Swap w ZB

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Krawiec
Przeglądacz
Posty: 98
Rejestracja: 20 lip 2017, 21:35
Imię: Albert
Lokalizacja: RJS
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#46 Post autor: Krawiec »

głupota, inwestycja a PASJA :) to są różne rzeczy :)
sam mam 22latka wartego hm.. ze 3k ? wsadzone 10 i nawet nie widać... głupota? hobby? pasja?

to tak na wstępie. Co do swapa. opowiadacie o kwotach itp. wydatki: olej, płyn chłodniczy, płyn hamulocwy, płyn wspomagania, filtr, oleju, paliwa, powietrza, rozrząd z pompą wody. uszczelka wału, wałków, dekla, świece. do tego parę trytek, izolacji, 1l dimera, Wd40. to łatwo podsumować.
Koszt silnika + 1k przekładka + 1k elektronik. Co tu jeszcze szukać? Wszystko dalej wyjdzie w praniu, jak się pojeździ tym nowym cudem :)

uturbianie ze względów na brak dedyków typu kolektory to lipny temat. kompresor może szybciej? bo tu większej filozofii nie ma i nie trzeba rozpinać wydechu itp itd? :)

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#47 Post autor: Umpero »

W jednym z przytoczonych linków gościu napisał, że zyskał 15 kucy w tym silniku po zmianie dolotu i kolektora...

Dodano po 21 minutach 41 sekundach:
Krawiec pisze: 28 sty 2019, 11:20 kompresor może szybciej? bo tu większej filozofii nie ma i nie trzeba rozpinać wydechu itp itd? :)
Kolega ciekawie pisze :mrgreen:
Może ktoś rozwinąć temat?

Tu co nieco...
https://forum.vectraklub.pl/topic/20054 ... do-18-16v/

Krawiec
Przeglądacz
Posty: 98
Rejestracja: 20 lip 2017, 21:35
Imię: Albert
Lokalizacja: RJS
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#48 Post autor: Krawiec »


Awatar użytkownika
Ostap
Zafiromaniak
Posty: 1675
Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Wwa
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#49 Post autor: Ostap »

Sam wpakowałem w padlinę dużo gotówki i wiem co to znaczy. W mk3 też dużo poszło ale tam nie żałowałem żadnej złotówki. Wydanych pieniędzy na opla żałuję do dzisiaj, a końca nie widać.

Czasami po prostu warto posłuchać głosu rozsądku i jak robić swap to na grubo albo wcale. 1.8 wymieniać na 2.0? To moje zdanie i broń Boże nikogo nie chcę urazić.
Najtaniej dla Ciebie to będzie kupno anglika i później sprzedanie tego co Ci zostanie. Tam przynajmniej na 90% będziesz miał ori przebieg.
Obrazek


Chciałeś Panią?! Zapier.... na nią! :luz:

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#50 Post autor: Sumik »

Krawiec w twoim przypadku to PASJA. Też miałem taki okres w życiu że kupiłem Astre F Cabrio Bertone za 4500 zł i zacząłem się bawić.
Po roku na plus już było ponad 13tys zł i wtedy przestałem liczyć bo stwierdziłem że nie ma to sensu a i tak modziłem dalej. To jest pasja. Ale leciałem z 1.6 75 koni na 2,5 V6 170 a do tego dorzuciłem NOS +70 koni żeby było fajnie. TO JEST PASJA ( no może było w tym troszkę głupoty no bo to dalej Astra F Cabrio która przy uderzeniu przodem łamie się w pół, no ale działałem) To właśnie jest pasja.
A nie dłubanie 1,8 o 30 koni...
umpero pisze: 27 sty 2019, 22:45 Mam opcję sport, mam ids. Buda i wnętrze w stanie nienagannym, wyposażenie cud, miód na bogato, nawet składane elektrycznie lusterka są. Lakier w oryginale. Czy znajdę tak bogato wyposażoną wersję z silnikiem LEx w krótkim czasie?
Chodzi Ci o guzik Sport, który usztywnia zawieszenie ( bo masz IDSa ) i układ kierowniczy i tyle... tyle ze sportu w tym aucie. Niestety.
Jest tego dużo. Tak samo aut z Z20LEx. Nie wiem ile dałeś za swoją ale za 24000 kupisz już OPC z mega wyposażeniem.
umpero pisze: 27 sty 2019, 22:45 Kupiłem z Z18XER. Być może gdyby nie wchodził w grę czynnik taki, który nazywa się "żona" to bym sprzedał i kupił z innym silnikiem. Zrozumcie Panowie,
No właśnie nie rozumiem... :nie_wiem: Nie wiem jak Twoja do tego podchodzi, ale moja jak po zakupie auta usłyszała by że chcę zainwestować ok kilka tysi to chyba by mnie zagryzła. Na pewno stwierdziłą by że jest ze mną coś nie tak bo skoro wiedziałem że chcę wiecej mocy to po co kupiłem żółwia i chcę go tuningować. Przecież można kupić szybsze i mocniejsze auto w podobnych pieniądzach...

