Jak w samolocie
Przekrecilem trochę zegar od temperatury i widzę ile jest, a ten od turbo widzę że pokazuje i tyle mi wystarczy
A właśnie co do programu to myślę albo wrzucić oryginalny sterownik albo wgrać oryginalny program
Jak w samolocie
Przekrecilem trochę zegar od temperatury i widzę ile jest, a ten od turbo widzę że pokazuje i tyle mi wystarczy
Ostap pisze: ↑20 cze 2019, 12:17 Jeśli chodzi o minę poprzedniego właściciela to ja tam widzę szczęście, że pozbył się zjadacza czasu i pieniędzy.
Obyś tylko więcej jeździł niż remontował
P. S. sprawdź dokładnie wszystkie śrubki bo zośka była rozbierana z 1000x
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Tu masz rację, Zośka pochłaniała ogrom czasu, no ale taka pasja. Niestety praca i tryb życia nie pozwalał żeby w odpowiednim stopniu nią zająć i zapadłą decyzja o sprzedaży.
Co nie co przy niej dłubałem. Wszystko jest tam gdzie powinno być. Wszystkie śrubki, które mi zostały spakowałem i przekazałem
Jestem zaskoczony bo nic nie trzeszczy/brzęczy itp.. W dieslu już deska, obudowa CIDa i panel nawiewów na desce już trzeszczalo, a tutaj nic
Narazie to wiem że mam seryjny dolot i wydech plus kijowy program i lepiej coś z nim zrobić żebym się cieszył tym autem. Narazie powrót do seriiwampir11111 pisze: ↑22 cze 2019, 21:53 Marcin jak masz IC i DP plus puszkę o CDTI to osobiście bym zrobił program i spokojnie masz 280 km i 420 niuta
Auta nie poznasz po programie