Ubytek płynu chłodniczego

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
ZAKROPIOLO

#121 Post autor: ZAKROPIOLO »

Nygus, ja myślę, że jeśli po wymianie nadal ubywa płynu to powodem musi być jeszcze coś innego. I nie rozumiem co ma do tego nagrzewnica skoro ona jest cała a leciało z o-ringów.Po co ją wymieniać. Jeśli po wymiania o-ringów nadal w tym miejscu cieknie to znaczy, że jest źle wykonana wymiana. A jeśli ubywa gdzie indziej, to trzeba szukać dalej a nie wymianiać całą nagrzewnicę.....

Nygus

#122 Post autor: Nygus »

cinek1507 pisze: ubytek płynu pojawiłł się już późną jesienią,jak jeżdżę na krótkie trasy ok.20-30 km to jest minimalnynatomiast byłem teraz dalej i na 400 km potrzeba by lo dolać bez mała litr.byłem u kumpla na podnośniku ale nic nie spostrzegł,powiedział żeby zacząć od korka.niepokoi mnie że może to być niestety większy kłópot,sugerując się opinią mojego innego kolegi niestety będę chyba musiał uciekać z tym samochodem.ze mnie mechanik żaden,prosił bym o ew.wskazówki i powody ubytków płynu.dzięki bardzo

U mnie też ubytek płynu pojawił się późną jesienią też myślałem że to pompa ale teraz już wiem że to nagrzewnica przepuszcza wykładzina pod nogami kierowcy jest mokra i jak otworzysz klapkę numeru vin pod dywanikiem pasażera włóż rękę głębiej jest tam taka gąbka jak jest mokra to coś z nagrzewnicą. Jak sam napisałeś że dopiero późną jesienią a wtedy zaczyna używać się nagrzewnicy ja obstawiał bym ten sam problem co u mnie.
Pozdro

komura85

#123 Post autor: komura85 »

dziś odebrałem zafirke od mechanika bo tez mi obywał płyn i okazało sie ze miałem chłodnice lekko pęknięta i pod ciśnieniem wywalało.

Cezar

#124 Post autor: Cezar »

ja na cieknaca chlodnice ale naprawde fest wylewala zastosowalem jak to potocznie nazywaja trocinki mozna je kupic na kazdej stacji malutkie pudeleczko mi pomoglo i zamiast 400 zl 4 zl jezdze na tym rok i jest ok

kris18051992

#125 Post autor: kris18051992 »

Witam wczoraj wieczorem stwierdziłem że gdzieś uchodzi płyn chłodniczy, zaczeło się od wody na wycieraczce (o czym czytałem w innych tematach) i pusty zbiorniczek wyrównawczy, po dolaniu płynów zrobil sie strasznie zielony i uchodzi on od strony kierowcy pod podwoziem. Od strony silnika nie widać żadnych wycieków. Co może być nie tak?? proszę o pomoc.

kicaj

#126 Post autor: kicaj »

kris18051992,nagrzewnica?

kris18051992

#127 Post autor: kris18051992 »

nie mam zielonego pjęcia silnik sie nie przegrzewa ale plyn uchodzi w nieiwelkim pozimie. nie wiem czy jakis wezyk jest pekniety.



//scalone// proszę edytować posty, a nie pisać jeden pod drugim



z tego co slyszalem to od chlodniczki klimy sie taki zielony zrobil
Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 15:55 przez kris18051992, łącznie zmieniany 1 raz.

kicaj

#128 Post autor: kicaj »

poczytaj o nieszczelnej nagrzewnicy to dosc czesta przypadlosc
masz gdziesz nieszczelnosc i musisz ja zlokalizowac, niestety przez internet tego sie nie zrobi... leci na ziemie to szukaj pod autem, jak leci na dywaniki to moze byc gdziesz przy nagrzewnicy... rurka, uszczelka, czy cos to bedziesz wiedzial jak znajdziesz...

kris18051992

#129 Post autor: kris18051992 »

ok dziekuje za rade jutro wjade na kanal i bede szukal. pozdrawiam

Artur_olsztyn

#130 Post autor: Artur_olsztyn »

Witam mam zafirkę z 2005 r. diesel 2l. ( przebieg 188000 km ), ubywa płyn w chłodnicy , w warsztatach wycieki sprawdzone - żadnych , ale zaobserwowałem takie coś : rano silnik zimny po odpaleniu chodzi jak by bez jednego gara bialutki dymek , jak się rozgrzeje jest ok , w trasie na 700 km ubędzie z 100 do 200 mililitrów płynu , ale jak będę czesto odpalał przy zimnym to chochluje płyn - troszke obawiam się na grzebanie w głowicy. ( wszystko wskazuje na to )a może ktoś się z tym spotkał ?

Anony Mous

#131 Post autor: Anony Mous »

Artek a co Ty masz za silnik tdi???? :lol:

darkp1

#132 Post autor: darkp1 »

Również mam podobną sytuację jak autor tematu. Gąbka z prawej strony przy VINie sprawdzona, sucho.

tomek złoto

#133 Post autor: tomek złoto »

panowie proszę was o sprawdzenie z prawej strony blisko filtra przeciwpyłkowego
wyjście pomiędzy nagrzewnicą a przewodami ukł. jest złożone na oringi.
to jest główny powód wycieków zoski.
ten temat jest na forum ładnie opisany ze zdjęciami.
pozdrawiam :driver:

darkp1

#134 Post autor: darkp1 »

tomek złoto, no ok, to wszystko prawda, ale wtedy jest też gąbka mokra tam gdzie napisałem.

lukasbak

#135 Post autor: lukasbak »

U mnie ubywało płynu bo dostawał się do skrzyni biegów (automat)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja, ogrzewanie, układ chłodzenia”