Szybka kalkulacja, dobre argumenty i zmieniam auto na takie jak chce. Nie na modzonego 1,8 XER w którym może po kolei wysypywać się coś po nieudanym modzie.
umpero pisze: 28 sty 2019, 09:24 Myślałem, że to forum fanklubu samochodowego, a nie forum psychologiczno umoralniające
Forum jest po to, żeby między innymi móc o coś zapytać.
My jako forumowicze, klubowicze i inni tutaj zgromadzenia z większym lub mniejszym doświadczeniem chcemy pomóc. Doradzamy i odradzamy.
Mając już jakieś doświadczenie tłumaczymy, że dodawanie 30 koni przez dodanie turbo do 1.8 to głupota.
Jak to ładnie mówią: NIE JEST TO EKONOMICZNIE UZASADNIONE!!!

I zakładam, że nie jest to również pasja bo dopiero zacząłeś przygodę z Zafirą i raczej przed zakupem nie myślałeś o tym że będziesz modził ( bo masz taką pasję ) bo kupiłbyś LEx. To chyba oczywiste.

Zawsze możesz się pobawić w doloty, wydechy itp. Czemu nie. Jak sam napisałeś będziesz przy tym miał uśmiech na twarzy. I to jak najbardziej popieramy.

Tylko tak jak pisze ryba, modzenie przy wolnossaku jest bezsensu!!! Mały uzysk przy dużej kwocie :czerwona: .
I znowu przytoczę mój przykład (bo troszkę tego już przerobiłem) Astra F Kombi Sport z silnikiem C18XE. Fabrycznie 125koni. Po wymianie wydechu na przelotowy z 4-2-1, dolotu na zimny, mocnym splanowaniu głowicy i korekcie softu uzyskałem TYLKO 141 koni. Koszt ok 3500 zł i zaje... huk w środku auta.

Ale byłem wtedy młody, nie maiłem rodziny i nawet fajnie było jak wszyscy wytykali mnie palcem jak jechałem i robiłem dużo hałasu.
Tylko mnie na tym zależało bo już wtedy miałem PASJĘ.

Teraz mam 4 osobową rodzinę :dzieci: i nie robię już hałasu na mieście.
Ale jak kupuje auto to takie żeby nie żałować :mysli: . Kupiłem OPC bo wiedziałem, że słabsze będzie nie odpowiednie, a że mam pasję i miałem możliwości to od razu podłubałem i mam ile mam. Jak stwierdzę że to nie to to sprzedam Zofię i kupię kolejne auto. Ale na pewno będzie miało Recaro, duży silnik i duuuuużo mocy :f1: Bo po prostu nie umiem inaczej, i nie będę się oszukiwał ze z tego już wyrosłem. Bo się nie da :lol:

TO STARY JEST PASJA :ok:

Tak więc proponuję pogadać z :girl: na temat planów i wybrać czy odpuszczasz :ok: , czy zmieniasz ( za pół roku) auto na inne :ok: , czy może jednak rodzinne oszczędności chcesz wtopić ( bezsensu ) w obecne auto na delikatne podniesienie mocy :czerwona: .

Jak chcesz sobie podłubać przy silniku to ok. Dolot i jakiś fajny wydech wręcz wskazany. I na tym zakończmy, tak będzie lepiej.

Dodano po 18 minutach 11 sekundach:
Krawiec Honda to inna bajka. Tam bierzesz elementy które znajdziesz. Możesz nawet nie wiedzieć z jakich silników i pojemności pochodzą i skręcasz. Potem odpalasz i działa. To jest właśnie Honda. Często w Hondach i BMW wykonuje się Strokery. Czyli połączenie bloku z innym wałem i innymi tłokami i korbami. Daje to większą wytrzymałość i inny stopień spreżenia.

