?? Jak chcesz moc to sprzedaj swoją i kup 2.0T. Przy tym można modzić.
Ale w sumie po co. Chciałeś ok 170 koni a tu będziesz miał 200 to będziesz zmiał jeszcze zapas.
Ehhh... i na tym zakończę bo nie warto beknąć o takie gów...
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, 00:05 przez Sumik, łącznie zmieniany 4 razy.
- Ostap
- Zafiromaniak
- Posty: 1675
- Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Wwa
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Trochę poza tematem
Miałem zwykłe fotele. Wymieniłem na skórę i nikt mi nie powie, że są gorsze do utrzymania od zwykłych szmat.
Mam 2 dzieci i psa, teraz sprzątanie to przyjemność
Miałem zwykłe fotele. Wymieniłem na skórę i nikt mi nie powie, że są gorsze do utrzymania od zwykłych szmat.
Mam 2 dzieci i psa, teraz sprzątanie to przyjemność
-
- Mieszkaniec
- Posty: 386
- Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
No nie wiem. Nie jestem przekonany do skór, nie podobają mi się i kropka.
Dlatego wybrałem najbardziej zadbany i najlepiej wyposażony model na rynku wtórnym w moim budżecie.
To nie pomoc i świecenie przykładem, a zwykła szydera...Sumik pisze: ↑29 sty 2019, 23:51 Do tego silnika nie ma prawie nic. Może dla tego że nikt nic z nim nie robi. BO NIE MA TO SENSU !!!
Ale jak już chcesz się za coś zabrać to poczytaj sobie na necie co robi się z silnikami. Po co i co to daje.
Nosz KUR... wróć
Jako klubowicz świecę przykładem i pomagam
...
...
...
Kumasz?? Jak chcesz moc to sprzedaj swoją i kup 2.0T. Przy tym można modzić.
Ale w sumie po co. Chciałeś ok 170 koni a tu będziesz miał 200 to będziesz zmiał jeszcze zapas.
Na innych forach nawet sam ryba chwalił się, że wylicytował kolektor za trochę więcej jak cztery stówki. Więc da się i nie trzeba dawać przykładów części o wartości dwóch Zafir.
Teraz tylko się zastanawiam czy to jakaś wiedza zakazana? A może boicie się, że sprzątnę Wam okazje za bezcen i dla Was nie starczy jak mi powiecie co i gdzie szukać?
Ehhh... i na tym zakończę bo nie warto beknąć o takie gów...
Takie coś
https://www.olx.pl/oferta/dbilas-flow-m ... yiTBP.html
i takie coś
https://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-O ... XER-p25039
Coś jeszcze i czemu nie to?
Na innych forach np. sugerują aby dać dolot od Vectry.
Liczyłem na wskazówki i ewentualnie na "lepszą elastyczność silnika" po zmianie kilku gadżetów, a nie na uprawianie szydery i rzucanie ofertami za grube ojro.
Jak widać używki dbilasa można dostać w przystępnych cenach w naszych złotówkach.
Dodano po 11 minutach 4 sekundach:
Na jednym z for sam ryba się chwalił, że wylicytował kolektor za trochę ponad cztery stówki. Da się? Da się.
Teraz tylko mnie zastanawia czy to jakaś tajemna wiedza?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, 10:54 przez Umpero, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Dokładnie
To Ty nie masz skór To jakaś biedna ta twoja wersja...
Oj tam...
To kupuj, jak jest okazjaumpero pisze: ↑30 sty 2019, 11:02 Takie coś
https://www.olx.pl/oferta/dbilas-flow-m ... yiTBP.html
i takie coś
https://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-O ... XER-p25039
Coś jeszcze i czemu nie to?
Na innych forach np. sugerują aby dać dolot od Vectry.
Liczyłem na wskazówki i ewentualnie na "lepszą elastyczność silnika" po zmianie kilku gadżetów, a nie na uprawianie szydery i rzucanie ofertami za grube ojro.
Jak widać używki dbilasa można dostać w przystępnych cenach w naszych złotówkach.
Nie, tylko wystarczy poszukać
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, 20:48 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.