Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wampir11111 pisze: ↑04 lip 2019, 09:08
Michał jak masz książkę serwisowa to sprawdź jaki był olej lany i co ile była wymiana jak 5W30 i wymiana co 30tys to na pewno pierścionki będą zapieczone przerabialem to u siebie ;l)
z tego co widzę to przez pierwsze 6 lat wymieniany był co 10-12k km i lali 0W40, później co 20k km i lali 5W40 oraz 5W30
książka serwisowa kończy się na 143 tysiącach km.
auto "ma" 173
wampir11111 pisze: ↑04 lip 2019, 09:08
Michał jak masz książkę serwisowa to sprawdź jaki był olej lany i co ile była wymiana jak 5W30 i wymiana co 30tys to na pewno pierścionki będą zapieczone przerabialem to u siebie ;l)
z tego co widzę to przez pierwsze 6 lat wymieniany był co 10-12k km i lali 0W40, później co 20k km i lali 5W40 oraz 5W30
książka serwisowa kończy się na 143 tysiącach km.
auto "ma" 173
A jaka oliwa była lana? Przebieg nie ma tu za bardzo znaczenia
Nie ma co się oszukiwać samochód zjechany do granic możliwości co najmniej pół miliona km. Niestety ale takie są auta u nas oferowane każde kręcone mniej lub więcej. Trzeba wyremontować i jezdzic
Tak ka napisał Krzysiek raczej to wina oleju i zbyt długich okresów od wymiany do wymiany .Wszystko można ogarnąć tylko czas chęci i kasa Potem wiesz co masz
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he