Temat dotyczy sprężarki a nie turbo.
Tam robisz dolot z IC, zakładasz sprężarkę, zazwyczaj zamiast klimy i stroisz. Kolega na tamtym forum napisał ze to koszta ok 4000 zł plus strojenie. No bo pompa by się przydała i zegary również.
Ceny części za używane z jakiś aut. Do tego napisali że koszt orurowania i silikony to jaies 100 zł. Mogę Ci powiedzieć ( i nie tylko ja ) że orurowanie, silikony i spawanie rur wychodzi... więcej. Serio.

Poza tym stary silnik hondy to nie z18xer. Uwierz mi na słowo. Z tamtym można robić wszystko.
Kumpel ma Civica coupe z jakimś 1.6 pomodzonym o elementy z innych silników i beż żadnego strojenia Astra LER 200+ jego brata na strefie ma problem z tą Hondą.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, 12:48 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#51 Post autor: Wojti »

Marcin szacun za artykuł nic dodać nic ująć :ok:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
Mariusz
Zafiromaniak
Posty: 2474
Rejestracja: 11 maja 2017, 07:01
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: ZB OPC Line
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#52 Post autor: Mariusz »

No i Marcin pozamiatał. :lol: Ciekawy temat. Wychodzi że ten nasz motor to w ogóle rozwojowy nie jest.
:mysli:
A gdyby tak wesprzeć się gratami z silnika 1,6T 150KM z wersji z CNG. To nie są bliźniacze silniki :?:

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#53 Post autor: Umpero »

Sumik pisze: 28 sty 2019, 13:02 Jest tego dużo. Tak samo aut z Z20LEx. Nie wiem ile dałeś za swoją ale za 24000 kupisz już OPC z mega wyposażeniem.
To ja jestem chyba ślepy bo na otomoto wersji 2.0T jak na lekarstwo i kilka sztuk.
Jak mi wskażesz za 24000 wersję z mega wyposażeniem i do tego OPC nie niżej jak 2008 rok to biorę od ręki.
Jedyna co ciekawsza opcja, ale z takim sobie wyposażeniem stoi za 36000.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#54 Post autor: Sumik »

Prosze:
Ta do roboty (ale w dobrej kasie):
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... f5cf518d26
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 9f39aacf37
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 6cf2ab5e99
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 78ec38b79c

Teraz 2,0 200 koni:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... b360afa001
kolejna:
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafi ... 78ec38b79c

Tak na szybko, bo nie miałem czasu szukać. Określiłem tylko moc i jest tego troszkę. Tylko trzeba chcieć :)
Aha. I szukałem z mega wyposażeniem żebyś mi nie zarzucił, że jakieś biedaki.

A do tego jakbyś sam chciał jechać i poszukać to są za granicą Zafirki za 1500-2500 euro. Tylko trzeba wiedzieć gdzie.
Znajomy teraz ściągnął dla siebie ZB 1.8 140km, z 2009 r. z fajnym wyposażeniem, bezwypadek z ori lakierem i udokumentowanym przebiegiem 216k. Za 1600 euro. Da się!!!

Powiedziałbym Ci ile dałem za swoją OPC 4 lata temu ale i tak byś mi nie uwierzył.
A kupiłem auto demonstracyjne od kobiety która pracowała w salonie.

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#55 Post autor: Umpero »

No sorki, ale większość z nich to roczniki poniżej 2008 roku. I żaden z nich nie ma takiego wyposażenia jak w sztuce, którą kupiłem. Tzn. każdemu z nich czegoś brakuje. W moim przypadku pełne skóry odpadają. Nie dla trójki dzieci.

Mam szwagra, który ściąga auta z Niemiec od kilkunastu lat... ale jak to mówią to z rodziną najlepiej się na zdjęciach wychodzi.

Dodano po 2 godzinach 51 minutach 16 sekundach:
A tak swoją drogą to możecie mi dać wskazówki odnośnie dolotu, wydechu itp?
Jakieś gotowe zestawy? W co celować i dlaczego?
Potrzebuję jakiegoś punktu zaczepienia. No i żeby nie było głośno :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 29 sty 2019, 16:22 przez Umpero, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#56 Post autor: Sumik »

