[B] - Wojti- 2,0T OPC 241 KM- 2006
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1980
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
@Sumik ostry wałek bym sobie darował NM tez bym uważał . Jeżeli chodzi o tloki LEH są wytrzymałe ale nie kute. Jak stroic to tylko u śpiącego (ale zapewne Wojtka nie przekonamy. Wie dobrze ze ja i @Wampir mamy grubo ponad 300KM ) . Juz kilka aut klientów bylem stroic i kojejne czekają na przygotowanie i wystrojenie. Swoim też oczywiście byłem
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Ci tu pisać wszystko było obgadane przez telefon
Mam nadzieję że będzie pełna relacja z tego zabiegu
Mam nadzieję że będzie pełna relacja z tego zabiegu
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3060
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Mowa o jakimś tutorialu
Jak to mówił Jeremy "ma być ogień na każdym biegu, inaczej będziesz jeździć dieslem"
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Michał jeszcze raz dzięki za przemówienie mi do głowy Co do tunera .. chłopaki na spokojnie co wyjdzie zobaczymy nie ma co się nastawiać na super wynik ...ale fajnie jak by się udało osiągnąć ok 340-350 koni czyli to samo jak Wampir i Ryba
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Jak zwykle zawsze pod górkę ...po rozebraniu silnika okazało się że jedna panewka od korbowodu jest porysowana i wał także
niestety tego się nie spodziewałem ...silnik po ostatnim rozebraniu zrobił ok 15 tys km ..Poprzedni mechanik w Bydgoszczy nie zalecił wymiany panewek bo niby były dobre (86 tys przebiegu)
Sam nie wiem jak to możliwe olej milersa (zmiany co 4-5 tys ),może wada i zużycie materiału lub błąd przy montażu mechanika .Pewnie już się tego nie dowiem....ale jakbym tego nie zrobił to silnik by się wysypał a potem by człowiek oskarżał wszystkich
Wampir znowu mnie uratowałeś tym że mnie namówiłeś na to wzmocnienie serca
Pozostało wymienić wał na inny (nie chciałem szlifu) wał zakupiony używany od Artura (ten sam co sprzedał mi wydech ) .
Niby wszystko tylko kupić i poskładać a jednak nie do końca to takie proste .Podjęliśmy decyzje (z BRK) ze całość wysyłamy do Warszawy aby wszystko było sprawdzone i dopasowane w profesjonalnej firmie
http://krasnobrodzka-racing.com/pl/
Kolejne wiadomości z firmy iż należy wyprostować wał( bo ma odchył 7 setek a norma jest do 3 setek) potem wypolerować ,nowe kute korby maja również zbyt duży luz na panewkach i tez trzeba je dopasować ,zostanie wykonane honowanie tulei i co najważniejsze całość zostanie wyważona (wał ,tłoki,koło zamachowe i sprzęgło)
Dziś otrzymałem wiadomość iż cały dół silnika jest złożony(nowe panewki pierścienie z tłokami leha,kute korby ) i gotowy do wysyłki ...Mam nadzieje że teraz robota się ruszy i nie będzie tak pod górkę
niestety tego się nie spodziewałem ...silnik po ostatnim rozebraniu zrobił ok 15 tys km ..Poprzedni mechanik w Bydgoszczy nie zalecił wymiany panewek bo niby były dobre (86 tys przebiegu)
Sam nie wiem jak to możliwe olej milersa (zmiany co 4-5 tys ),może wada i zużycie materiału lub błąd przy montażu mechanika .Pewnie już się tego nie dowiem....ale jakbym tego nie zrobił to silnik by się wysypał a potem by człowiek oskarżał wszystkich
Wampir znowu mnie uratowałeś tym że mnie namówiłeś na to wzmocnienie serca
Pozostało wymienić wał na inny (nie chciałem szlifu) wał zakupiony używany od Artura (ten sam co sprzedał mi wydech ) .
Niby wszystko tylko kupić i poskładać a jednak nie do końca to takie proste .Podjęliśmy decyzje (z BRK) ze całość wysyłamy do Warszawy aby wszystko było sprawdzone i dopasowane w profesjonalnej firmie
http://krasnobrodzka-racing.com/pl/
Kolejne wiadomości z firmy iż należy wyprostować wał( bo ma odchył 7 setek a norma jest do 3 setek) potem wypolerować ,nowe kute korby maja również zbyt duży luz na panewkach i tez trzeba je dopasować ,zostanie wykonane honowanie tulei i co najważniejsze całość zostanie wyważona (wał ,tłoki,koło zamachowe i sprzęgło)
Dziś otrzymałem wiadomość iż cały dół silnika jest złożony(nowe panewki pierścienie z tłokami leha,kute korby ) i gotowy do wysyłki ...Mam nadzieje że teraz robota się ruszy i nie będzie tak pod górkę
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Będzie dobrze a w czerwcu będziemy podziwiać potworka
- Mariusz
- Zafiromaniak
- Posty: 2470
- Rejestracja: 11 maja 2017, 07:01
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: ZB OPC Line
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Ha... znam ten warsztat na Krasnobrodzkiej. Mój znajomy robił u nich swojego Mustanga, a dawno,dawno temu Opla Kadeta. Nie znam szczegółów ale chwalił ich robotę.
Mam nadzieję że i Ty będziesz zadowolony. Powodzenia.
Mam nadzieję że i Ty będziesz zadowolony. Powodzenia.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Parę stówek, stówek. Niestety mody są kosztowne. No ale coś za coś.
Do tego jakby nie patrzeć to tylko opel. OPC (opel performance center) zabrało się za mody i wycisnęło z LERa dodatkowe 40 koni. Wojti wyciska kolejne 100+
Zawsze tak jest że niby chodzi o poskładanie elementów do kupy a tu niestety kolejne $$$ w plecy.
Ale jak już wszystko będzie to będzie MOC
Do tego jakby nie patrzeć to tylko opel. OPC (opel performance center) zabrało się za mody i wycisnęło z LERa dodatkowe 40 koni. Wojti wyciska kolejne 100+
Zawsze tak jest że niby chodzi o poskładanie elementów do kupy a tu niestety kolejne $$$ w plecy.
Ale jak już wszystko będzie to będzie MOC
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Brawo za poświęcenie, czasu i kasy, oby zaprocentowało to na rolkach odpowiednim wykresem
Brk składa silnik, a później kto będzie stroił po remoncie? Też oni czy do ecumajster jedziesz??
Brk składa silnik, a później kto będzie stroił po remoncie? Też oni czy do ecumajster jedziesz??