chip tuning 1.4t
Moderator: Mariusz
-
- Świeżak
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 paź 2017, 08:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: ŁUKÓW
- Auto: Opel Zafira C 1.4 turbo
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: Z14T
1.4 turbo AUTOMAT zwiększenie mocy silnika CZY ma to sens?
Myślę nad zwiększeniem mocy silnika tylko zastanawiam się czy nie odbije się to na automatycznej skrzyni biegów (więcej koni i niutonometrów). Może ktoś ma jakieś doświadczenia?
Ostatnio zmieniony 13 lis 2017, 14:13 przez cibi555, łącznie zmieniany 1 raz.
Też mam to samo zestawienie 1.4 t +AT i o chipie nawet nie myślę .
Bo ta skrzynia jest wolna i efekt będzie taki
wydane z 1000zl
Spalanie wzrośnie
Efekt mocy jak po shell vpover
Wcześniej miałem insignie 2.0 cdti 130 zrobiłem chip +60KMi+70nm
spalanie średnie wzrosło o 0.6 litra
Po 2 latach padła mi skrzynia M32 i wiele więcej ....
Tak że po negatywnych doświadczeniach ... apeluje
Bo ta skrzynia jest wolna i efekt będzie taki
wydane z 1000zl
Spalanie wzrośnie
Efekt mocy jak po shell vpover
Wcześniej miałem insignie 2.0 cdti 130 zrobiłem chip +60KMi+70nm
spalanie średnie wzrosło o 0.6 litra
Po 2 latach padła mi skrzynia M32 i wiele więcej ....
Tak że po negatywnych doświadczeniach ... apeluje
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
1.4 turbo ma o wiele mniejszy moment obrotowy jak 2.0 cdti, więc jest to mniej szkodliwe jak w dieslu, a po drugie jest przenoszony przy wyższych obrotach, co też jest zdrowsze dla skrzyni. Ponadto nawet jak podkręcisz silnik, to nie osiągniesz Nm nawet tyle co w dieslu bez chipa. Jeśli jest to ta sama skrzynia co w dieslu, to nie powinno być problemu.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
-
- Mieszkaniec
- Posty: 215
- Rejestracja: 09 lis 2010, 15:41
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Włocławek
- Auto: Zafira Tourer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14NET
- Gender:
witam kolegów czy ktoś z was posiada zafirę c 1.4 t po chipie i mógłby napisać ile można uzyskać KM i NM i czy czuć różnicę po takiej modyfikacji no i najważniejsze czy jest to bezpieczne dla sławetnej skrzyni M32
Ostatnio zmieniony 23 sty 2021, 17:43 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 215
- Rejestracja: 09 lis 2010, 15:41
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Włocławek
- Auto: Zafira Tourer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14NET
- Gender:
no widzisz to fajnie że jest to forum i tacy ludzie jak Ty którzy wyprowadzą człowieka z błędu /czyli zakup zafiry c 1.4t prysnął jak bańka mydlana/ryba1 pisze: ↑07 cze 2019, 18:22Malo wiesz co można zrobić i jak klienta oszukać żeby był zadowolony. Bez wymiany gratow zapomnij że ugrasz taką moc jak napisałeś. Poniżej masz link zobacz z ciekawości. Będę robił astre z takim silnikiem pod wyższa moc
-
- Mieszkaniec
- Posty: 215
- Rejestracja: 09 lis 2010, 15:41
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Włocławek
- Auto: Zafira Tourer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14NET
- Gender:
to powiedz ile mniej więcej by to kosztowało i jaką moc można by uzyskać bo nie wiem czy brać pod uwagę podczas poszukiwań 1.4 t czy lepiej diesla bo w sumie 1.4t na rynku wtórnym jest bardzo mało