umpero pisze: 29 sty 2019, 19:12 No sorki, ale większość z nich to roczniki poniżej 2008 roku. I żaden z nich nie ma takiego wyposażenia jak w sztuce, którą kupiłem. Tzn. każdemu z nich czegoś brakuje.
To co masz takiego co nie mają pozostałe? Bo nie wiem :mysli:
Zawsze można doposażyć. Na tym polega zabawa przy aucie :D
Poza tym rynek wtórny to nie salon gdzie możesz za worek pieniędzy doposażyć auto we wszystko co pragniesz...
umpero pisze: 29 sty 2019, 19:12 W moim przypadku pełne skóry odpadają.
Przy dzieciach skóry to najlepsze rozwiązanie bo łatwo utrzymać je w czystości... No ale przy dwójce może się nie znam...
umpero pisze: 29 sty 2019, 19:12 A tak swoją drogą to możecie mi dać wskazówki odnośnie dolotu, wydechu itp?
Jakieś gotowe zestawy? W co celować i dlaczego?
Potrzebuję jakiegoś punktu zaczepienia. No i żeby nie było głośno
Do tego silnika nie ma prawie nic. Może dla tego że nikt nic z nim nie robi. BO NIE MA TO SENSU !!!
Ale jak już chcesz się za coś zabrać to poczytaj sobie na necie co robi się z silnikami. Po co i co to daje.

Nosz KUR... wróć :oops:
Jako klubowicz świecę przykładem i pomagam :D
Masz kilka namiarów i zawsze możesz zadzwonić i zapytać ile kosztują graty lub kliknąć i po prostu kupić:
Ostre wałki. Może ugrasz z 10% ( oczywiście po korekcie programu za jakieś 1500 zł)
http://www.swiatek.com.pl/kontakt
Tutaj masz 4-1 bez kata:
https://www.ebay.pl/itm/Facherkrummer-O ... rk:40:pf:0
No i oczywiście z katem ( no bo przecież nie można truć środowiska, no i sprawdzanie spalin przez diagnostów i Policję):
https://www.ebay.pl/itm/Facherkrummer-O ... rk:50:pf:0
Fajna cena :ok: no ale, jak tak bardzo chcesz...
Zawsze możesz zadzwonić do jakiejś firmy i niech Ci pospawają całość z nierdzewki.
https://rm-motors.pl/pl/
http://www.mgmotorsport.pl/
http://www.inochi.pl/
Odprężysz potwora i uzyskasz może z 4-5 koni. Cena jakieś 3000zł+.

Do tego jedna z firm montuje NOSa.
http://www.inochi.pl/nitro.htm
O tym też możesz sobie poczytać:
https://bezpiecznapodroz.org/2016/11/09 ... na-podroz/
Tutaj regulujesz strzał podtlenku odpowiednimi dyszami.
Instalacja + montaż + tankowanie... Troszkę zł wychodzi, sam to przerabiałem w mojej Astrze F Cabrio 1,6 @ 2,5V6 ( tutaj przytoczę kwestię PASJI ).
Ale wystrzelenie butli o wartości 300 zł w 20s bezcenne :lol:

Możesz sobie dokupić wkładkę filtra K&N:
https://allegro.pl/oferta/filtr-k-n-33- ... 7303974513
Daje kopa :D Za niecałe 200 zł

Ale jak chcesz grubo to masz tutaj firmę DBilas:
https://dbilas-shop.com/en/manufacturer ... kw-a18xer/
Tylko jest taki problem ze nie ma nic. Zrozum że tego silnika nikt nie robi !!!
Jest do zwykłego XE. Cały system light turbo (chyba taki chciałeś):
https://dbilas-shop.com/en/manufacturer ... xe?c=10738
Tylko kosztuje on WÓR pieniędzy. Jak Twoje 2 Zafiry...

Kumasz?? Jak chcesz moc to sprzedaj swoją i kup 2.0T. Przy tym można modzić.
Ale w sumie po co. Chciałeś ok 170 koni a tu będziesz miał 200 to będziesz zmiał jeszcze zapas.

Ehhh... i na tym zakończę bo nie warto beknąć o takie gów...
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, 00:05 przez Sumik, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Ostap
Zafiromaniak
Posty: 1675
Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Wwa
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#57 Post autor: Ostap »

Trochę poza tematem ;)

Miałem zwykłe fotele. Wymieniłem na skórę i nikt mi nie powie, że są gorsze do utrzymania od zwykłych szmat.

Mam 2 dzieci i psa, teraz sprzątanie to przyjemność ;)
Obrazek


Chciałeś Panią?! Zapier.... na nią! :luz:

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#58 Post autor: Umpero »

Ostap pisze: 30 sty 2019, 09:34 Trochę poza tematem ;)

Miałem zwykłe fotele. Wymieniłem na skórę i nikt mi nie powie, że są gorsze do utrzymania od zwykłych szmat.

