przeciągnięcie przewodu
Moderator: Sebu$
przeciągnięcie przewodu
Witam, Panowie możecie doradzić którędy najszybciej (jak najmniejszym nakładem pracy ) przeciągnąć przewód z komory silnika do wnętrza Zosieńki? (mniej więcej od akumulatora do środkowego tunelu bądź skrzynki bezpieczników) Przydałyby się jakieś praktyczne porady - dzięki z góry.
Podłączam się pod pytanie - szykuje się do montażu świateł dziennych.marlano pisze: Przydałyby się jakieś praktyczne porady - dzięki z góry.
Gdzieś, kiedyś, ktoś pisał coś o miejscu w okolicy pedałów - ale za Chiny Ludowe nie mogę znaleźć tego posta.
Wszelkie rady mile widziane.
Oooo!MieHor pisze:Na ścianie przegrody czołowej po prawej stronie turbiny a poniżej kolumny kierowniczej jest owalny otwór zaślepiony uszczelką gumową, tym otworem wprowadzałem dodatkowe przewody z ECU do tempomatu i MID'a
Da radę tam podejść bez kanału/najazdu?
Lepiej przepychać od komory silnika, czy od kabiny?
W którym miejscu w kabinie wypada mniej więcej ta przelotka? Nie trzeba rozwalać połowy deski?
Dzięki
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Da się podejść bez kanału - najazdu. Po podniesieniu maski stań po stronie filtra powietrza i zapuść żurawia w miejsce jakie podałem - na pewno zobaczysz tę zaślepkę.
W kabinie wychodzi mniej więcej z lewej strony tunelu nad kolanami kierowcy, najlepiej dotrzeć poprzez odkręcenie i zdjęcie płyty z bezpiecznikami, jak włożysz przez ten otwór jakiś drut (patyk) od strony silnika, to od środka zobaczysz gdzie wychodzi w kabinie.
W kabinie wychodzi mniej więcej z lewej strony tunelu nad kolanami kierowcy, najlepiej dotrzeć poprzez odkręcenie i zdjęcie płyty z bezpiecznikami, jak włożysz przez ten otwór jakiś drut (patyk) od strony silnika, to od środka zobaczysz gdzie wychodzi w kabinie.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
W Opelkach które maja elektroniczną przepustnicę jest włąsnie gumowa zaślepka w scianie grodziowej o której pisze kolega MieHor, we wnetrzu to bedzie w okolicy pedału przuspieszenia (nad nim). Najlepiej to gumeczke wepchnąc do środka wywiercic w niej otworek, przez który przekładamy kabelki i montujemy zaslepkę ponownie
serdeczne dzięki za cenne informacje, jak się wyśpię (mam nocki) to spróbuję namierzyć te przelotki i przepchnąć kabelek
- pozdrawiam - -
- pozdrawiam - -
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
jeszcze jest jedno miejsce, z prawej strony przy podszybiu jest dziurka nieco wyzej, duzo wiecej miejsca. tyle ze tam trzeba dobrze uszczelnić otwór po przeciągnięciu przewodu, bo moze sie lać woda przy deszczu (w zafirze kolezanki sie lało, a u mnie nie, wiec nie wiem od czego to zalezy :O)
pozdrawiam
pozdrawiam
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
it's forfit śwagier!
dzięki scania,scaniairizar pisze: z prawej strony przy podszybiu jest dziurka
widziałem ten otworek, ale nie zdecydowałem się go użyć właśnie z obawy na sączenie się po kabelku wody do środka.
Jak zdrowo leje to po kablu od anteny (magnes na dachu) mi woda do środka delikatnie kapie
stąd między innymi rezygnacja z tego otworku.
będzie czas coś sie znajdzie
- pozdrawiam -
firek pisze:W Opelkach które maja elektroniczną przepustnicę jest włąsnie gumowa zaślepka w scianie grodziowej o której pisze kolega MieHor, we wnetrzu to bedzie w okolicy pedału przuspieszenia (nad nim). Najlepiej to gumeczke wepchnąc do środka wywiercic w niej otworek, przez który przekładamy kabelki i montujemy zaslepkę ponownie
wszystko zrobiłem zgodnie z opisem nie było lekko, ale dało radę dzięki za pomoc
- pozdrawiam -