Mam 2 dzieci i psa, teraz sprzątanie to przyjemność ;)
No nie wiem. Nie jestem przekonany do skór, nie podobają mi się i kropka.
Sumik pisze: 29 sty 2019, 23:51 Poza tym rynek wtórny to nie salon gdzie możesz za worek pieniędzy doposażyć auto we wszystko co pragniesz...
Dlatego wybrałem najbardziej zadbany i najlepiej wyposażony model na rynku wtórnym w moim budżecie.
Sumik pisze: 29 sty 2019, 23:51 Do tego silnika nie ma prawie nic. Może dla tego że nikt nic z nim nie robi. BO NIE MA TO SENSU !!!
Ale jak już chcesz się za coś zabrać to poczytaj sobie na necie co robi się z silnikami. Po co i co to daje.

Nosz KUR... wróć :oops:
Jako klubowicz świecę przykładem i pomagam :D
...
...
...
Kumasz?? Jak chcesz moc to sprzedaj swoją i kup 2.0T. Przy tym można modzić.
Ale w sumie po co. Chciałeś ok 170 koni a tu będziesz miał 200 to będziesz zmiał jeszcze zapas.

Na innych forach nawet sam ryba chwalił się, że wylicytował kolektor za trochę więcej jak cztery stówki. Więc da się i nie trzeba dawać przykładów części o wartości dwóch Zafir.
Teraz tylko się zastanawiam czy to jakaś wiedza zakazana? A może boicie się, że sprzątnę Wam okazje za bezcen i dla Was nie starczy jak mi powiecie co i gdzie szukać? :mysli:

Ehhh... i na tym zakończę bo nie warto beknąć o takie gów...
To nie pomoc i świecenie przykładem, a zwykła szydera...

Takie coś
https://www.olx.pl/oferta/dbilas-flow-m ... yiTBP.html
i takie coś
https://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-O ... XER-p25039

Coś jeszcze i czemu nie to?
Na innych forach np. sugerują aby dać dolot od Vectry.
Liczyłem na wskazówki i ewentualnie na "lepszą elastyczność silnika" po zmianie kilku gadżetów, a nie na uprawianie szydery i rzucanie ofertami za grube ojro.

Jak widać używki dbilasa można dostać w przystępnych cenach w naszych złotówkach.

Dodano po 11 minutach 4 sekundach:
Na jednym z for sam ryba się chwalił, że wylicytował kolektor za trochę ponad cztery stówki. Da się? Da się.
Teraz tylko mnie zastanawia czy to jakaś tajemna wiedza?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, 10:54 przez Umpero, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#59 Post autor: Sumik »

Ostap pisze: 30 sty 2019, 09:34 Trochę poza tematem ;)

Miałem zwykłe fotele. Wymieniłem na skórę i nikt mi nie powie, że są gorsze do utrzymania od zwykłych szmat.

Mam 2 dzieci i psa, teraz sprzątanie to przyjemność ;)
Dokładnie :ok: :piwo:

umpero pisze: 30 sty 2019, 11:02 No nie wiem. Nie jestem przekonany do skór, nie podobają mi się i kropka.
To Ty nie masz skór :mysli: To jakaś biedna ta twoja wersja...
umpero pisze: 30 sty 2019, 11:02 To nie pomoc i świecenie przykładem, a zwykła szydera...
Oj tam...
umpero pisze: 30 sty 2019, 11:02 Takie coś
https://www.olx.pl/oferta/dbilas-flow-m ... yiTBP.html
i takie coś
https://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-O ... XER-p25039

Coś jeszcze i czemu nie to?
Na innych forach np. sugerują aby dać dolot od Vectry.
Liczyłem na wskazówki i ewentualnie na "lepszą elastyczność silnika" po zmianie kilku gadżetów, a nie na uprawianie szydery i rzucanie ofertami za grube ojro.

Jak widać używki dbilasa można dostać w przystępnych cenach w naszych złotówkach.
To kupuj, jak jest okazja :ok:
umpero pisze: 30 sty 2019, 11:02 Teraz tylko mnie zastanawia czy to jakaś tajemna wiedza?
Nie, tylko wystarczy poszukać :)
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, 20:48 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#60 Post autor: Umpero »

Sumik pisze: 30 sty 2019, 20:47 To Ty nie masz skór :mysli: To jakaś biedna ta twoja wersja...
Półskóry - półbieda 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”